Karácsony este🎄 [Ticci Toby x Oc]

134 5 13
                                    

aldea-181 kérésére. Remélem tetszeni fog neked és mindenki másnak is! Ne haragudj, hogy késtem vele, csak töltöttem az időt a családommal és így nem értem rá írni. De most itt van! 🤗
És bocsi amiért ilyen rövidke lett! ^^

Oc-ja neve: Diana Wilson
Cp neve: Dark Lips
Életkor: 17
Fegyvere: kés

Dark Lips szemszög

December 25-én, a karácsonyi nap folyamán. Én csak a szobámban dekkoltam. Mivel ünnep volt, ezért arra jutottam, hogy mindkét nap semmit tenni fogok. Hogy őszinte legyek egyáltalán nem volt karácsonyi hangulatom. Semmi kedvem sem volt karácsonyozni. A kastélyban mindenki másnak már "bulizhatnéka" volt, csak ugye nekem nem.

Mielőtt elbóbiskoltam volna unalmamban, arra lettem figyelmes, hogy kopogtatnak.

- Gyere! - Kiabáltam, majd belépett az ajtón az illető. Az egyik proxy volt az, ráadásul a szerelmem, Ticci Toby.

- Szia Lips! Ugye nem zavarlak? - Csukta be maga után az ajtót.

- Nem. - Mondtam semmit mondó arckifejezéssel.

- Talán valami baj van? Nagyon lehangoltnak tűnsz. - Jött oda hozzám és ült le az ágyra.

- Jaa, nem, dehogy. Csak ilyen a hangulatom, ennyi. - Néztem el az egyik irányba.

- Értem. Nincs kedved ma este lent velünk bulizni karácsony alkalmából? - Érdeklődött a fiú.

- Ne haragudj Toby, de nem. - Néztem vissza rá.

- Rendben, ahogy gondolod. - Mondta kissé szomorkásan, közben állt fel az ágyról.

- Most haragszol? - Néztem kérdőn a fiúra.

- Nem. De nem is zavarlak, pihenj csak. Szia. - Ment ki a szobámból rám se nézve.

Ezek szerint megharagudott rám, amiért nemet mondtam neki. Tényleg nem volt semmi hangulatom sem karácsonyozni. Megérthetné ezt.

Kb már az este folyamán fent a szobámban hallottam, hogy lent szól a zene és hangzavar van. Gondoltam biztos már megy náluk a buli. Csak ücsörögtem az ágyamon és hallgattam a lenti zajokat, közben unatkoztam is.

Kis idő elteltével arra jutottam, hogy lemegyek hozzájuk, és megnézem őket. Felálltam az ágyról, és lementem.

Mikor leértem, észrevettem mindenkit a nappaliban. Még Slender is ott volt, aki nem igazán bulizik, ahogy pl Liu is. Megláttam a sarokban egy hatalmas karácsonyfát, ami csak úgy ragyogott a díszektől és a színes égősortól. Körülötte sok-sok ajándék volt látható. Egyszerűen meseszép volt már nem azért.

Nézelődés közben azonban megpillantottam Tobyt, aki a fa előtt állt, és csak nézte kissé lehangoltan. Biztos még mindig bántotta az, hogy én nemet mondtam neki. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nem fog ez tetszeni neki. Megsajnáltam.

- Toby! - Mentem oda hozzá.

- Huh? Lips? - Nézett rám Toby.

- I-Igen. Én vagyok. - Néztem én is ő rá.

- Értem. - Nézett vissza a fára.

- Figyelj, Toby. Sajnálom a mait. Kissé bunkó voltam. Egyszerűen semmi kedvem sem volt karácsonyozni és részt venni ezen a bulin. Már megbántam, amit mondtam. Kérlek, ne haragudj rám. - Néztem én is kissé szomorkásan a fára.

- Jó, jó, nem haragszom. - Nézett vissza rám Toby egy enyhe kis mosoly kíséretében.

- Ennek nagyon örülök. - Néztem vissza rá szintén én is egy enyhe mosoly kíséretében, majd örömömben megöleltem a fiút.

Toby csak kikerekedett szemekkel nézett maga elé. Pár másodperc elteltével azonban visszaölelt. Hamar el is engedett és egymást kezdtük el nézni. Egyikünk sem szólt semmit, csak csendben néztünk egymás szemébe.

Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy Toby közeledni kezdett felém. Nem ellenkeztem. Csak álltam egyhelyben és őt figyeltem. Mikor már milliméterek voltak ajkaink között, habozás nélkül megcsókolt. Ezt én hamar viszonoztam.

Miután elváltunk, mindenki oda adta egymásnak az ajándékokat és ment tovább a buli.

Egy óra elteltével Toby és én a sok alkoholtól már alig voltunk józanok, ahogy mindenki más is, kivéve Liu, Slender és Sally.

Tobyval mi elég hamar beindultunk, így nemsokára már a hálószobában kötöttünk ki és ott folytattuk azt a csodálatos karácsony estét.

Creepypasta Oneshots [Kérések Zárva❌]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora