Bölüm 26

1.4K 70 6
                                    

Semem
Güzelim nerdesin?

Bebeğim
Evdeyim canım. Sen nerdesin?

Semem
Bende evdeyim

Bebeğim
Akşam bana gelsene yeni bir ramen tarifi buldum

Semem
Olurrr

Bebeğim
Tamam bekliyorum

Semem
Sevgilim aslında sana bir şey soracaktım

Bebeğim
Sor canım

Semem
Felix'le o gün grupta niye bir garip konuştunuz bir şey mi oldu?

Bebeğim
Nasıl konuştuk ki?

Semem
İşte sen dedin ya onların yanına mı gittin diye

Bebeğim
Haaa o mu?

Semem
Evet ne oldu ki?

Bebeğim
Şey hani ben sana ailemle yaşadıklarımı anlattım ya

Semem
Eeee

Bebeğim
İşte benim ailemle yaşadıklarımın aynısını Felix'te ailesiyle yaşıyor

Semem
Ailesi ona şiddet mi uyguluyor?

Bebeğim
Evet

Semem
Peki Hyunjin'in haberi var mı?

Bebeğim
Yok ama söyleyebilirmiş

Semem
Hmm... Kendi bilir

Bebeğim
Aynen öyle
Bir dakika bekle sevgilim

Semem
Tamam canım

~10 dakika sonra~

Bebeğim
Jungkook hwmen gwl sana çok ihtiyavım vae

Semem
Hemen geliyorum güzelim

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-

Taehyung'tan

Evde hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Babamın beni aramasından sonra her zaman ki  gibi... Jungkook'a gelmesi için yazmıştım yarım saate gelirdi büyük ihtimalle.

  Yarım saat sonra kapı çaldı. Ben hala ağlıyordum. Kapıyı açtığımda karşımda Jungkook'u gördüm, hemen sarıldım sevgilime. Kokusunu içime çeke çeke ağlıyordum.Kapıda öylece durmuş hala sarılıyorduk. Ağlamam iç çekişlere dönmüştü. Dış kapının oradan bir ses geldi.

"Ne yapıyorsunuz siz burda!?"sesin sahibine baktığımda gelenin babam olduğunu gördüm. Hızlı adımlarla yanımıza geldi ve beni Jungkook'tan uzaklaştırmak için itti.

"Sen hala akıllanmadın mı?" dedi. Jungkook ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ben zorlukla "B-baba" diyebilmiştim. 

"Kes sesini ben senin baban falan değilim. Benim senin gibi bir piçle işim olmaz". Gözyaşlarımı yavaş yavaş akıtırken Jungkook söze girdi "Sevgilim hakkında düzgün konuş!" babam alayla gülerek "Sende mi piçsin?" dedi. Ben hemen lafa atlayıp "Kes sesini baba!" dedim. Babam yüzünde ki korkunç ifadeyle bana döndü. "Sen bana bağırdın mı az önce?" o an içimi büyük bir korku kapladı. Bana tokat atmak için elini kaldırdığı an Jungkook elini tuttu. "Sakın ona dokunmaya kalkma". Babam "Siz küçükken dayak yemediğiniz için oluyor bunlar" dedi ardından devam etti "Söylesene Taehyung şimdi yediğin dayakların bir etkisi oluyor mu? Ben bunca yıldır senin üzerinde bir etkisini göremedim de". Babamın bunları demesiyle ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Jungkook "DEFOL GİT BURDAN!" diye boğazını yırtarcasına bağırdı.

O ise "Gidiyorum şimdi. Ha bu arada Taehyung yarın eve gelde senin için bulduğum yeni işkence yöntemlerini kullanalım üstünde" dedi. 

"S*ktir git! Bundan sonrada Taehyung'tan uzak durun" Babam olacak yaratık giderken Jungkook'ta beni evin içine girdirdi. Kapıyı kapattığı gibi sıkı sıkı sarıldım Jungkook'a. 

"Şşşş ağlama güzelim o adam ben varken sana hiçbir şey yapamaz" ben kafamı kaldırıp ona baktım. "Söz mü?" dedim. O da "Söz" dedi.

Tekrar sevgilime sarıldım ve kulağına "Beni hiç bırakma" diye fısıldadım. O da aynı benim gibi fısıldıyarak "Seni hiç bırakmayacağım güzelim" dedi.

Yarım saat kadar bir süre sonra kendimi tamamen toparladığımda beraber yemek yapıp yedik. Sonra da canı için canımı vereceğim adamın kokusuyla uyudum.

~~~

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt

HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin