Frumos.....domnul diriginte ma pune in penultima banca *ghici ce* numai mie mi se putea intampla asta , in spatele meu era el *fraierul* , ma intorc pentru cateva secunde si aveam sa aflu cum arata ... Aaa da ... am un coleg de banca il cheama Jake Evans e super de treaba :D * ma plictisesti deja * nu dinnou tu , * mda...iarasi ea , vocea din mintea mea , care e acolo doar pentru a ma enerva pe mine .... * , ma gandeam ca ar trebui sa iti dau un nume la cat esti de prezenta in mintea mea.... Am tot vorbit cu Jake , am aflat ca "Genialul" care-mi facuse nervi din prima zi , era unul dintre cei mai populari tipi din liceul , se pare ca astia umbla-n grup :))) or fi vreo secta ceva :)) numele lui este Vincent Keller, are 18 ani , se pare ca a fost plecat in strainatate doi ani ...bizar ... , se pare ca toate pitipoancele erau in limba dupa el , el le da cu flit multora dintre ele , si spun multora deoarece pe unele nu le refuza .... hmm... interesant si nu prea .... M-am dus la dulapior sa imi las cartile si sa mi le iau pe celelalte introduc cifrul de pe biletelul pe care-l aveam in buzunar , de la doamna directoare : 22001532 Sigur o sa il pierd sau sa il uit , mai bine imi pastrez biletelul ,deschid usa de la dulapior , imi iau cartile ,cand dau sa inchid usa de la dulapior apare EL zambetul sarmant pe buze de cuceritor fara limita , *heei trezireaaa * mi se adreseaza mie vocea din mintea mea , era sa cad in pacat , recunosc ma simt oarecum atrasa de el ,dar nu ii pic in plasa , Se uita la mine cateva secunde si-mi spune : -Buna :D ii raspund sec -Salut ... , si dau sa plec, ma prinde de mana ,dar reusesc sa ma eliberez , si plec. A trecut ziua , in fata liceului ma va astepta sigur o masina de-a tatei , si probabil cu vreun sofer nou....Cum ma asteptam , in fata liceului meu , se afla o masina,coboara usor geamul fumuriu din spate tata ?? Ce cauta tata aici ? de obicei nu il prea vad , mai ales in drumul spre casa... Intru in masina , si ma asez pe bancheta din spate langa tata , ceva neobisnuit s-a-ntamplat , TATA M-A IMBRATISAT .... oare tata chiar se schimba ??
-Buna tati , ii spun eu cu un zambet larg pe fata .
-Buna draga mea , cum a fost prima zi de scoala?
- Destul de buna :D .
. . . . . . . . .
Am ajuns acasa , urc in camera mea imi fac un dus , ma schimb , si atunci realizez....dupa un zgomot destul de jenant .... *Mda....cum sa uiti sa mananci ?!! ...copila asta si-ar uita si capul daca nu ar fi prins de corp..* Iarasi tu.... !! Cobor , si urlu cat ma tin plamani : Mashaaaaa (ea este menajera/bucatareasa/ dadaca mea de cand aveam ....de cand ma stiu , tata mi-a spus ca mama a murit la nasterea mea ) deci o cam iubesc pe femeia asta <3 :D Masha nu era acasa, se pare ca era la cumparaturi , mi-a lasat pe masa mancare si un biletel : "Draga mea Neena , am plecat la cumparaturi , m-am gandit ca nu ai mancat astazi , la cat de aeriana te cunosc , daca vrei sa pleci undeva , iti las numarul noului sofer pe care tatal tau l-a angajat , el te va duce oriunde vrei , insa nu te va lasa nesupravegheata : 0764562374 ,ai grija de tine , love you darling " , Zis si facut , mananc , si urc sus sa imi schimb hainele , m-am decis sa merg intr-un parc , dupa ce ma imbrac , sun la numarul lasat de Masha , acesta raspunde si confirma ca va veni in cateva minute , cobor si vad ca masina era deja acolo , cand vad cine coboara din masina impietresc....
Hei cam asta e capitolul :D Ghiciti de ce este socata Neena? :D
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Teen FictionPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡