Bölüm 14

2.9K 132 20
                                    

Semem:
Nasılsın bebeğim?

Bebeğim:
İyiyim, sen nasılsın?

Semem:
Bende iyiyim
Ağrın var mı?

Bebeğim:
Biraz var

Semem:
Okula gelecek misin?

Bebeğim:
Evet gelicem o kadar kötü değilim

Semem:
Tamam okulda görüşürüz

Bu arada dün çok güzeldi;)

Bebeğim:
Engelliyim mi yoksa sen susar mısın?

Semem:
Tamam tamam bişey demedim

Bebeğim:
İyi güzel

Okulda görüşürüz

Semem:
Görüşürüz güzelim

--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--0--

Jungkook'tan;

  Taehyung'la konuştuktan sonra okula gitmek için yola çıktım.

   Okula geldiğimde gördüklerim sonrasında kan beynime sıçradı. Sürtük Soojin Taehyung'u köşeye sıkıştırmış birşeyler diyordu. Bir süre bekledim ne yapacak diye. Bir süre daha Taehyung'a birşeyler dedikten sonra arkadaşları geldi. Arkadaşları birden Taehyung'u kollarından tuttu. Soojin tam Taehyung'a yumruk atacakken elini tuttum ve elini geriye büktüm. Çok sinirlendim çünkü ben onu daha önce defalarca uyardım. Taehyung beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama o kadar sinirliydim ki onu duymuyordum. "Ben sana demedim mi bir daha Taehyung'a karışmicaksın diye!" Soojin'e bağırdım. O kadar çok bağırmıştım ki Taehyung korkmuştu. Taehyung daha fazla korkmasın diye Soojin'in elini bıraktım ve Taehyung'un yanına gidip ona sarıldım. Soojin kendini toparladıktan sonra "Neden koruyorsun onu o senin neyin? O bir ezik anla bunu" dedi. Bende ona karşılık olarak "Bir daha sevgilime ezik deme yoksa senin bütün sırlarını ortaya dökerim o zaman kim ezik görürsün" dedim.

  Taehyung'un elini tuttum ve ordan uzaklaştık. Arka bahçeye gelmiştik. Taehyung hala biraz korkuyordu bende onun korkusunu gidermek adına sarıldım. Kafasını boynuma gömdü kısık ağlamaklı bir sesle teşekkür etti. Bende buna karşılık olarak "Teşekkür etmek yerine öpsen daha güzel olur" dedim. Taehyung bu söylediğimle mızmızlandı. Ben kafasını kaldırıp dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum. Onu öptüğümde içim kelebeklenmeye başlamıştı. Taehyung "Hadi gidelim" dediğinde kendime zor gelmiştim.

  Dersimiz bedendi. Oraya doğru yürürken Taehyung bana dönerek "Neden ona sevgiliyiz dedin" dedi. Ben ona sorgulayıcı bir bakış atarak "Değil miyiz?" dedim. Taehyung "Ben ortada bir teklif göremiyorum" dediğinde şaşırmıştım çünkü seviştiğim insan sevgili miyiz diye sordu ve şuanda teklif bekliyordu. Ahh salak olmalıyım aslında bir yandan da haklıydı. Teklif almak onunda hakkıydı.

 Teklif almak onunda hakkıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt

HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin