Okul bitmişti. Eve geldim. Samet'le günün devamında çok iyi arkadaş olmuştuk. Hatta telefon numaralarımızı bile vermiştik. Birden mesaj geldi.
Kimden;Samet
Eve geldinmi?¿Allah'ım ya! Birde ters soru işareti koymuş. Sanırım onun bana mesaj atması beni mutlu ediyordu.
Kime; Samet
Eve geldim. Sen?¿Gıcıklık değilmi? Bende iki soru işareti koyarım. Samet'in bana mesaj atmasını beklerken kapı çaldı. Koşarak aşağıya indim. Kapıyı açtım. Annemle babam işten gelmiş.
-Hoşgeldiniz.
-Hoşbulduk kızim. Okulun nasıldı?
-Güzel.
Fazla konuşmazdim. Yani evde. Eski okulda hiç çenem durmazdı. Hatta adım geveze İnci'ye çıkmışti. Neyse yukarı çıktım. Mesaj gelmişti.Kimden;Samet; Geldim. Facebook varmı?¿ Varsa istersen oradan konuşalım.
Facebookum vardı. Hiç düşünmeden cevap yazdım.Kime;Samet; Var. Adım İnci Çelik. İstersen bana istek gönder.
Kimden; Gönderdim.Aceleyle facebookma baktım. İki istek, bir mesaj, on tanede bildirim.
Hemen isteklere baktım. Buldum Samet Öztürk. Hemen kabul ettim. Mesajlara baktım. Mesaj Mert'tendi.
Seni hala çok seviyorum. Lütfen beni affet.
Mert benim eski sevgilim. Onu gerçekten çok Sevmiştim ama o bana oyun oynadı. Benimle eğlenmek için sevgili olmuş. Yani öylesine. Birde utanamadan bana mesaj mı atıyor? Görüldü yapıp bıraktım. Artık onunla uğraşamam. Bildirimlere baktım. Üç tanesi Samet'ten. Son koyduğum fotoğrafları beğenmiş.
Samet'in profiline girdim. Ayy gerçekten çok tatlı. Mesaj yaza tıkladım.
Selam.
Selam.
Napıyosun?
Napıyım, oturuyorum . sen?
Oturuyodum.
Neyse ben çıkıyorum. Annem çağırıyor. Yarın okulda konuşuruz.
Tamam görüşürüz.
Byby.En iyisi biraz ders çalısıyım diyerek kalktım. İki saat hiç nefes alamadan ders çalıştım. E tabiki sıkıldım. O anda telefonuna bildirim geldi. Bildirimi açtım. Mert mesaj atmış.
Öyle görüldü yapıp bırakamazsın. Seni çok seviyorum anla beni.
Bu yüzsüz hala konuşuyomu? Hemen profiline girdim ve engelleyen bastim. Böyle zamanlarda tek çarem bu olurdu. Çok uykum geldi ya. Hemen aşağıya inip annemle babamı öptüm. Küçüklükten beri annemle babamı gece yatarken öperim. Alışkanlık olmuş işte. Yukarı çıktım. Hemen kendimi yatağa attım. Derin bir uykuya daldım...Arkadaşlar bu bölüme kadar kitabım nasıl? Yorum yaparsanız sevinirim. Beğenilerinizi eksik etmeyin :) :) :))))