Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım bugun çok heycanlıydım .
Anneme gidecektim, kenan ağaaya baktığımda hala uyuyorduSessizce yataktan kalkıp banyoya doğru ilerlerdim , sıcak suyu açıp suyun altına girdim .
Kısa bir duş alıp bornozu üzerime giydim , kıyafetlermi yanıma almadığı mı hatırlayınca kızarmaya başladım
Kenan aga hala uyuyormuydu acaba kapıyı yavaşça aralayarak açtığımda
Odada kenan hala uyuyordu sessizce içeriye girip dolaba doğru ilerledim ,
Üzerime bir gömlek altımada pantolon giydim , saçlarımı tarayıp kuruttum o sırada kenan uyanıp banyoya girmişti.
Yüzüme ,gözüme hafif makyaj aynasının karşısına geçtim ben majyaj yaparken kenan , duştan çıkmıştı.
Üzerine siyah takım elbisesini giyip beline siyah gümüş işlemeli silahını takmıştı çekmeceden pahalı saati alıp koluna takmıştı.
En son olarak o erkeksi kokusunuda sıkıp tam takır hazırdı .
" Kahvaltıya inelim ondan sonra seni annene bırakırım söylediklerimi unutma ne olursa olsun ben seni almaya gelmeden sen dışarı çıkma Reyhan"
" Anladım kenan ağa"diyip kapıya ilerledim önden ben çıktım arkadanda kenan çıktıı.
Kenan aga çocukların odasına girerken bende aşağıya mutfağa inmiştim kahvaltı hazırlanmasına yardım etmek için ,mutfağa girdiğimde kızlar neredeyse herşeyi hazırlamışlardı. "Günaydın" diyerek içeriye girdiğimde onlarda günaydın demişlerdi.
Çaydanlıgı ve sofra bezını alarak çardağa çıktım.
Yezda eline kahvaltı tepsinini alıp arkamdan gelmeye başlamıştı melda hakan için alışverişe çıkacaklar diye sabah erkenden zülfikar ağalara gitmiş.
" Gelin hanım dikkat edesin dışarıya çıkmayasın anandan '' diye uyarıcı bir şekilde konuşmuştu mirhan ağa kendisini seviyordum aslında babagibiydi beni tüm aşirete karşı korumuştu.
Merdivenlerden inen Kenan ve çocuklarla kafamı o tarafa çevirip geri önüme bakmıştım .
Herkes sofradaki yerini alırken ben seneler sonra annemle vakit geçireceğim için biraz heycanlıydım.
Tabiki birazda kırgındım annemin kokusunu çekmek isterdim her zerresine kadar olmadı , herşeyi bir kenara bırakıp anneme sahip çıkacaktım ne olursa olsun .
Sessiz gecen kahvaltının ardından kenan ağa ayaklanıp ". Gidelimmi " demişti kafamı sallayarak tamam anlamında üst kata çıkıp çantamı aldım.
Aşagıya inip konağın kapısından dışarı çıktık,
Çocuklar arkaya binmişti kenan bana kaşlarıyla ön koltuğa oturmamı işaret etmişti .
Sessizce arabanın kapısını açıp yerimi aldım,
O sırada nare " babacım önce kimi bırakacaksın ' diyen nareye tatlı tatlı bakıp güldüm .
"Önce okula sizi bırakacagım birtanem sonra reyhan ablanızı daha sonra abbas şirkete yolcu 😆Dedikten sonra kenan çocuklarla bende gülmüştüm kenan yan yan bakıp " hoşunamı gitti hanımefendi ' diyip çapkın bakışlarını yollamıştı .
Bende sesimi çıkartmadan önüme bakmaya devam etti .
Okul kapısının önüne gelince Kenan arabadan inip çocukları içeri bıraktı ıkı dakıka sonra kapıdan çıkıp arabanın kapısını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel/ Reyhan
General Fiction" benım bir tek karım var oda kara toprakta çocuklarıma kötü davranırsan yada başlarına gelecek en ufak zarardan seni sorumlu tutarım " bende de bişey bekleme " " Merak etme sen kenan ağa yetim nedir öksüzlük nedir benden iyi kimse bilemez çocukları...