Taehyung'tan
Okula gelip sınıfa girdiğimde gördüklerimle şok oldum. Sınıfta sadece iki kişi vardı bunlardan birisi benim sevgilim Jungkook diğeri Soojin'di. Soojin, Jungkook'u öpüyordu. Kendime gelip hemen yanlarına gittim ve Soojin'in saçından tutup Jungkook'tan ayırdım. Jungkook dudaklarını siliyordu ben ise o sırada Soojin'i sıraların üstüne doğru fırlatmakla meşguldüm. Belini sıraya çarpmıştı. Ben Soojin'in bize bakmasını fırsat bilerek Jungkook'un yanına gittim ve dudağından öpmeye başladım. Jungkook'un dudaklarını sanki Soojin'in izlerini silmek istercesine sertçe öpüyordum. Jungkook benim sert öpüşlerime zorda olsa karşılık veriyordu. Soojin gördükleriyle ufak bir çığlık atıp sınıftan kapıyı çarparak çıktı.
Ben Jungkook'tan ayrılacağım sırada ondan ayrılmama izin vermedi bir de üstüne beni kendine bastırdı. O an dudaklarımdan onun dudaklarına doğru bir inleme firar etti. Jungkook ise bundan memnun olmuş ve sırıtmıştı. Yavaş yavaş sıraların oraya doğru gitmeye başladık. En sonunda sıraya çarptığımda Jungkook yerlerimizi değiştirdi. Kendisi sıraya oturdu ardından beni de kucağına oturttu. Biz derin bir şekilde öpüşmeye devam ederken sınıfın kapısı açıldı ve içeri jhope girdi.
"OHA CANLI PORNO VAR"
diye bağırdı. Tam telefonu alıp bizi videoya alacaktı ki Jungkook benden ayrılıp Jhope'un üstüne atladı. O sırada sınıfa diğer dörtlü , Hyunjin ve Felix geldi.
Felix'i görmemle hemen koşup ona sarıldım. Onu çok özledim. 3 yıl önce Amerika'ya gitmak zorunda kalmıştı.
Felix bacaklarını belime sararak sarıldığında Jungkook Jhope'la uğraşmayı bırakıp yanımıza geldi. Hyunjin bizi kıskanmış olacak ki
"Felix ilk geldiğinde bana böyle sarılmamıştın. Sen beni sevmiyorsun."
diyip dudağını büzmüştü. Felix ise Hyunjin'in böyle yapmasıyla kucağımdan inip Hyunjin'in yanına gitti.
"Seni de çok seviyorum sevgilim ama Taehyung'la acayip yakınız herşeyimizi birlikte yapardık bu yüzden öyle sarıldım"
"Siz sevgili misiniz?"
diye sordu canım sevgilim. Hyunjin Jungkook'tan biraz çekindiği için kekeleyerek cevap vermiştiç
"E-evet sevgiliyiz"
Jungkook aniden onlara sarılıp onlar adına mutlu olduğunu söylediğinde Hyunjin etrafa mal gibi bakmakla yetinmişti. Jungkook onlardan ayrıldıktan sonra benim yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu ve sınıfta ben, Hyunjin ve Felix'i bırakarak arkadaşlarıyla dışarı çıktı. Hyunjin Jungkook'gilin arkasından bakarken
"O-o az önce bize mi sarıldı?"
"Evet size sarıldı"
Felix, Hyunjin'in bu haline gülüp bana döndü.
"Off kuzen seni çok özlemişim ya"
diyip yine sarıldı. biz Felix ile sarılırken sınıfa Soojin sürtüğü girdi. Ufak bir sırıtışla
"Başkalarına sürtüklük yapmaya mı başladın"
"Ben sen miyim sürtüklük yapim hem zaten benim bir sevgilim var. Hatta adıda JUNGKOOK"
Jungkook'u bastıra bastıra söylediğimde yüzünde ki sırıtış yok oldu yerini sinirli bir yüz ifadesi aldı.
"Jungkook seni sevmiyor, o beni seviyor seninle sadece eğleniyor"
Bu dediğiyle yüksek sesli bir kahkaha attım. Kahkaha atmam onu sinirlendirmiş olacak ki bana saldırmaya çalıştı. O sırada araya giren Felix Soojin'in girişimini başarısızlıkla sonuçlandı.
"Taehyung'a ne hakla saldırmaya çalışırsın"
dedi mükemmel aksanı ve kalın sesiyle. Felix'in kalın sesine her zaman hayran olmuşumdur. Köşede Felix'e ağzının suyu aka aka bakan Hyunjin'e bakılırsa Felix'in kalın sesine sadece ben hayran değilim.
"S-sanane hem s-sen onun neyi o-oluyorsun?"
O kekelemiş miydi? Sanırım Felix'in sesi onu biraz ürkütmüştü. Gerçi bende Felix'in sesini onu hiç tanımadan duysam korkardım çünkü sesini acayip kalın yapabiliyordu.
"Kuzeniyim ama sen beni Felix'in kardeşi olarak aklına kaydedebilirsin. Haa birde sana bir bilgi daha ben kardeşime dokunanlara acayip sinir olurum ve ben birine sinir olursam o kişinin sonu hiç iyi olmaz"
dedi ve Soojin'i bıraktı. Soojin neredeyse koşarak sınıftan çıktı.
Hyunjin hızla Felix'in yanına giderek dudaklarına yapıştı. Şu an gözümün önünde büyük bir iştahla öpüşüyorlardı. 5-10 dakika öpüştükten sonra ayrıldılar.
"Bende öpüşmek istiyorum Jungkook'u bulun bana"
diyerek sınıftan koşa koşa çıktım.
KISA BİR BÖLÜMÜN ARDINDAN UZUN BİR BÖLÜM YAYINLAMAK İSTEDİM
UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR:)
Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIGHSCHOOL LOVE / Taekook
FanfictionOkul da sürekli eziklediği Kim Taehyung'a aşık olan Jeon Jungkook