Neena a leșinat ...dar spre marea surprindere a tuturor ea a dispărut.
*unde sunt ... Cum am ajuns aici ?*
Am un sentiment plăcut , ca acela când mama mă lua în brațe când eram mică ...
Ce e locul asta plăcut ? Pot rămâne aici le veci ?
E un loc ce emană o aură pozitivă .
Aud o voce , mă cheamă ... Mă uit în jos , parcă sunt pe o podea de sticlă , ii văd , ii aud. ..dar ei pe mine nu ... Îi văd pe Derek și pe gemeni căutându-mă..strigând ...inutil
Nu vreau să cobor acolo, îmi place locul asta , e liniștit . Exact ce am nevoie .
Nu îi mai suport , vreau pace... Insă ceva mă frământă ...
Unde sunt oare ... Se aude o voce de femeie , are un glas suav ...calm, ce îți dă senzația unui glas de înger , în jurul meu nu era niciun zgomot. Nici măcar pașii mei nu se aud ..oare am murit ?? ...
Dar cum s-a întamplat ??
Nu îmi amintesc să fi murit ... Știu ca eram cu Gemenii și D... Se luptau!? Am văzut negru in fața ochilor și după asta ...nimic ...liniște , pace. Asa arată Raiul ...e cam pustiu ... Ma întreb cu e Iadul dacă asta insemna Rai ...
Off ,draga mea copilă... Îmi era teamă ca vei ajunge aici ... Chiar nu doream să ne vedem în aceste circumstanțe ...
Ce se aude ?! Nu văd pe nimeni în jurul meu... Am auzenii ??
Nu ,scumpa mea copilă. Ce auzi este real , la fel cum sunt și eu ! Tu m-ai adus aici , am așteptat 60 de ani să mă aduci înapoi ...dar îmi era teamă ca nu mă vei aduce din cauze plăcute , eu îți simt suferința , știu tot, cunosc tot trecutul tău , eu sunt cea care te-a creat ...of iubita mea ... Aș fi vrut să îți fiu alături ...dar am fost privată de asta după nașterea ta ... EU SUNT MAMA TA , Idia ... Micuța mea Ova, ai crescut atât de mult .❤❤
STAI STAI STAAAI...CINE ESTI ? UNDE ESTI? Mama mea? Mama mea a murit când eram mică! Nu mă numesc Ova , ci Neena ...cred ca greșești persoana .Naiva mea Ova ... Nu greșesc nimic . Tu nu știi adevărul .
Numele tău este Ova , ești fiică unui om ce obișnuia să își facă veacurile prin Rusia , era tânăr , frumos , inteligent ,blând ... Dar a făcut greșeală să își vândă sufletul pe piața neagră Rusească cu scopul de a obține nemurire , însă a plătit scump ... A devenit o bestie , un animal , un fel de vârcolac primitiv ca aspect dar gândire ascuțită. ..un pericol real ... Și al meu Idia, ,femeia ce i-a fost menită tatălui tău încă de la naștere, eu sunt o demitsune , o creatură pe cât de pașnică pe atât de periculoasă, îmi pot schimba forma,pot vedea trecutul și viitorul , pot citi gândurile , pot controla elementele naturii , pot controla oameni doar privindu-i în ochi ... Suntem creaturile de care toți se tem , mai ales tu ,scumpa mea...fiind copilul meu și al lui Demetri ,ne-ai moștenit puterile , pe ale mele cât si mintea geniala a tatălui tau și din fericire nu ai moștenit genetic forma tatălui tău , dar forta și tăria de caracter... Când consiliul lumii magice ,lumea paralelă de cea a oamenilor , au aflat ca eu și tatal tau vom avea un copil ,au vrut să te ucida , și au făcut asta când te-ai nascut , dar tu ai o putere speciala (ai mai multe , dar această te-a salvat ) ti-ai creat un corp gazdă , ca o nimfă , un fluture ...
Nu ai cum să fii mama mea ...mama mea a murit
....cum să fiu o creatura ? Sunt un om banal .Arată-te !!! *strig eu cu toată forța *
Eram singură intr-o mare de alb , nu era nimic în jurul meu , pustiu ca un deșert în iulie la 50° ....
La un moment dat în spatele meu a apărut o femeie superba..
O știu!!! Am mai visat persoana asta , de multe ori .... Tu??
Dar cum este posibil așa ceva ?
Nu se presupunea ca ești moartă??
Draga mea, eu am fost ucisă , mi s-a scos inima din piept și apoi am fost cusută și înghețată intr-un bloc de gheață ...dar tu ești cea mai puternica ființă din regiunea asta (mai sunt cam două persoane mai puternice pe glob,dar asta doar pentru ca nu ai antrenament)
Nu știu cum ai reușit să îmi creezi o inimă auxiliară să o înlocuiești pe a mea ,prin fapta ta generoasă ți-ai pierdut memoria ...
Atunci mama m-a mângâiat pe frunte ...un sentiment plăcut mă imbie ... Involuntar am început să plang ..
Mama .... Ești o femeie minunată ...de ce au vrut să te ucidă ? Unde ești acum ?
Consiliul stia ca vei fi extrem de puternică și au vrut să mă ucidă încă de când am aflat ca vei apărea în lumea mea , ești o amenințare ..și eu eram , dar toate puterile ți le-am transferat tie la naștere draga mea , știam ca vei avea nevoie , ai de purtat lupte grele
Dar mama...Gemenii au spus ca și fost trimiși de familia ta mamă, cum adică?
Pai , ai 16 ani umani .. Dar în 26 în ani noștri din lumea paralela. Bunici tai,părinți mei știau de existența ta. Asa ca vor ca tu sa afli adevarul. Cine ești , și ce poți face .
Eu sunt pe o insulă ,tot intr-un bloc de gheață , tu mi-ai adus aici o proiecție a sufletului
*între timp*
Ce dracu căutați aici??D
Mai mai -Uite cine nu e bucuros să își revadă frățiorii!.
De ce ați venit voi aici ?
Domnul nu credea ca te descurci singur...
Eu ? Să nu mă pot descurca singur ? Pff ... Cine va trimis ?
Uite care e faza , doamna Sophia vrea ca tu să o aduci pe Ova înapoi pana la prima lună roșie din anul ăsta , nu mai ai mult timp așa ca grabeste-te sau intervenim noi . suntem aici să o păzim de consiliu , și asta o să facem cu sau fără permisiunea ta .
Ma pot descurca și singur . Consiliul nu este o piedică pentru mine . Nu o vor ataca , e prea puternică pentru ei . îi învinge chiar și fără antrenament .
*back to Ova and her Mom*
Dar totuși mama, cum am ajuns aici ? Ce e locul asta ?
Este un loc pe care tu l-ai creat când erai mică și căutai refugiu , dar nu ai mai adus locul asta de mult timp ...am fost surprinsa când m-ai adus , deși știam ca se ca întâmpla.
Cum mă întorc înapoi?
Gândește-te la ceva plăcut .
Ok. Pa mama...
La revedere scumpa mea Ova .
-Ova face ce îi spuse mama ei-
Ma trezesc în gradina pe care mi-a arata-o Vince , este un loc minunat , mai ales cameliile ,..
Dar îmi este somn...am impresia ca o să cad ... Ma prinde Vincent ...mă aseaza la el în brațe ca pe o floare delicată . .
După ce îmi mai revin puțin , realizez unde sunt și mă ridic brusc . am senzația ca ma înec ..gesticulez ca nu am aer atunci V
Găsește o soluție .
Nota autoarei♦ cam atât pentru capitolul asta . mai multe în următorul . ramanati prezenți . Pupici și mulțumiri pentru ca îmi cititi povestea ❤❤❤
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Teen FictionPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡