,,Dobre. Pre dnešok končíme. Budúcu hodinu skúšam tak si zopakujte štáty Európy. Prajem vám prijemný zvyšok dňa."
,,Aj vám pán Winchester!" , zborovo zvolali žiaci a už sa valili z triedy von. Dean si všimol, že pár dievčat sa zdržalo a ,,nenápadne,, po ňom pokukovali. Priamo sa na ne pozrel a venoval im široký úsmev. Ako vychádzal z triedy počul ich chichotanie za chrbtom. Bolo všeobecne známe, že pán profesor Winchester sa často objavoval vo vlhkých snoch nejednej ženy a jeho študentky neboli nijakou výnimkou. Dean sa tomu väčšinou iba smial, no Cas pri pripominke tohto faktu sčervenel žiarlivosťou. V takých chvíľach bol neskutočne rozkošný a Dean mal chuť ho celého vybozkávať. Spomienka na jeho milenca, Deanovi vykúzlila úsmev na perách a ako sa blížil k ich kabinetu naplnilo ho radostné očakávanie. Očakávanie však pohaslo keď vošiel dnu a zistil, že Cas tam ešte nie je. Rýchly pohľad na jeho rozhrv Deanovi prezradil, že má ešte hodinu. Dean si sklamane vzdychol a sadol si za svôj stôl. No vzrušenie, vyvolané spomienkami na majetníckeho Casa, ho neopustilo. Pohľad na svoje rifle, bolestivo napnuté v rozkroku ho presvedčil, že túžba len tak rýchlo nepominie. Frustrovane si vzdychol a skontroloval čas. Tréning futbalového tímu mal až o hodinu.
Pokrútil hlavou a rozhodol sa konať rýchlo. Rozopol si opasok a rifle aj s boxerkami si naraz stiahol po kolená. Jeho už skoro tvrdý penis sa pred ním vynímal a na jeho žaludi sa zrkadlila kvapôčka vrušenia. Zo spodného šuflíka v stole vytiahol lubrikant , ktorý tam mal pre prípad núdze kedy na nich s Casom došla túžba. Vytlačil si hojné množstvo na ruku a uchopil svoje mužstvo. Rukou začal rytmicky pohybovať, zaklonil hlavu a vzdychal, predstavujúc si, že je to Casova ruka, ktorá mu spôsobuje potešenie. Do tichej miestnosti vzdychal Casovo meno a postupne zvyšol tempo. Nestačilo to. Nebolo to dosť. Potreboval... Potreboval ...
,,Neviem ako tebe, no mne sa zdá, že tá tvoja ruka nestačí.", ozvalo sa odo dverí.
Dean skoro vyskočil z kože. Srdce sa mu zastavilo a potom prudko rozbúchalo. Až pohľad na uškrňajúceho Casa ho ako-tak ukľudnil.
,,Ako dlho tu si?"
,,Krátko. Mimochodom úchvatná podívaná." , Cas odpovedal a v očiach mu hrali čertovské ohníčky. Dean sa prudko začervenal. Jedine Cas dokázal prinútiť ho červenať sa a Dean ho za to neznášal a zároveň miloval. Cas sa zapozeral do zapýrenej tváre muža pred ním a v srdci sa mu rozlial hrejivý pocit.
Zamkol dvere, prikročil k nemu a kľakol si mu k nohám.
,,Nechaj ma sa o teba postarať", zašepkal proti jeho prirodzeniu a s pohľadom upretým do zelených očí ho oblizol od špičky až po koreň. Do rúk vzal jeho miešok a začal mu ho jemne masírovať. Dean hlasno zavzdychal a zaboril prsty do tmavých vlasov muža, ktorý ho pripravoval o rozum. Cas sa mu plne venoval. Lízal ho, bozkával a v jednu chvíľu vzal do úst Deanov žaluď a pevne sa k nemu prisal. Cucal ho a zároveň jazykom kmital po jeho hlavičke. Dean už bol na pokraji orgazmu. Nevydržal to, stisol Casove vlasy silnejšie a vrazil mu ho až do hrdla. Začal doňho silno pumpovať. S každým prírazom Cas okolo jeho penisu zavzdychal a s odhodlaním pozeral Deanovi do očí. Miloval poskytovať mu slasť. Miloval byť zdrojom jeho potešenia a preto mu teraz vychádzal v ústrety, očakávajúc jeho vyvrcholenie. Vtom sa Dean kusol do pery a z hrdla sa mu vydralo zvieracie zavrčanie. Cas cítil ako sebou cukol a husté prúdy spermatu začali zaplňovať jeho hrdlo. Rýchlo hltal a celého ho vysal. Až po chvíli sa zdvyhol a posadil sa Deanovi na kolená. Ten naňho hladel s láskou v očiach. Hneď si ho k sebe pritisol a venoval mu dlhý, hlboký bozk, po ktorom obaja lapali po dychu.
,,Zbožňujem cítiť svoju chuť na tvojich perách." Zavrnel Dean Casovi do ucha.
,,Ja tiež." Priznal Cas a hodnú chvíľu bolo ticho. Len si hladeli do očí a užívali si jeden druhého.
,,Mali by sme vstať ak nechceš prísť na tréning po zvonení.", prihovoril sa Cas Deanovi a ten len nešťasne pokrútil hlavou.
,,Ešte chvíľu prosím. Màm v náručí toho najúžastnejšieho človeka, ktorý má tie najlepšie a najšikovnejšie ústa na svete.", Cas ho plesol po ramene na čo sa Dean zasmial a s úsmevom pokračoval:,, A cítim sa s ním tak skvelo, že sa mi ešte nechce pohnúť a pustiť ho."
Casove veľké modré oči zažiarili šťastím a silno sa k nemu pritisol. Obímali sa, vymieňali si bozky a sľuby.
Pán Winchester na tréning futbalistov aj tak prišiel až po zvonení.
YOU ARE READING
,,Pán profesor!!"
FanfictionDestiel poviedky zo školského prostredia kde je Dean profesorom geografie a telocviku a Cas teologie a filozofie. Plus majú spoločný kabinet a slabosť jeden pre druhého(ako inak;)