Chapter 28

513 48 16
                                    


Taehyung pov's

- Szállj le rólam! - sziszegte fogai között az az elmebeteg. Még azelőtt, hogy meglépett volna, rátérdeltem a hátára, és lenyomtam a földre. Rina eszméleténél maradt, csak súrolta a golyó, de nagyon vérzik. Ninából pedig egyenesen ömlik a vér, amit Beka próbál elállítani. Tökös lány azt meg kell hagyni. Elvettem tőle a fegyvert, mielőtt a félelemtől még lelőtte volna ezt a mocskot.

- Fogd be vagy kikaparom a másik szemed! Miért akarsz neki ártani? Csak lekoptatott, miért ért neked ennyit? - kérdeztem közel hajolva hozzá. Minél kevesebbet hallanak a többiek, annál jobb. Különben is, tudtam, hogy itt valami bűzlik, rá akartam venni, hogy ő mondja el.

- Nem az, akinek mutatja magát.

- És te ezt honnan tudod?

- Rendőr voltam, rémlik faszfej? - nevetett fel. - Az a kis ribanc nem mondta, hogy jártunk, ugye? Nem hát, mindig letagad, pedig én védtem meg a széltől is.

- Nem vagyok rá kíváncsi. Miért hívod Laurának?

- Mert ez a neve. Laura Corter.

- Nem - ingattam meg a fejem hitetlenségemben. - Ő Nina Malley.

- Higgy, amit akarsz. Mindenkit rászedett.

A rendőrség berontott az ajtón, a mentősökkel együtt, hála az égnek. Leszedtek Han-ról, de mielőtt a főkapitány hozzám szólhatott volna, a Ninát hordágyon hordó pasas után futottam. Be kell mennem velük a kórházba. Tudnom kell, hogy van, hogy lesz. Elég sok vért vesztett.

A mentőre nem szállhattam fel, így kocsiba ültem, és szorosan mögöttük haladtam. Közben felhívtam Jimint, hogy nem érdekel, milyen módon vagy áron, de tudjon meg nekem MINDEN információt Nina Malley-ról, és Laura Corter-ről.

A kórházban való várakozás nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé. Pláne úgy, hogy még a mosdóba se jutottam el lemosni a kezem. Han, és a saját vérem szennyezi az öklöm. Ha nem állítom le magam, összevertem volna. És... Ha ezt Nina nem éli túl, amíg élek, Han szenvedni fog a kezem által. Ezt garantálom neki.

Több órás várakozás után a doki végre kidugta az arcát az ajtó mögül. Bólintott, én pedig rögtön megkönnyebbültem.

- Túlélték mind a ketten, de Malley kisasszony állapota súlyos volt. Szerencsére nem tartozik a ritka vércsoportúak közé, ezért az életveszélyen túl van. Choi kisasszonyt a harmadik emeletre vitték, hatos szoba. Ébren van, ha meg akarja látogatni.

- És Nina?

- Őt ma még az intenzíven tartjuk, aztán a mellette levő szobába viszik át. Hallgasson rám, ma úgyse fog felkelni. Ne háborgassa, menjen és pihenjen.

- Köszönöm - mormoltam az orrom alatt, és elindultam a liftek felé. Ha őt nem is, de Rinát meg tudom látogatni. A dokinak igaza volt, ébren várt engem. Feje kissé kómás volt, arca sápadt, szemei fénytelenek. De mosolygott.

- Az, hogy ilyen arcot vágsz, és nem rontottál rám azt jelentheti, hogy Nina jól van - sóhajtotta megnyugodva.

- Te, hogy vagy?

- Fáj - vallotta be. - Szerencsére engem csak súrolt.

- Nagyon ügyes voltál az irodában - sandítottam felé, miközben leültem mellé a székre.

- Tetszett? - nevetett fel. - Régebben imádtam dartsozni. Késeket is dobáltam, íjászkodtam, a célzás mindig nagyon jól ment. Mindig is azt mondtam neki, hogy ha máshol nem is tudok majd elhelyezkedni, de cirkuszi bohócnak beállhatok. Nina pedig paranoiás, ezért tart szinte mindenében valamit.

La La-land [Taehyung ff.] - BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin