- Nagyon örülök, bár nem szimpatizálok azzal az emberrel. Talán jobb lenne máshol dolgoznod. Nehogy rád szálljon, amiért ki akart rúgni - ültem le a kanapéra, miközben Bekával beszéltem.
- Ne aggódj, kezeljük a helyzetet. De nagyon nem találunk semmit - nevetett fel. - Taehyung folyton Yumi-t kérdezi, mi hol van, de szegény ő se tudja. - Na igen, az én rendszerezésemben csak én találom meg azt, amit keresek. De nem baj, ennyit azért ki fog bírni az egoista feje. - És még tollat se találok - sóhajtott fel.
- A második fiókban van leghátul.
- Oh, tényleg. Visszajöhetnél. Találtál másik munkát?
- Igazából nem kerestem - vallottam be. - Mivel nem tudom, hogy mikor akarja az elszámolásomat elküldeni.
- Beszéljek vele?
- Nem kell - vágtam rá. - Ez az én gondom, majd megoldom valahogy.
A telefonbeszélgetés után, bár elutasított, tudtam, be kell mennem. Nem hagyhatom úgy ott a céget, hogy csak én vagyok kiigazodva a papírhalmokban. Csak beugrok, elmagyarázok mindent Bekának, és már jövök is. Nem lesz húsz perc se. A főnököt pedig messziről elkerülöm. Olyan típusnak tűnt, aki inkább az irodában van, mint kint lófráljon. Ezt most kihasználom.
TeoJin-ért Rina fog menni az iskolába, bőven van időm. Felszálltam egy buszra, és megkértem a recepciós csajt, hogy ne szóljon a főnöknek. Felismert, így felengedett bejelentés nélkül. Beka majdnem a nyakamba ugrott, mikor meglátott. Tudtam én, kellek ide.
- Meg akartam keresni a mostani app elszámolását, de sehol se találtam. Se a véleményeket. Még beiktatva se!
- A talk show-ra gondolsz? - bólintott. - Annak még a prototípusa sincs kész. Nem volt még aki kipróbálja, ezért nincs róla semmi. A költségvetést az elszámolással együtt a nagy mappában találod a számítógépen.
- Basszus - csapott a homlokára. - Én meg a fiókban kerestem kinyomtatva.
- Tudhatnád, hogy semmit se nyomtatok ki amit nem kell, vagy nincs teljesen kész.
Elővettem mindent, amit csak tudtam. A többit egy papírra írtam le, mivel nem volt kedvem bemenni a főnök irodájába értük. Még a főoldalt is lerajzoltam nekik, amivel először találkoznak, ha megnyitják a benti gépet. Komolyan úgy érzem magam mint az oviban. Ennyire átláthatatlan a rendszerem, amiben én jól elvagyok?
- Miss Malley! - hallottam meg a nevem, egy baljósló hangszínen. Még a hideg is végigfutott rajtam. - Kérem jöjjön velem az irodámba. Most - tette hozzá, mikor látta, hogy vissza akarok szólni. Ő elindult, de engem Beka visszarántott, le az asztalához.
- Kérlek, csak most az egyszer viselkedj. Mióta elmentél tök rendes.
- Nem fogok nyalizni neki. Ez egy bunkó!
- Lehet, de... Csak viselkedj Nina - nézett fel rám kiskutya szemeivel. Nagyot sóhajtva megadtam magam, és bólintva elindultam a férfi után, aki megvárt, és becsukta mögöttem az irodája ajtaját. Keresztbe fontam a karom, és az ajtóhoz sétáltam, hogy ha kell, gyorsan ki tudjak innen futni. Taehyung azonban leszegett pillantásokkal kezdett közeledni felém, amitől automatikusan hátrálni kezdtem.
- Mi a.. - csúszott ki a számon. Olyan közel jött, hogy az orrom majdnem beleütközött a mellkasába. Mit etettek ezzel az emberrel? Kár, hogy nem a magas sarkú cipőmet vettem fel. Akkor legalább pipiskedés nélkül felérnék a nyakáig.
Tae a fejem két oldalához illesztette a kezét, és megtámaszkodva egyre lejjebb ereszkedett, míg végül hajlott derékkal ugyan, de homloka a vállamon kötött ki.
STAI LEGGENDO
La La-land [Taehyung ff.] - Befejezett
FanfictionA múltban nem találkoztak, mégis tudnak a másik létezéséről. A lány menekült, de nem tudta, ki elől. A férfi üldözte, de nem tudta kit. Az idő pedig, míg az egyiknek megnyugvást adott, a másikban elmélyítette ezt a félelmet. De el nem feledtette egy...