Bölüm 6

3.9K 180 38
                                    

Jungkook'tan

Okula girdiğimde bana takıntılı olan sürtük ve arkadaşlarının Taehyung'u sıkıştırdığını gördüm. O anın şokuyla donup kaldım daha sonra kendime geldiğimde koşarak onların yanına gittim.

"NE YAPTIĞINI SANIYORSUNUZ SİZ" dedim. Bana takıntılı olan sürtük ise büyük bir pişkinlikle;

"Aaa sevgilim sen mi geldin?"dedi.

"NE SEVGİLİSİ LAN"diye çıkıştım

"Neden sinirleniyorsun bebeğim biz sadece bu eziğe haddini bildiriyorduk" dedi. O an çok sinirlendim ve ardından o sürtüğü sertçe yere ittim. Taehyung'un elini tuttuğum gibi tuvalete götürdüm.

O kadar çok korkmuştu ki elleri titriyordu.

"Sakin ol lütfen birşey yok ben yanındayım"

"B-ben hiçbir şey yapmadım"

"Biliyorum biliyorum"

"Ben-ben sadece-"

"Tamam sus sana inanıyorum"dedim ve yüzünü yıkamak için kafasını lavaboya eğdim yıkaması için yardım ettim. Sonra zil çaldı. Elinden tuttum ve sınıfa doğru yol aldık ama Tae sınıfa yaklaştığımızda elimi bıraktı.

"Neden elimi bıraktın"

"Sevgili sanarlar çünkü"

"Bu senin için sorun mu peki?"

"Hayır hayır yanlış anladın sen rahatsız olursun diye söyledim"

"Hee yani senin için sorun yok" dedim. Yüzü kızarmaya başladı utandığı çok belli oluyordu.

"Ne oldu utanmana gerek yok hadi sınıfa girelim hoca içeride zaten"dedim. İçeriye girdiğimizde o sürtük Taehyung'a dik dik bakıyordu ve benim sırama oturmuştu. Taehyung'un sırasına yöneldim ve orada oturan çocuğu kaldırıp Taehyung'la beraber oraya oturdum. Sürtük o kadar sinirlenmişti ki resmen ağlayacaktı. Ben ise sadece sırıttım. Jimin o kadar şaşırmıştı ki ağzını iki metre açmıl bize bakıyordu. Taehyung'a daha fazla yaklaştım ve elimi kalçasının biraz daha üstüne bir yere yerleştirip kendime çektim. Taehyung resmen bu hareketim karşısında titremişti. Boynuna doğru eğilip boynunu kokladım.

"Gerçekten güzel kokuyorsun" dedim.

"Teşekkürler" ne sadece teşekkürler mi? Cidden mi?

Elimi çıplak olan bacağına koydum ve Taehyung'un ağzından kısık sesli bir inleme çıktı. Bacağını hafif hafif okşamaya başladım. Taehyung transa girmiş gibi dimdik durmuştu ve ben devam ettikçe sırtını daha fazla geriyordu. Bunu farkedip kısık bir sesle;

"Hoşuna gitmiş gibi duruyor ama buna bence dersler bittikten sonra benim evimde devam edebiliriz ailem yurtdışında yani ev boş merak etme"dedim ve Taehyung bacağını çekip kendini toparladı ve bana dönerek;

"Sadece sus lütfen"

"Neden benden etkilenmeye mi başladın"

"Nerden çıkardın bunu"

"Öyle gözüküyorda onun için"

"Hayır alakası yok"

"Ben de buna inandım öyle mi HAHA ve HA"dedim ve Tae susup önüne döndü.

Taehyung'tan;

Ders zili çaldıktan sonra hoca geldi ve ders işlemeye başladık. Dersin ortalarında Jungkook'un eli belimi buldu yavaşça eli tişörtümdem içeri girdi. Kemikli elleriyle belimi okşamaya başladı. Neredeyse her dokunuşunda titriyordum. O ise bundan zevk alır gibi elini yavaşça aşağıya doğru indirmeye başladı. En son dayanamadım hocadan tuvalete gitmek için izin aldım ve lavaboya gittim.

En sonunda bütün dersler bitti ve eve gittim. Yeontan'la biraz oynadıktan sonra derslerime çalıştım ve bu heyecan verici ve berbat geçen güne gözlerimi kapattım.

~~~

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt








HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin