Ma numesc Caleb Tyler ,am 22 de ani. Sunt fiul unui rus si o suedeza . Tata e un om influent si potent financiar . Mama ... este o fiinta firava,delicata ...imi aduce aminte de Ova... .
La inceput , tata lucra intr-un spital ...s-a inrolat in armata la 27 de ani datorita amenintarilor ,deja murisera 180 de soldati...erau "recrutari fulger"
. In timpul unei lupte ,s-au ascuns in ruinele unei foste centrale nucleare ... rezidurile de care nu erau constienti le-au afectat sistemul ....intr-o noapte in timp ce se adaposteau in centrala,au fost atacati de o creatura ,un om-sarpe ,puternic,cu pielea antiglont ,exceptand dentiția umana , in locul incisivilor laterali avea doi colti ascutiti ca cei ai sarpelui cu o componență ciudată ,mai duri decat coltii unui sarpe ... 6 soldati erau adapostiti acolo ,tatăl meu era al saptelea 4 au fugit la timp ...din nefericire tata era printre cei trei lasati in "urma" ...lupta cu o creatura ca aceea era ca lupta cu o moara de vant ,dar asta nu i-a impiedicat sa incerce macar ... au fost muscati. De obicei un om neexpus ,murea dupa ce era muscat,de aceea ,dupa ce s-a hranit ,nu i-a mai verificat pe cei trei ....datorita expunerii , ADN-ul lor si ADN-ul atacatorului s-au combinat....asa tatal meu a ajuns o calebră...
Dupa acest accident,cei 3 nu au mai tinut legatura,tata a revenit la meseria lui de doctor .
Mama lucreaza de cand se stie ,in politie ,detectiv Adda McCall,destul de cunoscuta in bransa . A avut loc un schimb de focuri ,iar mama,incapatanata de fel , nu si-a luat in ziua aia vesta antiglont ,tocmai in ziua aia nenorocita , a fost impuscata fix in inima , a fost adusa de urgenta la spital iar medicul de garda s-a nimerit sa fie tata . Cand a vazut ca nu o poate salva ,s-a gandit sa o muste exact cum facuse cu el "atacatorul" ... isi petrecuse 3 ani incercand sa gaseasca formula substantei din aerul de la vechea centrala . Si a si reusit. Asa a salvat viata mamei mele. Dupa asta a facut vizite mamei in fiecare zi ...s-au indragostit unul de celalat ,insa nu s-au casatorit niciodata , tatal mamei (bunicul meu) i-a interzis mamei sa se intalneasca cu tata ,daramite sa se casatoreasca. Asa ca au decis sa plece din tara ,cat mai departe ,asa ca din Suedia,au ajuns in Rusia. Un loc literalmente diferit ...oameni,locuri,obiceiuri....tot... dar macar acolo au putut fi impreuna. Din iubirea lor m-am născut eu si fratele meu Rafael( nu o sa ii spun de Alexander), care este cu doi ani mai mare decat mine ...intotdeauna m-am inteles super cu el .
Cam asta despre mine.
-Dar ce legatura ai tu cu mine?
-Pai ,... este o poveste mai complicata ... Cand te-ai nascut , ai fost vanduta . Eu aveam 4 ani si imi petreceam tot timpul cu tata , a fost pus de catre bunicul (din partea tatei) sa ii faca "treaba " (atunci nu intelegeam prea multe) mergeam pe niste strazi intunecoase,cu tarabe , langa una dintre ele era un cos cu un bebelus , o fetita suberba , cu niste ochisori mirifici , pentru care am simtit acea "dragoste de copil" inocenta , nevinovata ...Acel bebelus erai tu , cel mai dulce copil ..
I te-am aratat tatei, el fiind inimos(il mostenesc) a intrebat de ce erai in cosul ala , cand a auzit ca vor sa te vanda, s-a revoltat si nu l-au lasat sa te "cumpere" asa ca a facut o intelegere ; tatal meu i-a dat vanzatorului o bijuterie cu jadeit ( un plus de la mine , pentru cultură generală:Jadeit: 3 milioane dolari caratul
Pana acum cativa ani, jadeitul a fost un mineral cu surse misterioase, insa acum se cunosc cateva mine in Guatemala si in California, cu jadeit alb si gri.
Pret record , pe un colier vandut cu 9.3 milioane de dolari)In schimb, acesta te va da pe tine , insa nu ca sclava sau slujitoare , ci ca sotie .. . .
-Cine era vanzatorul?
-Nu conteaza...
-ba da
-Ba nu.
-BA DAAA!!.
-pai....era....tatal tau...
-POFTIIIIIM?!!!
Ova este socata, coplesita , trista...
Nu stie cum sa reactioneze, ameteste ... iese furtunos din cabana ... fuge cat o tin picioarele pana ajunge la o strada ...insa fiind neatenta ...o masina in viteza vine si o loveste din plin ... Ova este intinsa pe sosea... pierde mult sange ...
Cel din masina coboara , o ia pe Ova si o duce la spital.asistenta: dumneavoastra ati venit cu domnisoara in stare de inconstienta ?
The guy: da , eu am venit. In ce stare se afla ?
A: Este in comă.
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Novela JuvenilPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡