Mia
Po dvouhodinovce chemie jsme měli až do tří hodin povinný čas na Aktivity v rámci studia, jak bylo v rozvrhu.
Pro mě to znamenalo dvě hodiny intenzivního tancování.Naštěstí, mám domluvenou jednu místnost, kde budu jenom s Hanwoolem.
Máme připravit choreografii na Den studentů.Co je Den studentů?
Jednoduše, na hřiště postavíme stánky, kde kuchaři, malíři a jiní představují a prodávají své výrobky, květináři provádějí návštěvníky zahradou a organizátoři to mají celé na starost.
A my tanečníci spolu s divadelníky a hudebníky vytvoříme úžasná vystoupení a příjemnou hudbu do pozadí.Když procházím Bránou, slyším beat velice dynamické písně.
Vychází ze studia 013, které mám na pár týdnů s Hanwoolem půjčený.Otevřu dveře a naskytne se mi pohled na zpoceného blonďáka, jak neúnavně tancuje.
I přez jeho krásný obličej vypadá strašně.Obvykle bledá pleť je nyní červená a po čele mu stéká pot. Pod očima se rýsují kruhy, téměř stejné barvy jako jeho zorničky.
Blond vlasy s odrosty jsou celé mokré od potu, nemluvě o jeho triku.
Zřejmě tancuje už dlouho.Dojdu ke skříňce, na které leží jeho telefon spolu s repráčkem.
Vypnu hudbu a on se unaveně svalí k zemi.,,Co blbneš?"
Něco nesrozumitelně zamručí, zatímco si sedám vedle jeho rozvaleného těla.
,,Včera jsi nebyl ve škole ani na tréninku. To ses předevčírem v tom baru tak moc zřídil?"Zasměju se, ale on jen dál skenuje prázdným pohledem strop.
Povzdechnu si:
,,Tak mluv. Co si posral?',,S někým jsem se vyspal."
Au. Tohle mě zabolelo.,,No a? Pokud vím, panic nejsi už od šestnácti, tak chceš gratulaci znovu?"
Směju se, ačkoliv bych ho za to nejraději zmlátila.,,Nevím jak se jmenuje. Nikdy dřív jsem ho neviděl."
,,Počkej. Jeho?"
Jsem v šoku. Sice vím, že je Han bisexuál ale tohle...tohle mě zabolelo ještě víc.,,Jo. Na té párty jsem zbalil nějakýho kluka a doma s ním...ty víš. Ráno už tam nebyl."
V hlase mu malinko zní smutek.,,A ty ho chceš ještě někdy potkat? Chceš si to s ním vyřídit?"
Upřímně doufám v zápornou odpověď.,,Ne. Co se stalo, stalo se."
Posadí se a lehce pokrčí rameny.
Poté vstane a pomůže na nohy i mě.Dojde k telefonu a o něco potišeji, než hrála předchozí písnička pustí Closer od The Chainsmokers.
Jop, máme romantickou písničku.
Vzájemných dotyků tam sice moc nemáme ale i tak je to velice intimní.,,Jdem na to. Dodělal jsem tu část, jak jsme se minule zasekly. Ukážu ti ji a pak tě ji naučím, když bude dobrá."
Pouze kývnu.Han začne tančit a...Bože jak u toho může vypadat tak dokonale?
Pohyby jsou ladné, což je u něj typické.
Ale zároveň jsou takové...procítěné.
A není se čemu divit, text trochu připomíná jeho ninější situaci.Zadýchaně se zastaví a mě až teď dojde, že už nehraje hudba a já nedávala pozor.
,,Tak? Půjde to?"
Ani nemusím nad odpovědí přemýšlet.
Ať už vymyslel cokoliv, bude to dokonalé.,,Zatraceně jo!"
Usměje se a začne mi vysvětlovat kroky.🚬🌺🚬🌺🚬
Po tréninku, kdy mě odvezl domů, jsem se svalila na svoji postel a snažila se uklidnit.
Proč?
Pro ty z vás, kterým to ještě nedošlo- jsem zamilovaná do Choi Hanwoola.
Mého nejlepšího kamaráda už od prváku, mého tanečního partnera a třetího člena našeho "gangu".
Jestli o tom někdo ví?
Ne. Neví. Dokonce ani Dory to neví.
Stydím se jí to říct. Vím, že by z toho nebyla dvakrát nadšená, protože by se bála, aby nás to nerozdělilo.
A upřímně, ani ji to neřeknu.Nic méně, ta dnešní informace mě dost bolela.
Když mi jednou řekl, že je i na kluky, zaskočilo mě to ale šlo to.Horší to bylo, když přišel se svou "První mužskou známostí".
Nepřišel s ním jako s ním, jen na nás uprostřed parku vybalil, že se mu někdo líbí. Vážně líbí.
To už jsem málem omdlela.A teď...teď s někým spal.
A ani neví jeho jméno.
To je asi dobře.Není to tak že mu to nepřeju. Jen je těžké někoho milovat a dívat se, jak navazuje vztahy s někým jiným.
Bože to je ale dilema.
🚬🌺🚬🌺🚬
Začínají mi docházet předepsané kapitoly :')
Teď jdu napsat jednu z Killianovo pohledu (opět) a snažím se vymyslet, kdy konečně udělám nějakou i z Aidnova a Hanova pohledu...
Jo a tentokrát mi jako pomocník bude Pinterest :3 Originál.
S láskou- Honey.
ČTEŠ
Fʟᴏᴡᴇʀ Hᴏᴜsᴇ
RomanceChlapec který hledí do budoucna a jeho obdivovatel, který vidí budoucnost pouze s ním. Zamilovaný snílek, kterého očaroval nafoukaný lamač srdcí, jenž ale nemůže sladkého blonďák dostat z hlavy. Dva umělci, jež pojí záležitost, na kterou by oba radě...