ANTERIOR
Ovaaa.. vino draga mea..toată lumea te cautaa..
Cee ?!?!
Ova draga mea.. sunt eu..mama...vino cu mine
Cine ?!!
Iubito..iubito ..trezeste-te .. iarasi auzi vocile in somn??
....
-da...trebuie să îmi spui ...Stephen..trebuie...nu mai suport vocile.. cine este Ova...şi ce legătură are cu mine?
M-am saturat...am totul si totusi ...îmi lipsește totul ..nu sunt fericită aşa . Am impresia că sunt secrete , că mi se ascund multe lucruri...că ei ştiu mai multe decât îmi spun mie şi că nu au nici cea mai mică intenție în a-mi spune .. sentimentul ăsta mă macina , am senzația că joc intr-un film prost cu topica "expirată" şi o dorința majoră de a închide televizorul în secunda 2 când vezi defapt ce film este ...
- Trebuie să îi spui , nu o poți obliga să rămână aici , locul ei nu este aici , ea aparține altui loc , altor persoane . Ceea ce faci tu nu este corect , pentru nimeni ...gândeşte-te , când o vor găsi ce se va întâmpla, nu uita că ei sunt mult mai puternici , mult mai mulți ...te crezi in stare să îi înfrunți ? Eşti gata să dai de ei ? să lupți cu ei ? reține că nu este o glumă şi că ei nu vor fi absolut deloc multumiti de faptul că tu ai luat cea mai puternică armă a lor , cea mai periculoasă arma care îi poate distruge , atât pe ei cât şi pe noi , este o bomba cu ceas ...şi tu ştii prea bine asta...Stephen , hai să încheiem gluma asta proastă , hai să o dai înapoi , nu e jucaria ta , nu te mai comporta ca un copil , da-o-n ....de rațiune , bate-ți joc de ea , foloseşte-o până leșină , poate aşa îți dai seama de idioțenia pe care o faci ..
-Serios ? Tu esti cel care-mi ține mie morală ? TU?! tocmai tu ? nu ai absolut nici un drept să faci asta . Eşti mai rău decât mine . Mai egoist , narcisist , egocentrist ...practic esti cel mai obsedat de sine individ pe care îl cunosc. ...
- şi totuși îți sunt frate , think about it ..we are the same
- Om fi noi născuți în aceeasi zi , dar nu suntem în nici un fel asemănători .
-Ba da ..frate... din contră , oricât aş fi eu de obsedat de sine , tu mă depasesti, eti mult mai rau decât mine , eşti mai nesăbuit , nechibzuit , iresponsabilitatea ta este incomensurabil de mare . Eu recunosc că sunt aşa şi îmi asum , tot ceea ce faci tu este să te ascunzi după deget , te prefaci ca esti domnul perfect , normal, uman , banal cu o viata de om ..ceea ce nu o să ai niciodată , o să te saturi cândva să te prefaci în halul ăsta ... cât despre Ova , părerea mea rămâne neschimbată . Când te-am atins, după ce ai venit de la ea în prima zi şi eu şi tu am ştiut cine este , care este familia ei , destinul ei , puterea ei ... TU ai avut o singură treabă de făcut , să o omori , ceea ce nu ai fost în stare. De aceea am apărut eu , să termin ceea ce tu nu ai fost in stare să faci , dar nu vreau să o fac aşa ..simplu... e prea ușor , nu e nici măcar un gram de amuzament dacă tu o aperi. Las-o să se ducă la ai ei , nu îmi strica jocurile , nu îți bate joc de bunăstarea mea ...fi un frățior bun și lasă-mă să mă distrez . Dispari din calea mea și nu o să spun nimănui ca tu ai fost cel care a ascuns ținta . O să te apăr , dacă o duci inapoi.
- *Frate*... ești un mare dobitoc. îți spun cu toată sinceritatea că ești un cretin. Tu chiar ai impresia că pe mine mă interesează de ei ?! Crezi ca îmi pasă?! Nu dau nici o ceapă degerată pe tine prietene ..nici pe ai tăi . Ce parte din O IUBESC , nu înțelegi ?
- Niciuna , tu nu ai voie să iubești , cei ca noi nu au sentimente ..o stai...am uitat ..tu esti un rebut , un stricat ..ce să faci frățioare , din doi ..trebuia să iasa un stricat...ghinion
- Noroc că ai fost tu acela.
-O să mai vorbim noi Nu se termina așa...o să vezi
- Așa credeam și eu ...
Ova , draga mea , îmi pare rău ....nu pot fi lângă tine scumpa mea ...ce mult aş vrea să te ajut să îți găseşti calea. Ce nedreaptă e viața cu tine ..Tu eşti inocentă , pură...de ce au venit ei în viața ta să te abată de la drumul tău...
cine esti ?...ce frumoasa eşti ...ce vrei să spui cu asta ...cine e Ova ? ce legătură am eu cu ea ? de ce vrei ajutorul meu ..de ce vorbești cu mine ...
Tu , draga mea . Esti fiica mea , Ova ....locul în care eşti acum , nu este cel potrivit , nu este al tău ...pleacă cât poti de repede de acolo, o să se întâmple numai lucruri rele...te rog , tu eşti singura care te poate ajuta ...salveaza-te ...
Mă trezesc ...sunt singură ...am dormit până târziu mai este o oră şi Stephen o să vină acasă ...după rutina de dimineață ...care a durat ceva..m-am hotărât să îmi fac bagajul să plec..ceea ce mi-a spus mama m-a pus pe gânduri ...am un sentiment ce nu-mi dă pace , am impresia că are dreptate ... cred că cel mai bine ar fi să plec. ...
aud soneria ...m-au prins gândurile ...cred că sună de mult timp ...mă duc şi mă uit cine este ...o tipă frumușică , nu foarte mare de statură , pe tocuri de 12 , gravida sau grasă ...deschid
-Ce dracu cauți tu aici?! spune ea clar enervata de prezența mea aici
-....
- Pentru tine m-a lasat pe mine Stephen?! Asculta bine fetițo !!! Să il lasi in pace , pleacă , cară-te , du-te dracu de unde ai venit !! Nimeni nu o părăsește pe Lara şi scapă aşa uşor. Mai ales după ce mă lasaq însărcinată * deci era gravidă , nu grasă . nu ma pot abține şi chicotesc , sincer mă amuză situația * ...Du-te fetiță de unde ai venit și lasă-l in pace
-Dragă (spun eu pe un ton ..flegmatic) , uşor cu nervii că faci rău copilului . Oricum plecam. Nu te-a lăsat pentru mine , s-o fi săturat omul de cât de recalcitrantă poți să fii ... stai linistită ..ia un loc , bea un ceai şi asteaptă-l pe el , vorbiți , eu plec. Vine in 25 de minute . Succes!
Zis și facut ..m-am încălțat , mi-am luat lucrurile şi am plecat...
pff...nu am luat în calcul unde să mă duc ..am luat cardul pe care mi-l daduse Stephen..o să scot banii si o să îl las la bancă , nu vreau să mă găsească ...să-şi rezolve treburile în pace ...eu am nevoie de liniște ...s-a făcut noapte ...merg de ceva timp ..si nu mă deranjează ...ceva mă ghidează. ...iar eu urmez..simt o aură plăcută ..ca cea a femeii din visul meu..
Stephen ajunge acasă ...în loc să o găsească pe Ova..Lara il așteaptă în sufragerie
-CE CAUȚI TU AICI ?!!!
ERICAAA !!!! ERICAAA !!! RĂSPUNDEE
-Nu o să o facă . Spune Lara cu un zâmbet de satisfacție
-CE DRACU I-AI SPUS NENOROCITO ?!!! DE CE A PLECAT ! EŞTI O IDIOATA ! PLEACĂ DRACU ! NU VREAU SĂ TE VĂD !! DISPARI !!!
-Stai liniştit iubitule ! Nu a plecat din vina mea! deja avea bagajul făcut când am ajuns eu aici..mi-am si irosit glăsciorul meu de privighetoare încercând să o fac să plece ..ea deja pleca..
-Nu te cred! MINȚI! Doar asta ştii să faci..
Tot mergând...încep să mi se pară cunoscute casele ...aud o voce ..
Ova? Tu esti ?!Nu pot sa cred !!
Aici se incheie capitolul. Sper ca va place. Multumesc pentru lectura.
CITEȘTI
Umbrele Trecutului
Teen FictionPovestea Neenei poate parea banala la inceput ...insa viata ei ia o intorsatura colosala... Iubire,tristete,familie, viata , moarte....toate au loc... Va las sa descoperiti totul in carte . ♡