En Mutlu İnsanı

39 0 0
                                    

Beyza'nın beni dürtmesiyle kendime gelmiştim. Kalbimi kulaklarımda hissediyordum.
-Söylüyorum.
-Off İnci söylese kurtul.
-Tamam.

Samet'e doğru yaklaştım.
-Şeyy...ben.. Teklifini düşündüm.
-Peki cevabın ne?
Heyecanlı olduğu her halinden belliydi.
-Cevabım.. Şeyy.. Yani kabul ediyorum.

Donup kalmıştı. Sanki hiç beklemiyor gibi bir havası vardı.
-Ne..??
-Kabul ediyorum..
Ne olduğunu anlamadan bana sarıldı. Bende hiç düşünmeden ona sarıldım.
******

-Ayy, çok tatlısınız.
Samet'le birbirimize bakıp güldük. Şuan Dünya'nın en mutlu insanı bendim! Sevdiğim insana kavuşmuştum. Sevdiklerim yanımdaydı.

Hiç böyle olacağını tahmin etmezdim. Tamam güzel kızım :) ama ne biliyim Samet gibi bir sevgilim olacağını tahmin etmezdim. Ben böyle dalmışken Beyza'nın sesiyle kendime geldim.
-Akşam hep beraber birşeyler yapmak diyorum. Hem sizin sevgili oluşunuzu kutlarız. Ne dersiniz?
-Oluur. Ama nerde ve ne yapacağız?
-Bilmemki.
Uzun bir sessizlik ten sonra Beyza konuştu.
-Bizim evde akşam film filan izlesek.. Olmazmı?
-Olurda kızım sizin evde hiç anan baban yokmu?
-Var ama annemle babam bu akşam uç günlüğüne şehir dışına çıkıyorlar. İş içinmiş.
-Hıı. Tamam sen nedersin Samet?
-Olur. Gelirim.
-Tamam ozaman hepinizi akşam bekliyorum.
*****

Beyza'ya gitmeme iki saat vardı. Hemen üstüme toz pembemsi bir t-shirt altımada fosforlu maviye benzeyen bir şort giydim. (Medyeda resmi var.) Saçlarımada fön çektim. Hazırdımm.
Saate baktım. OMG!! Yarım saat var! Beyza'nın evi uzak olduğu için hemen çıktım.

Uzun zamandır beklettğimin farkındayım. Ama şuan sınav haftasındayız. Bu yüzden yazamıyorum. Sizleri SEVİYORUM!

Başımın Tatlı BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin