Taehyung'dan
Jungkook'un evine gitmek için hazırlanıyordum. Projeyi yapmak için onun evini kararlaştırmıştık. Yarın da Jungkook bana gelicekti.
Üstüme ten rengi bir crop altıma ise dizimin üstünde baldırımı saran bir şort giydim.
Proje malzemelerini aldım tam evden çıkıyordum ki aklıma makyaj yapmadığım ve parfüm sıkmadığım geldi. Malzemeleri kapının oraya bırakıp koşarak odama çıktım. Önce makyaj aynamın sandalyesine oturdum ve yüzümü inceledim. Yüzüm pürüzsüzdü bu yüzden kapatıcıya ihtiyaç duymadım. Farda sürmek istemedim sadece dudaklarıma gül kurusu renginde rujumu sürdüm. Masamın üstündeki parfümlerden en sevdiğimi boynuma ve bileklerime sıktım. Artık hazırdım. Evden çıktım ve Jungkook'un evine doğru yola çıktım
~30 dakika sonra~
Geldiğim villanın bahçe kapısından girdim. Çok heyecanlıydım. Heyecanımı biraz olsun azalttım ve kapıyı çalıdım. Kısa süre sonra kapı açıldı. Tanrım bir insan ev haliyle bile nasıl bu kadar çekici olabilir. Üstünde siyah geniş tişört altında ise dizinde siyah bir şort vardı. İkimizde birbirimizi baştan aşağı süzüyorduk. En son Jungkook "İçeri geç güzelim" dedi. Bende dediğini yaptım ve salona doğru gittim. Arkamdan geliyordu.
Koltuklardan birine oturdum. O da hemen yanıma oturdu. O kadar çok gergindim ki elimi nereye koyacağıma karar veremedim. Kendimi toparladıktan sonra "Hadi projeye başlayalım" diyebildim. O da kafasını salladı ve yanımdan kalktı. Merdivenleri çıkarak bir odaya girdi ben ne olduğunu anlayamadım. 1-2 dakika sonra elinde proje malzemeleriyle geri döndü
Bundan sonrası SMUT haberiniz olsun
Projeyi güzel bir şekilde yaparken bacağımda bir el hissettim. Hemen kafamı Jungkook'a çevirdim. Sırıtıyordu. Elini yavaşça hareket ettirmeye başladı. Önce eli sadece bacağımı okşuyordu ama ondan sonra eli yukarıya çıkmaya başladı. Karnıma kadar geldikten sonra elini belime ilerletti. Eli belime yerleştiğinde birden beni kendine çekti ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. O anın şokuyla karşılık vermedim ama kendime geldiğimde bende ona karşılık verdim. Belimdeki eli tişörtümün içinden yavaşça yukarı çıktı ve çıplak sırtımı okşamaya başladı. O anın verdiği huzurla ağzımdan birkaç mırıltı çıktı.
Ellerimi Jungkook'un göğsünden çekip ensesine getirdim ve oradaki saçlarıyla ilgilenmeye başladım. Jungkook ani atakla beni altına aldı. Elleri bu sefer giydiğim tişörtün uçlarına gitti ve tek hamlede üstümden çıkardı.
Dudaklarımdan ayrılarak boynuma yöneldi. Boynumla öyle güzel ilgileniyordu ki inlemelerime engel olamıyordum.
Bir süre daha boynumla ilgilendi ve köprücük kemiğime doğru yol aldı. O kadar zevk alıyordum ki neredeyse zevkten ağlayacaktım. Ellerim Jungkook'un boynumdan yavaşça tişörtünün uçlarına gitti ve ben de aynı onun bana yaptığı gibi tişörtünü tek hamlede çıkardım. Vücudu gerçekten tapılasıydı.
Jungkook biraz daha köprücük kemiğimde oyalandıktan sonra bwni kucağına aldı ve merdivenlere doğru gitmeye başladı sanırım odasına götürüyordu.
Odanın önüne gelip kapıyı açtığında tahmin ettiğim gibi odasına geldiğimizi anladım.
Beni yavaşça yatağa yatırdı ve üzerimde ki yerini aldı. Gözlerime öyle bakıyordu ki bakışları altında eridiğimi hissettim. Hala gözlerime bakarken elleri şortumun kenarlarına gitti. Jungkook derin ses tonuyla "Emin misin seni istemediğin bir şeye zorlamak istemiyorum" dedi. Ben ise o an ona cevabımı kelimelerle değil dudaklarımı dudaklarına bastırarak vermiştim. Hala birbirimizi deli gibi öperken Jungkook şortumu çıkardı. Dudaklarımdan ayrılarak kendi şortunuda çıkardı. Şuan ikimizinde üstünde iç çamaşırları vardı ama Jungkook iç çamaşırımı da çıkardı ardından kendininkini de çıkardı. Bu durum başta utanmamı sağlasada sonrada utanılmayacak bişey olmadığını farkettim.
Jungkook parmaklarını ağzıma uzatarak "Güzelce ıslat bebeğim" dedi. Ben de büyük bir zevkle kabul edip parmaklarını emmeye başladım. Bir süre sonra "Bu kadar yeterli" deyip parmaklarını ağzımdan çekti.
İlk önce bir parmağını içime gönderdi. Daha önce hiç ilişkiye girmediğim için bir parmağı bile canımı çok acıtmıştı. Hem inliyor hem ağlıyordum. Bir süre sonra ikinci parmağınıda içine gönderdi ve ardından üçüncü parmağınıda gönderdi.
Deliğimin iyice genişlediğine emin olduğunda parmaklarını çıkardı ve hiç beklemeden kendini içime itti. O an sanırım en büyük inlememi bırakmıştım.
Jungkook'un gelgitleri ilk başta yavaş olsada sonradan hızlanmıştı. Zevkten çıldırmak üzereydim. Bir kaç gelgitten sonra Jungkook içine geldi. 5-10 dakika sonrada Jungkook'un yardımıyla bende boşalmıştım.
Jungkook beni kucağına aldı ve duş aldırmak için banyoya götürdü. Duş aldıktan sonrada beni yatağa yatırdı ve ardından o da yanıma uzandı.
~~~
Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIGHSCHOOL LOVE / Taekook
FanfictionOkul da sürekli eziklediği Kim Taehyung'a aşık olan Jeon Jungkook