aldea-181 kérésére. Remélem tetszeni fog! 🤗
Reader szemszög
(Teljes Név) vagyok, gyilkos nevemen (cp név). Egy 17 éves, pszichopata őrült vagyok. A családomat kb 2 éve nyírtam ki és pontosan annyi éve élek itt a "híres" gyilkosoknál, a creepypasták birodalmában. Mióta közöttük élek, az életem mondhatni teljesen megváltozott. Úgy érzem, hogy egy fiú is az életembe lépett. Hogy kicsoda is? Pontosítok. Ticci Toby, a Slenderman által proxyk egyike. A személyisége az, ami igazán megfogott engem. Úgy érzem ő az, aki nagyon is kell nekem.
Egy szombati napon, az este folyamán éppen buli volt a kastélyban. Tobynak a szülinapi partyját tartottuk. Úgy gondoltam meglepem egy vadiúj baltával, mivel szemügyre vettem, hogy a mostani már kezd kissé tönkre menni. Egy csomag gofrit is adok neki még mellé, mivel hogy nagyon szereti. Remélem örülni fog neki.
Miután elvégeztem a szobámban a dolgomat, lementem a földszintre, ahol a party volt, kezemben az ajándékokkal. Mindenki ott volt. Toby is. Ő éppen a nappaliban, az egyik ablak mellett ácsorgott, miközben mindenki más beszélgetett, ivott, nevetgélt, táncolt. Egy nagy levegő vétel után odamentem hozzá.
- Szia Toby! - Köszöntem oda neki egy enyhe mosoly kíséretében.
- Ohh, szia! - Nézett rám.
- Boldog szülinapot! - Nyújtottam oda neki a baltát és a zacskó gofrit.
- Nahát, köszönöm szépen, (N)! Ez igazán kedves tőled! - Mosolyodott el enyhén, mire én kissé elpirultam.
- Sz-Szívesen, Toby! Örülök, hogy tetszik! - Mosolyogtam még mindig.
Eközben a fiú a kapott ajándékait az asztalra tette, majd visszajött hozzám, a derekamnál fogva magához húzott. Ekkor a fejem egy piros paradicsommá vált és úgy néztem Tobyra, aki mélyen íriszeimbe kezdett el nézni. Teljesen elolvadtam attól a gyönyörű szempártól. Volt egy olyan érzésem, hogy Toby is pontosan úgy érez irántam, ahogy én ő iránta.
- (N), úgy érzem itt az idő. Be kell valljak neked valamit.. - Szólalt meg az említett.
- Micsodát? - Néztem kissé kérdőn.
- Szeretlek.. - Hívott hosszas szenvedélyes csókba, amit én a kis meglepettség elteltével viszonoztam.
Miután lassacskán elváltak ajkaink, Toby ismét a szemeimbe nézett mélyen. Én ezt észrevéve szintén.
- Én is szeretlek, Toby.. - Adtam egy enyhe puszit a szájára, majd halványan elmosolyodtam. Ő ugyanezt tette.
Kis idő elteltével a fiú a kezemnél fogva húzott magával a többiekhez, majd kezdetét vettük a szülinapi partynak, ami rendkívül jól végződött, és erre mi mindig is emlékezni fogunk.