Cevap

39 1 0
                                    

Sabah yine o lanet olası alarmin sesiyle uyandım. İlk önce sağ bacağımı daha sonrada sol bacağımı yere koyup kalktım. Beyza'nın bana aldığı pofuduk pandifleri giydim.
Okul formamı giydikten sonra saçlarımı yandan ördüm.

******
Evet bugün beklenen gün.. Şuan ne yapacağını tam olarak kestiremiyorum. Samet mi? Tabiki onu seviyorum. Bu en başta hoşlanma gibi birşeydi ama sonra tamamıyla aşka dönüştü.
Onu Sevdiğime göre evet demeliyim. Ama.. İçimde garip bir his var. Nedenini bilmediğim bir his..
*******

Metroya bindim. Herkes bir işle meşguldü. Bende cebimden telefonumu çıkarıp faceme girdim. Hımm.. 2 arkadaşlık isteği, 7 adet bildirim.
Arkadaşlık isteklerine baktım. İkisininde tanımıyorum. Tabiki kabul etmicem! Bir keresinde kabul etmiştim, ve uzun süre benim pesimi bırakmamıştı. Neymiş beni seviyormuş! Herneyse bildirimler..
Evet arkadaşlarım fotoğraflarımı beğenmiş.
Facede oldukça popi bir kızım. Beğenmeleri normal yani.
Okula geldiğimde Beyza çoktan gelmişti.

-Cevap?
Bana soran bir çift gözle bakıyordu. Ne yani?! Her zaman geç gelen kız altıüstü bir CEVAP içinmi erken gelmişti?!

-Hayırdır niye erken geldin?
-Konuyu değiştirmeye çalışma İnci cevabın ne?
-Tamam ya. Cevabım... Şey..
-Ah hadi ama İnci sende onu seviyorsun.
-Nerden çıkardın bunu?
-Anlasılmadığını mı zannediyorsun?
-Çokmu anlaşılıyor?
-Evett!! Tuzağıma düştün sırf itiraf etmen için uydurmuştum bunu!

Pislik şey! Beni tuzağa düşürdü.! Beyza'nın pis pis sırıtması eşliğinde cevap verdim.
-Çok kötüsün.
-Cevap?
-Bok sana cevap!
-Hadi ama yaaaa!!..
-Uff tamam ya!
-Ne evetmi şimdi?!
-Evet.
-Yaşasın!!

Hayvan kız ya! Ama bunu sana çok kötü ödetcem!

Biz sınıfta otururken içeri Samet girdi! Çok utanmaya başlamıştım. Neden utandığımı bilmiyordum ama yanakalarım kıpkırmızı olmuştu bile!!

*****
Medyada çok tatlı bir kedi var. Konuyla alakası yok ama neden koyduğumuzda bilmiyorum :-) Sizleri çoook seviyorum.!!

Başımın Tatlı BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin