Barátság vagy szerelem? [Laughing Jack x Reader]

137 6 10
                                    

kpop__lollipop kérésére. Remélem tetszeni fog! 🤗

L. Jack és (Teljes Név) az erdőben sétáltak egymás kezét fogva, boldogan. Gyönyörű, napsütéses idő volt. Ám egyetlen pillanat alatt minden megváltozott. Az ég elsötétült és az egész erdőt betöltötte Zalgo nevetésének hangja. Az égből egy villám csapott le egyenesen (N)-be/ba, aki holtan esett össze Jack mellett, amitől Zalgo nevetése méghangosabb lett.

- (N), ne! — Ordította Jack és felugrott a földről. Hoodie, Kate, Masky egyszerre fordultak felé.

- Már megint rosszat álmodtál? — Kérdezte tőle Toby.

- És ráadásul megint (N)-ról/ről? Ez már a harmadik éjszaka azóta, amióta össze vesztetek és ő hazament. — Mondta Masky fejcsóválva.

- Utána kéne menned és bocsánatot kérned végre! — Tette hozzá Hoodie szintén fejcsóválva.

- Méghogy én kérjek bocsánatot?! Az kizárt! — Mondta Jack keresztbetett kézzel.

- J-a-ck! — Mondta Masky minden egyes szótagnál Jack fejére ütve egyet egy bottal. - Ne legyél ilyen makacs!

- Méghogy én makacs?! De hát ő flörtölt azzal a senkivel! — Háborodott fel Jack.

- Igen, de csak azért, mert provokáltad Jeffet, pedig ő nem akart harcolni veled, csak (N)-et/t akarta meglátogatni. Jack, ha nem hozod vissza (N)-et/t, nem fognak elmúlni a rémálmaid! — Próbálta rábeszélni Masky Jacket, aki a többiekre nézett, akik szintén rábólintottak a dologra.

- Na jó, legyen. — Mondta Jack sóhajtva. - De ezt csakis magam miatt teszem, ezt jól
jegyezzétek meg! — Tette hozzá és elindult a bázis felé.

- Na, ezzel megvolnánk. — Mondta Masky elégedetten. - Most pedig megyek és hozok tűzifát. Ti pedig csak feküdjetek le nyugodtan aludni.

A bázis melletti erdőben táboroztak le, így Hoodienak nem esett nehezére tűzifát találnia. Néhány perc alatt visszatért a pislákoló tűzhöz és néhány fadarabot rakott rá. Katere nézett,
aki egy fának dőlve aludt.

- Milyen törékenynek tűnik ilyenkor.. — Gondolta magában Hoodie. - És milyen gyönyörű. Nem lenne
szabad ezt tennem, de nem bírok ellenállni a kísértésnek. Odament Katehez és odahajolt hozzá, hogy megcsókolja. De mielőtt ez megtörténhetett volna, a Hoodie melletti bokorból Kate ugrott ki.

- Tudtam, hogy ez fog történni! — Kiáltotta Hoodie-nak, aki ekkor vette észre, hogy akit majdnem
megcsókolt, az Masky volt Kate alakjában.

- De hát én — Kezdte a magyarázkodást Hoodie, de Kate nem hagyta, hogy befejezze.

- Te egy disznó vagy! Gondoltam, hogy veled nem maradhatok egyedül! — Mondta Kate dühösen, majd elindult az erdőbe Maskyval a nyomában. Hoodie leült a tűz mellé.

- De hát én… én szeretlek, Kate. — Mondta Hoodie maga elé a tűz fénye mellett.

Eközben Jack nemsokára hazaért a bázisra és elindult (N)-hez/hoz. Felugrott az ablakába, de (N) már aludt. Úgy döntött megvárja, amíg felébred. Bemászott az ablakon és leült a lány ágya mellé. (N) reggel korán felébredt. Indult volna a konyhába, mikor felbukott valamiben.

- Jack? — Kérdezte meglepetten.

- Szia (N)! Lemásznál rólam?

- Ohh, hát persze, bocsi!

- Miért jöttél? — Kérdezte a lány.

- Csak bocsánatot akartam kérni a veszekedésünk miatt, de végül is csak azért, mert a proxyk akarták. — Javította ki magát Jack.

Creepypasta Oneshots [Kérések Zárva❌]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang