Taehyung'dan
Sabah alarmın sesiyle uyandım.
Harika yine lanet bir güne uyanmıştım elimi yüzümü yıkamak için banyoya doğru adımladım aynsya baktığımda saçlarımın dağılmış, yüzümün şiş ve göz altlarımın mor olduğunu gördüm. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü toparlamak için çok hafif bir makyaj yapıp lipbalmımı sürdüm saçımıda düzelttikten sonra odama gidip kendime kısa siyah bir şort ve onun üstüne geniz düz beyaz bir t-shirt giydim. Ayağıma ayakkabılarımı hızlıca geçirip evden çıktım.
Okula vardığımda yine o iğrenç manzarayla yani insanların bana dikmiş tiksinircesine bakan gözleriyle karşılaştım. Hızlıca sınıfama gidip sırama oturdum. 2 dakika sonra Jungkook ve arkadaşları geldi. Hepsi bana garip garip bakıyordu. Onları takmadım ve kitaplarımı çantamdan çıkarttım. Biraz sonra yanıma Jungkook geldi ve oturdu. O an hiç beklemediğim bir şey oldu ve Jungkook elini bacağıma attı. Şok olmuştum onun için öylece donup kaldım.
"Oturmamda sorun yok değil mi?" dedi.
"H-hayır" ahh olamaz yanlışlıkla kekelemiştim.
"Bende öyle düşünmüştüm."dedi
Bacağımda olan elini hafifçe bacağıma sürtmüştü. Ardından bana dönüp;
"Bunları giyinmen biraz sakıncalı değilmi sencede?"
"Neden sakıncalı olsun ki?"
"Etrafında aç kurt sürüsü varken cidden soruyor musun?.
"Bu benim problemim seni ildilendirmez."dedim ve beni dediğime pişman edicek bir tavırla bileğimi sıkıca kavradı ve beni kendine çekti.
Kulağıma doğru fısıldadı;
"Benimle konuşurken kelimelerini düzgün seç bu seni ilk ve son uyarışım."dedikten sonra çantasını yanımdaki sandalyeye fırlatıp sınıftan çıktı.O anın şokuyla donup kaldım. Yanıma Jimin geldi ve üzülmemem gerektiğini her zaman böyle olduğunu söyledi. Biraz daha konuştuktan sonra Yoongi geldi ve Jimin'i aldı gitti.
10 dakika sonra ders başlicaktı. Ders başlamadan önce su almak için kantine gittim ve kantinde Jungkook'la yakın arkadaşları oturuyordu. Ben kantine girdiğim an hepsi bana döndü. Jungkook bana yiyecekmiş gibi süzmeye başladı. Üstündeki ceketi çıkarıp bana doğru yürümeye başladı. Bana doğru yürüdüğünü gördüğüm an donup kaldım. İyice yanıma yaklaştıktan sonra elindeki ceketi belime bağlayıp t-shirtümü ceketin içinden çıkarıp üstüne doğru düzeltti. Bana bakıp gülümseyerek "Şimdi daha iyi" diyip arkadaşlarının yanına gitti. Kendimi sarsıp suyumu alıp hızlı adımlarla sınıfa gittim. Benim hemen ardından sınıfa Jungkook ve Jimin girdi kahretsinki Jungkook yanıma oturmuştu.
Dersin ortalarında yazı yazarken Jungkook bilerek bana temas ediyordu. Rahatsız olduğumu belli etmek için yerimde kıpırdandım. Jungkook bu hareketlerim karşısında sinirlenmiş olacak ki elini belime atıp beni kendine çekti. Çok yakındık.
Saçlarından şampuan kokusunu çok rahat alıyordum. Anlamadığım şekilde bu koku beni mest etmişti bu yüzden yüzümde aptalca bir tebessüm oluşmuştu.
10 dakika sonra teneffüs zili çaldı. Ben duvar kenarında oturduğum için Jungkook'un kalkmasını bekledim. Jungkook yerinden çok memnunmuş gibi kalkmadı. En son dayanamayıp;
"Kalkar mısın lavaboya gitmem gerek?" dedim. Bu dediğim üzerine bana döndü;
"Kalkarım ama bir şartla bu gece bana gel"
"Nee,sana gelip ne yapacağım ki?"
"Biraz eğlenicez bebeğim korkmana gerek yok" dedi o anki şaşkınlığımla donup kaldım.
"H-hala anlamadım" diyebildim zorlukla. O ise bana pis pis sırıtarak bakıyordu.
"Gece sana çok güzel anlatacağım bebeğim" dedi. Sonra tekrar konuştu;
"Öyle bakma tabiki de şaka yapıyorum. Senin gibi bir ezikle bir gece geçireceğimi düşünmedin umarım." dedi. Bunu dedikten sonra onu sıradan itip yere düşmesini sağladım hemen ardından da koşarak sınıftan çıktım.
~~~
Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIGHSCHOOL LOVE / Taekook
FanfictionOkul da sürekli eziklediği Kim Taehyung'a aşık olan Jeon Jungkook