Dorothy
,,This joy is electric and
you're circuiting through
I'm so happy that I'm alive
Happy I'm alive
at the same time as you"
Zpívala jsem si spolu s rádiem a mé prsty držící tužku tvořily na papíře kopii obrazu, jež jsem měla v hlavě.Dodělala jsem poslední tah a podívala se na své dílo.
Dlouhé červené šaty se vzorem květin, úzkými boky a rozparkem ve předu.
Bez ramínek.
Bez zbytečných ozdob.
Elegantní a pěkné.Tímto modelem jsem dokončila mojí čtveřici návrhu, které jsem vytvořila pro splnění úkolu ze školy.
Madam Labéque, moje učitelka, nám zadala úkol s tématem Rudý půvab.
Měli jsme udělat čtveřici návrhu v červené barvě a ty jí pak předložit.
A já je konečně dodělala.S úlevným výdechem jsem vypla rádio, vstala od stolu a vydala se ke dveřím mého pokoje.
Otevřela jsem je a vyšla na chodbu, odkud jsem slyšela tichý zvuk televize, linoucí se z obýváku.Na gauči v již zmiňované místnosti seděl postarší muž s tmavou pletí a šedými vlasy.
V ruce držel ovladač a černé oči upínal na televizor před sebou, kde zrovna běželi zprávy.,,Čau tati. Stalo se něco zajímavého?"
Táta se překvapeně otočil na mě a zeširoka se usmál.,,Ahoj drobku. Ne, nic zvláštního.
Co ty?Máš už hotové návrhy?"
Kývla jsem na souhlas a vrátila se do pokoje pro skicák.
Podala jsem ho tátovi a otevřela ho na správné stránce.
Prohlédl si mé návrhy a s pusou dokořán se díval střídavě na mě a na návrh.,,Dorothy to je... úžasné."
Vydechl překvapeně.
,,Líbí se ti? Opravdu?"
Byla jsem z toho nadšená. Objala jsem ho kolem krku, až mi roh skicáku skončil v břiše.,,Zlato je to úchvatné. Už se těším na tvoje přehlídky. Uplně živě vidím ty pohledy těch vznešených dam, jak se pohrnou k šatům a jak tě budou prosit, aby jsi ty překrásné šaty prodala jim."
Tiše jsem se zasmála a odtáhla se od něj.,,Co? Nevěříš mi snad? Já vím že ty, moje milá, budeš jednou na úrovni Gucciho a Chanel."
Jeho pyšný úsměv jsem mu opětovala.
,,Jestli to říkáš ty, tak to bude pravda."Táta se zvedl z gauče, pomohl i mě a rozešel se do kuchyně.
,,Co by sis dala k večeři?" optal se.
,,Mám chuť na chleba ve vajíčku.Se šunkou a tím býlím mazacím máslem."
Mlsně jsem si olízla pusu.,,Jak si moje princezna přeje."
S širokým úsměvem jsem se rozešla pro vajíčka do lednice, zatímco táta vytáhl pánev a začal krájet chleba.U přípravy jídla si vždy hodně povídáme.
Já a můj táta máme úžasný vztah.
Narozdíl od mého vztahu s matkou.Moje máma se právě teď nachází na Dubaji, se svým prachatým snoubencem, čoklem jménem Maria Antonia Anna DeSteco, snubním prstenem o hodnotě 23 milionů dolarů a prostě perfektním životem.
Odešla od nás před třemi lety, když se můj táta rozhodl se mnou odstěhovat sem, do Los Orleans abych zde mohla studovat, zatímco mámě se život v New Yorku až moc líbil.
O tři měsíce později, co jsme se odstěhovali, navrhla matka rozvod a jen co byly papíry podepsány, už se stěhovala se svým přítelem na Dubaj.
Od té doby mi vždy pošle zprávu na narozeniny a na konci roku mi, řekla bych spíš ze slušnosti, navrhne že bych jela za nimi.
Ale já nikdy nejela a nikdy nepojedu.Zato táta...on mě chápe.
Miluje mě nadevše.
A bere na mě ohled víc než na sebe, což mu často vyčítám.Když jsme mu řekla o střední v Los Orleans, byl nadšený a každý den se se mnou učil, abych se tam dostala.
Odvezl mě na zkoušky a celou dobu tam byl se mnou. Sice za dveřmi ale chápeme, ne?
ČTEŠ
Fʟᴏᴡᴇʀ Hᴏᴜsᴇ
Любовные романыChlapec který hledí do budoucna a jeho obdivovatel, který vidí budoucnost pouze s ním. Zamilovaný snílek, kterého očaroval nafoukaný lamač srdcí, jenž ale nemůže sladkého blonďák dostat z hlavy. Dva umělci, jež pojí záležitost, na kterou by oba radě...