Chapter 14

460 55 5
                                    

Reggel mindenki meglepődött, hogy nem a megszokott titkárnő ruhámban vonultam be, hanem melegítőben, és a kedvenc kötött pulcsimban. Egyenesen Taehyung irodájába mentem, ahol bár volt egy számomra ismeretlen, nagydarab férfi, totálisan leszartam.

- Nem látja, hogy vannak nálam? Amúgy is, maga ki van rúgva.

- Nem igazán érdekel - vontam vállat, és leraktam elé a pendrive-ot. - Itt van, mi is történt pontosan. Én a kedves öccsével beszélnék olyan hangnemben, amit tegnap velem megengedett. Kellemes napot uraim.

Azzal fogtam magam, és becsaptam az ajtót. Otthon első dolgom volt ráírni az ismeretlen haveromra.

- Ma felmondtam! Szabad vagyok!

Pár perccel később jött csak a válasz.

Anonymu143: Mi? De hát miért? Azt hittem szereted a munkádat.

- Na jó, nem tudok hazudni neked. Történt egy nagyobb kavarodás, és kirúgtak. De már tisztáztam magam.

Anonymu143: Akkor miért nem vesz vissza a főnök?

- Mert még nem tudja :D Valószínűleg még nem nézte meg a bizonyítékokat, de nem is érdekel. Nem akarok egy olyan ember mellett dolgozni, aki a legkisebb hibánál vagy gyanúnál leordítja a fejem és kirúg. Nemhogy higgadtan leülne, és megkérdezne.

Anonymus143: Leüvöltötte a fejed? Ki ő, megkeresem!

- Hagyd csak XD Az már a múlt.

Anonymus143: És, most hogyan tovább? Vagy inkább, hova tovább?

- Nem tudom... Ehhez értek csak, így valószínűleg átkéretem magam egy másik irodába. Te melyikben is dolgozol? :P

Anonymus143: Nagyon vicces. Nem mondhatom el. Te mondtad, hogy ne ismerjük egymást, mert az rontana a kapcsolatunkon.

- Igaz, igaz.

Anonymu143: Nem akarok beleszólni, és tudom, hogy még mérges vagy, de ha a főnököd leengedi azt a mérhetetlen egóját, és visszavesz, szerintem fogadd el.

- Miért?

Anonymus143: Saját tapasztalat, hogy ha ott kell hagynunk egy már megszokott környezetet, akár depresszióba is kerülhetünk. Neked ott vannak a barátaid, a munkád, az életed, és nem mellesleg a főnököd, akit eddig idegesíthettél. Szereted, nem?

- Nem dehogy! Hova gondolsz, ő a főnököm! Jesszus!

Anonymu143: Csajszi, én a munkára értettem :D Nagyon bejöhet neked, ha ennyire tagadod.

- Hagyjál.

Azt hittem ő válaszolt, de az app helyett a facebook jelent meg.

Beka: Te ma szabadnapos vagy?

- Engem kirúgtak. Vagy valami olyasmi.

Beka: Oh basszus, és miért nem mondtad? Miért rúgott ki, mikor te vagy itt a legértékesebb?

- Majd elmondom egy jó bor mellett :D Miért kerestél?

Beka: Taehyung teljesen kikelt magából. Nem mertem felmenni hozzá, de olyan hangok szűrődnek le, mintha az asztalát dobálná a falnak, Ordítozik és az előbb mikor lejött olyan vörös volt a feje mint a ma vett paradicsomomnak. Ráadásul szerintem ivott is, mert úgy járkál, mint egy részeg. De megoldjuk, csak gondoltam.. Te már tudod kezelni.

- Bemehetek, ha nem mertek leállni vele.

Beka: Nem lesz belőle bajod? Ha ki vagy rúgva..

La La-land [Taehyung ff.] - BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora