bölüm7

4.4K 135 8
                                    

Sabah odanın içindeki tıkırdı sesleriye uyandım heryerim ağrıyordu agrıyan gözlerimi zar zor açtığımda dolaptan bişeyler arıyan bir tek öküz ağa gördüm yataktan kalkıp banyoya girip rutin işlerimi hallettim odaya döndüğümde koltukta oturan kenan ağa bana bakıp konuştu.

" Aşagıya kahvaltıya indiğinde o suratını düzelt benim canımı daha fazla sıkma "

" Yüzümdeki gözümdeki morlukları nasıl düzeltecem peki kenan ağa onuda de bakalım "

" Konuştuğun kelimenin ayarına dikkat edeceksin benimle sen kimsin lan beni bir itle kıyaslıyorsun ha kimsin "

" Unuttun mu kim olduğumu Kenan karıcıgındım ya senin oyun oynamak isteğin karıcın "

" Ya havle vela inneke benim elimden bir kaza çıkmadan şu odadan çıkım seni öldürmeden "
Diyip çıktı

" zaten anca öldürürsün başka ne yapacaksın ki suratımı düzeltecekmişim surat bıraktı sanki bende "

Diyip odadan çıktım aşagıya inip kahvaltıya oturdum özlem hanım bana bakıp

" Hayırdır buke bu ne haldir korkuluga dönmüşsün senin yüzüne ne oldu öyle "

" Gece levoboya kalkmıştım jimom lambayı açmadan gidince kapının kenarına degdi "

" Hangi kapı buke o öyle "

" Odanın kapısı jimom büyütülecek bişey değildir gecer "

" Ana tamam karakolda bile bu kadar soru sormuyorlar ufak bişey geçer "

" He kenan ufak bişey geçer "

" Tmm de haydi sofranın başında bu nedir böyle " diyen mirhan ağayla herkes kahvaltısını yapmıştı

Evin erkekleri işe gitti kadınlarıda sofrayı topladı bizde görümcelerimle evleri temizledik tam oturacaktık ki özlem hanım benı çagirdı.

" Hele buke bir gelesin buraya "

" Peki jimom " içimden kesin bu morlukların hesabını soracak diye geçirirken karşıma kenan ağa çıktı bu niye ile gitmemişti şimdi .
Ben baş odaya geçerken oda geldi ne oluyordu anlamadım şimdi .

" Gel bakalım buke birşeyler duydum hele oğul geç bakalım sende ikinizde bugun derdinizi dökün bana ki sorunlarınızı çözelim ."

" Al bak hayatının fırsatı et beni şikayet dünkü söylediğin. Şefersizin biriylede kıyasladıgını söylemeyi unutma ama .

'" ben evet söylediğim oğlunuz kenan beni amcamdan para karşılığı satıldığımı birde onun üzerine çocuklarına kötü davranıyormuşum gibi herseferinde üzerimde tehtitkar konuşmaları var beni öldürecekmiş öldürsün jimom hiç durmasın o sözleri söylerken yaşayan bir ölüydüm zaten ben bak kenan benımle isteyerek yada istemeyerek evlendin sana kaç gündür sesimi çıkartmıyor alttan alıyorum diye bana bunları yapamazsın istemiyorsa boşarsın beni

Berdel/ ReyhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin