Ship_fan_05 kérésére ismét. Szeretett volna ebből egy folytatást, úgy hogy itt is van ;) ♡
Ben szemszög
Nemsokára elengedtem Sallyt. Ezt észrevéve ő is engem.
- Sally. Lennél a barátnőm? — Tettem fel a kérdést egy enyhe mosoly kíséretében.
- Ohh, Ben.. Igen! — Ugrott a nyakamba örömében (szó szerint xD).
Sally szobájába vettük az irányt. Miután beértünk, leraktam a lányzót.
- Na jólvan, Sally. Én most megyek. — Jelentettem ki.
- Hova? — Érdeklődött.
- Hát le a nappaliba videó játékozni. Unatkozom.
- Én is unatkozom. Csináljunk valamit együtt. Én nem akarok nagyon videó játékozni. Remélem nem baj. — Mosolygott.
- Nem, nem baj. Akkor csináljunk valamit. — Mosolyodtam el.
Sally közelebb jött hozzám. Lábujj hegyre állt és a nyakamnál mindkét kezével átkarolt, közben kicsit közel hajolt az arcomhoz. Ekkor az arcom paradicsommá vált, ahogy az övé is.
- Amm, Sally.. M-Mire készülsz? — Kérdeztem kissé dadogva meg zavarodottan.
- Szerinted? Mire készülnék?
- Ugye nem arra?
- Miről beszélsz? Csak pusziszkodni szeretnék veled. — Mondta, miközben elkezdett bújni hozzám.
Huu, ekkor már azt hittem azt akarja. Csodálkoztam volna, hogy ha Sally ennyire fiatalon akarta volna velem azt a dolgot. De akkor ezek szerint szerencsére nem. Már majdnem ott helyben lesokkoltam.
- Csak pusziszkodni? — Kérdeztem egyik szemöldökömet felhúzva.
- Igen és még ölelkezni. — Válaszolta már lassan egy nagy mosollyal arcán.
Ezen igazából egyértelműen csak mosolyogni tudtam. Egyszerűen imádom Sallyt. Olyan cuki, aranyos, kedves, szeretni való, nem is. Inkább imádnivaló. A többiek is nagyon szeretik őt, még Slendy is és a testvérei is. Hát ki nem, nem igaz? Nekem csak is ő kellett, senki más. Vele akarom leélni az életem.
- Na akkor csináljuk ezt? — Érdeklődött a cuki arckifejezésével az én kis szerelmem.
- Igen, persze. — Válaszoltam boldogan.
Egy hosszas puszit adott a számra, amit én nem viszonoztam. Ezen meglepődött.
- Most meg mi a baj, Ben? — Kérdezte szomorkás arckifejezéssel.
- Jaa, semmi, csak én nem pont erre gondoltam. — Húztam kissé perverzes félmosolyba a szám, amin szintén meglepődött, de tetszett neki ez az arckifejezésem. Nagyon is.
- Hanem mire gondoltál, Benny? — Húzta ő is picit fél mosolyra a száját.
Válasz helyett lágyan megcsókoltam. Lassan próbált visszacsókolni, de nem igazán sikerült neki, ezért levegő hiány nélkül váltunk el egymástól.