( KENANIN AGZINDAN)
Dün gece reyhan ile tartışmıştık büyük bir kıyamet koptu konakta herkez bizim odaya gelmişti .
Reyhan boynumdaki morluğu ve gömleğimdeki ruj izini babama söylemişti.
Bana kadınlık yapmadığını söyleyip reyhana vurmuştum ,beni istemediğini söyleyip konaktan çıkıp gitmişti ne yapacagımı bilmedim arkasından bakıp kalmıştım.
Babam elinin tersiyle birtane bana vurduğunda karın gitti sen hala buradasın dedikten sonra kendimi toplarlayıp konaktan çıktım .
Arabaya binip nereye gideceğimi bilmeden direksiyonu sıka sıka kullanıyordum gelen telefonla arabayı kenara çekip iç cebimden telefonu çıkarttım arayan orusbuçocugu reha çobanoğluydu.
Telefonu açmamla karın elimde demesi bir olmuştu öfkelendim deliye döndüm .
Durumu evdekilere anlatıp tüm adamları toplayıp edayı aramaya çıkmıştım.
Yemin etmiştim o köpeği kolay kolay öldürmeyecektim.
(Reyhanın AGZINDAN)
Sabah gün ışırken gözlerimi açtığımda başucumda reha çobanoğlu vardı.Korkuyla yerimden kalkıp " be ,beni bırak lütfen ben size ne yaptım " diye hıçkırarak ağlıyordum.
Reha üzerime doğru yürürken birden evin kapısı açılmıştı karşımda tüm heybetiyle sıyah takımıyla ve elinde sıyah silahı rehaya doğru uzatmıştı.
Sana demiştim reha çobanoğlu aileme bişey yapmayı bırak aklının ucundan bile geçir seni yaşatmam dedim.diyen kenan kükreyerek rehanın üzerine doğru yürüyordu.
Karahanlı bana bişey yapacak olursan ıki aşiret arasında düşmanlık büyür . Reha Çobanoğlu kenanı tehtitkar sözleriyle konuşurken.
Kenanın alaylı tavrı ile " lan amına koduğumun şerefsizi bizim düşmanlığımız ne zamandan bu zamana kadar küçüktü. Diyip rehanın elindeki silahı kavrayıp elinden yumruklamaya başladı .
Rehayı döve döve dışarı çıkarttı ben korkudan kilitlenmiştim , ne yapacagımı şaşırmıştım .
İçeri birden bire girip yürü gidiyoruz seninle evde görüşeceğiz.hem suçluydu hemde güçlü tabikide onunla gitmeyecektim.
Ben seninle gelmeyecegim kenan ağa bana yaptıklarını unutmadım en sonki yaptığın edepsizliği hiç unutmadım şimdi git burdan ben anneme gideceğim.diyerek dikbaşlılığımdan vazgecmiyordum kırılmıştım gururumu kırmıştı.
Önünden hızlıca geçerek Dışarıya çıktım . arkamdan çıkıp dur ,bekle diye bağırıyordu. Onu duymamaya çalışıyordum hızlı hızlı yürürken önümde birden bir araba durdu yerimden , arabanın içine baktığım zaman içinde hakan karahanlı vardı,
Arkamdan kenan hızlı adımlarla gelerek kolumdan tutup beni arabaya bindirdi zorla , hakan o piçi ne yaptınız.hakanla , kenanın konuşmasını dinledim bir kısa süreliğine
Vedat ve sedat depoya götürdü ama sorun o değil aşiret konakta toplantı hüküm verilecekmiş babam reyhanın annesine gideceğini ve yolu kaybettiğimi kimseninde evde olmadığını söyleyeceksiniz dedi gardaş duyduklarımla şarkınlıkla ıkıliyi dinliyordum.
Ben o soktuğumun piçini öldürmekten beter edecem aşireti bir salayım başımdan .diyen Kenan aga ya bakıp
Beni bırakın kenan ağa gideyim buralardan diye yalvarıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel/ Reyhan
General Fiction" benım bir tek karım var oda kara toprakta çocuklarıma kötü davranırsan yada başlarına gelecek en ufak zarardan seni sorumlu tutarım " bende de bişey bekleme " " Merak etme sen kenan ağa yetim nedir öksüzlük nedir benden iyi kimse bilemez çocukları...