Önceki bölümden devam.
-Selam bende Samet
Samet sertçe elini uzatmıştı. Galiba Efe'yle konuşmamız onu rahatsız etmişti. Ama ortada rahatsız olacak bir durumda yokki. Hem olsa da niye rahatsız olsun... Efe'de elini uzattı.
-Bende Efe.
Efe uzun boylu yakışıklı birisi. Hafif buğday tenli. Neyse.
Hoca ders anlatmaya başladı. Okullar açildığından beri nerdeyse hiç ders Dinleniyorum. Önce Samet yüzündendi. Şimdide Efe.. Ama anlamadığım birşey var. Ben neden onlarla ilgileniyordumki? Hani Samet'i anladım onu seviyorum. Ama Efe?? Off bu sene notları batıracağım.Zil çaldı. Bu arada Beyza adında bir kızla arkadaş olmuştuk. Çok iyi biriydi. Yanıma geldi.
-şu yeni gelen çocuğu gördünmü? Taşş..
-Hıı, gördüm. Beyza yanima oturdu.
-Noldu?
-Ne gibi?
-Sende birşey var.
-Yok be ne olacak.
Gözlerime anlamlı anlamlı baktı. Tanışalı iki hafta olmuştu ama beni galiba çözmüştü.
-Hadi aşağiya inelim.
-Tamam.
İlk defa konuyu değiştirmeme rağmen ısrar etmemişti. Aşağıya indik. Efe yanımıza geldi.
-Ne yapıyorsunuz?
-Hiç oturuyoruz.
Yanımıza oturdu. Beyza'nın gözleri sürekli Efe'deydi. Bir ara onu dürttüm. Ben oldukça ondan rahatsız olmuştum. Bana göre bir insan bu kadar rahat olamazdıki..
-Hadi Beyza kabrine gidelim.
Ondan kurgulamak için demiştim. Hem sonra sınıfa çıkaradım. Samet'i görmek için..
Beyza'yla kentine gittik. Mecburen bisküvi aldım. Sonra sınıfa çıktık. Samet sırası da oturuyordu.
-Selam.
-Selam.
Sesi çok soğuk gelmişti. Galiba benim Efe'yle samimi olmamdan rahatsız olmuştu.
-Birşey mi var.
Kafasını kaldırdı. Yüzüme baktı.
-Hayır ne olabilir ki?
-İyi ozaman aşağıya inelimmi?
-Siz Efe'yle oturun ben inmiyeceğim.
Tahminlerin doğru çıktı. Resmen bana laf sokuyordu.
-Efe'yle konuşmadan rahatsızmı oldun?
-Yoo, niye olayım? Aramızda birşey mi var?
-Yani.. Neyse ben aşağıya Beyza'yla inerim.
Hayal kırıklığına uğramıştım. Artık bana çok soğuk davranıyordu. O bana tavır koyarsa bende koyarım. Sinirle aşağıya indim.
Bunda ne vardıki kıskanacak?Samet'in ağzından;
Galiba bana sinirlendi. Ama Efe'yle bir arada olmalarına dayanamıyorum. Efe İnci'den hoşlanıyor gibi.. Ona söyleyemesemde onu kiskanıyorum işte.. Çünkü onu seviyorum..