Bölüm 32 (M)

1.6K 65 7
                                    

Tae'den;

Bara gidip biraz eğlendikten sonra Jungkook'un ilk gecemize özel ayarladığı eve gittik. Kapının önündeydik. Tam içeri gireceğim sırada Jungkook beni kucağına aldı. Kollarımı boynuna doladım. Yatak odasına gidiyorduk. İçeriyi sadece ay ışığı aydınlatıyordu.

-Smut-

Jungkook beni yatağa yatırdı. Yavaşça üzerime çıktıktan sonra direkt dudaklarıma atıldı. Öperken kendini bana bastırmasıyla inledim. Dudaklarımdan sesli bir şekilde ayrıldığında "Ayağıma basmanın acısını çıkartıcam sevgili eşim" dedi. "Ne güzel bende senden tam sert olmanı isteyecektim". "O zaman isteğini yerine getirelim". Cümlesini bitirir bitirmez boynumu sertçe emip öpmeye başladı. Boynuma izlerini bıraktıktan sonra elimi ceketine attım ve üzerinden çıkardım hemen ardından kravatını ve gömleğini de çıkarttım. O da benim üstümden kalktı beni oturur pozisyona getirdi ve elbisemin fermuarını indirdi. Beni tekrar yatağa yatırdığında dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı öperken elleri elbisemin askılarına gitti ve yavaşça kollarımdan sıyırdı. Dudaklarını dudaklarımdan ayırdıktan sonra boynuma bir öpücük kondurdu ve göğüs uçlarıma indi. Orayı da emip ısırıyordu.

Göğüs ucumda ki işi bitince elbisemi tamamen üstümden çıkardı. O elbisemi çıkarttıktan sonra bende onun pantolonunu çıkartmak için elimi kemerine attım ve kemerini çözmeye başladım. Kemerini çözdükten sonra pantolonunun düğmesini açtım ve üzerinden çıkardım. İkimizde de sadece iç çamaşırı vardı.

Jungkook elini iç çamaşırımın kenarına koydu ve tek hamlede çıkardı. Bende onunkini çıkardım. "Seni hazırlamamı ister misin?" dedi. Ben artık dayanamadığım ve onu içinde istediğim için "Hayır seni hemen içinde istiyorum" dedim. Ben içime girmesini beklerken o dudağımı öpmeye başladı. Ben ona karşılık verip öpüşmeyi derinleştirdiğim anda kendini içime kökledi. O anın acısıyla dudaklarını ısırdım ardından yüksek sesle inledim. İlk başta gel-gitleri yavaş olsa da sonradan bayağı hız kazandı.

Zevk noktama vuruş yaptığında sanırım geceye en yüksek inlememi bırakmıştım. Biraz daha gel-git yaptıktan sonra o benim içime bense hem onun hemde kendi karnıma gelmiştim. Biraz soluklandıktan sonra Jungkook "Bir tur daha" dedi. Ben gözlerimi kocaman açıp ona bakarken o pis pis sırıttı ardından dudaklarımı öpmeye başladı. Anlaşılan bu gece uzun olacaktı.

İyi okumalar...

Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın!

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt

HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin