Bölüm 31

1.2K 67 18
                                    

Saat 8'de uyandık. Kalbim heyecandan yerinden çıkacaktı.

Ben beyaz bir elbise giymiştim. Jungkook'ta simsiyah bir takım elbise giymişti. Arkadaşlarımızda normal takım elbise giymişlerdi. Jungkook'la ben bir arabayla gidiyorduk. Yoongi ve Jimin bir arabada; Namjoon, jin ve Hoseok'ta bir arabayla geliyorlardı. Ha birde Hyunjin ve Felix'i unutmamak gerek.

En sonunda nikah dairesinin önüne geldik ve arabadan indik Jungkook'la ek eke tutuşuğ içeri gireceğimiz sırada Felix "DURUNNN"diye bağırdı. Namjoon "Noldu Felix?" dedi. Felix telefonunu çıkarttı ve "Fotoğraf çekelim" dedi. Jimin "Aaa evet ben unuttum onu" dedi.

Fotoğraf çektikten sonra içeri girdik. Danışmada ki kızdan evleneceğimiz yerin nerde olduğunu öğrendik. Salona girdiğimiz de içimdeki heyecan kat ve kat arttı.

Biz Jungkook'la masaya oturmuştuk. Diğerleri de masanın karşısında kalan sandalyelere oturdular. Hepimiz nikah memurunun gelmesini bekliyorduk.

Kısa bir süre sonra nikah memuru geldi

(Buraları atlıyorum evlendikten sonra ki kısma geçiyorum ama hala nikah dairesindeler)

Şuan resmen evliydik. Evlilik cüzdanını aldıktan sonra salonda "ÖP,ÖP,ÖP" diye sesler yükseldi. Jungkook bana yaklaşıp dudaklarımı kendi dudakları arasına hapsetti. Kollarımı direkt Jungkook'un boynuna doladım. 2-3 dakika sonra nefes nefese ayrıldık. Hoseok "AYAĞINAA BASS" diye bağırdı. Namjoon ne alaka diyince Hoseok'ta "Bir tane türk filminde görmüştüm neyse AYAĞINA BASSS!" dedi. Bende hızla ayağına bastım. Jungkook acıyla inledi acaba çok mu sert bastım. Kulağıma eğilip "Bunun acısını gece çok fena çıkarıcam sevgili eşim" dedi. Demek ki ayağına çok sert basmışım. Bana bakarak pis pis sırıtırken nikah memuru bizi tebrik etti. İkimizde memura doğru döndük ve ona teşekkür ettik ardından nikah memuru salondan çıktı.

~~~

EVLENDİLERRRRR

Instagram: taekook_is_bessstt
Tiktok:taekookisbessstt

HIGHSCHOOL LOVE / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin