Bölüm 33 -FİNAL-

1.6K 63 7
                                    

Jungkook'tan;

Sabah uyandığımda yanım boştu. Kalkıp banyoya baktım orası da boştu. Odanın kapısını açıp aşağı ineceğim sırada burnuma mis gibi yemek kokuları geliyordu. Mutfağa girdiğimde Jeon Afet Taehyung'la karşılaştım. Üzerinde sadece benim tişörtüm vardı. O esmer bacakları sanat eseri gibi karşımda duruyordu. Sessizce arkasına geçtim ve kollarımı beline sardım. Korktuğu için başta titrese de benim olduğumu anlayınca kafasını geriye atıp omzuma yasladı. Bende kafamı boynuna gömdüm ve bana kendimi unutturan kokusunu içime çektim. Onu kendime çevirdim "Sevgilin neden erken kalktın" dedim. O da "Canım acıyordu o yüzden erken kalkmak zorunda kaldım" dedi. "Krem sürmemi ister misin?" dedim. Yanakları kızarmıştı. Hala benden utanıyordu. "Sevgilim hala benden utanıyor musun?" dedim. Kafasını göğsüme yasladı. Tatlı mırıltılar çıkartıyordu. Ahh saçlarının kokusu beni mest ediyor.

...

Kahvaltımızı yaptıktan sonra film izlemeye başladık. Taehyung bacaklarımın arasına oturmuş sırtını göğsüme yaslamıştı. Bende arada saçlarını öpüyor, kokluyordum. İzlediğimiz filmde iki adam evleniyordu. Evlendikten birkaç ay sonra ise çok tatlı bir çocuk evlat ediniyorlardı. Taehyung kafasını kaldırdı ardından bana baktı. "Sevgilim ileride bizde evlat edinir miyiz?" dedi. O sırada ben çoktan ileride bir çocuğumuz olursa nasıl olur diye düşünmeye başlamıştım bile. Ben hayallere daldığım için ona cevap verememiştim. Taehyung benim sessizliğimi çok yanlış anlamış olacak ki bana "İstemiyor musun?" diye sormuştu. Tabii bunu söylerken gözleri dolu dolu ve her an ağlamaya hazırdı. Onun sözleriyle gerçek dünyaya dönerken hemen "Hayır hayır sadece bir çocuğumuz olursa nasıl olur diye düşünüyordum. Hem ileride tabii çocuğumuz hatta belki çocuklarımız olacak ama bunun için henüz çok genciz önce liseyi sonrada üniversitemizi bitirelim ondan sonra evlat edinebiliriz". Ben böyle diyince gözler parlamıştı. Dudaklarına bir öpücük kondurup tekrar sırtımı göğsüne yaslamasını sağladım ve filmi izlemeye devam ettim. "Seni seviyorum çocuklarımın uke babası" dedim. Bu dediğime önce güldü sonra büyük bir ciddiyetle "Bende seni seviyorum çocuklarımın seme babası" dedi. İkimizde gülerken filmde ki iki adamın sevişme sahnesi çıktı. İkimizinde sesi kesildi. Ortalarına doğru filmi kapattım. Taehyung'a dönüp "Sevişmemiz gerek konular var kocacım" dedim. O da kafasını salladı ve dudaklarıma yapıştı.


SON

KİM TAEHYUNG'UN ZORBASI JEON JUNGKOOK, JEON TAEHYUNG'UN ÇOCUKLARININ TAVŞAN BABASI JEON JUNGKOOK OLMASIN MI?

SON DEFA İYİ OKUMALAR!!!

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt

HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin