Cas mal pocit, že sa týždeň nepostaví. Minimálne nie bez toho aby si pri každom kroku nespomenul na Deana. A na všetko čo spolu dnes robili. Dean dostál svojich slov. Naozaj mu vyšukal mozog z hlavy. A to poriadne!
Cas teraz ležal rozvalený na posteli, neschopný pohybu a užíval si príjemného uvolnenia, ktoré sa mu stále rozlievalo po tele. Cítil sa ako kocúr, ktorý zlízal všetku smotanu. Vlastne to tak aj bolo, keď mal hlboko v krku zasunuty Deanov penis a sal ako zmyslou zbaveny. To iste robil aj Dean, keď napodobňoval Casove pohyby a dodával im vlastnú intenzitu. Navzájom si fajčili a Casovi sa až hlava zatočila, z toho aké to bolo úžasné. Miloval dávať a zároveň prímať rozkoš v tejto podobe. Vnímať horko Deanových úst a v tú istú chvíľu cítiť výpady jeho bokov medzi svojimi perami Casa vystrelilo medzi hviezdy. Dean hltal jeho výstreky a počkal kým neskončí. Potom sa vytiahol z Casových úst, vzal jednu jeho ruku, položil ju spoločne so svojou na svôj penis a začal sa pohybovať. Cas videl ako je Dean blízko vrcholu a viac ho stisol načo sa Dean napružil. S prepletenými prstami Cas sledoval Deanovo uvoľnenie, ktoré sa mu roztrieštilo na hrudi.
Castiel s radosťou spomínal na tú chvíľu a mimovoľne si prešiel po rebrách. Prevalil sa na bok a mysľou bol opäť v tom momente kedy sa vedľa neho Dean zvalil a začal po ňom roztierať svoje semeno. Keď sa naňho Cas so začudovane pozrel, len pokrčil ramenami.
,,Mam rád keď voníš mnou. Je to... no asi zvláštne, no robí mi to dobre. Mám pocit, že každý kto sa na teba pozrie bude vedieť, že si môj." Dlho sa naňho zapozeral a jeho zelené oči boli vážne. ,,Iba môj.", Vrúcne šepol načo ho Cas schytil a silno pobozkal. Cas sa utápal v Deanovom majetníctve. V minulosti mu táto vlastnosť prišla otravná, no u Deana bola roztomilá a jeho vlastníctvo mu robilo dobre na libido.
Cas si hovel v perinách a s úškrnom si prehrával spomienky na ich milovanie. Hej, milovanie. Aj keď to robili miestami drsne a tvrdo, každý ich počin bol vedený láskou. To vedomie ho naplňovalo šťastím. Podobne ako aj predstava ich dvoch v Impale na zadnom sedadle, Deanova rýchla jazda napriek dažďu, ako mokrý vbehli do domu a hneď ho Dean oprel o vchodove dvere. Potom nasledovala Casova márna snaha znovu si obliecť kožené gate. Dean ho hneď stopol a zatiaľ čo mal Cas gate po kolená, si ho otočil na štyri a vzal odzadu. Cas zauvažoval, že možno bude mať modriny na bokoch z toho ako sa mu Deanove prsty zarývali do kože. A potom tu bolo samozrejme to úžasné kolo s 69. Castiel nemohol byť spokojnejší, či uspokojenejší? To je vlastne jedno. V oboch pocitoch sa vyžíval a naplno si ich vychutnával. ,,Aléééé. Vyzerá to, že si sa už plne prebral." Zatiahol Dean hlasom sladkým ako med odo dverí. Cas zdvyhol hlavu a modré oči mu zaiskrili. Dean tam stál v celej svojej nahej kráse a držal podnos s jedlom.
,,Hmmmm. Čo to tam máš?"
,,Len menšiu svačinku. Spravil som nám toasty, lebo neviem ako ty, no mne vyhladlo." Uškrnul sa Dean a podišiel k posteli a podnos na ňu položil. Cas sa chcel posunúť, aby mal Dean miesto, ale ten si sadol zaňho a objal ho okolo trupu. Spokojne vzdychol a načiahol sa za jedným toastom. Strčil ho Casovi pred tvár a čakal kým neotvorí ústa. Cas otočil hlavou a zahľadel sa do usmievajúcej tváre.
,,To ma teraz ako budeš kŕmiť?"
,,Pre môjho milovaného len to najlepšie." Povedal Dean a bradou kývol na jedlo. Cas sa tomu zasmial a ponoril sa ešte hlbšie do Deanovho objatia. Cítil ako mu bije srdce.
,,Vieš o tom, že si tak trochu dokonalý?" Poznamenal keď dožul prvý kúsok Deanovho toastu.
,,Trochu?! Pcheee! Ja som perfektný!!" Vyhlásil hrdo, a keď si všimol Casovho zdvyhnutého obočia, sklonil sa a jemne ho pobozkal.
,,Hlavne s tebou. Perfektný som len ak si so mnou." Po týchto slovách mu Cas dával nežné bozky celú noc.
YOU ARE READING
,,Pán profesor!!"
FanfictionDestiel poviedky zo školského prostredia kde je Dean profesorom geografie a telocviku a Cas teologie a filozofie. Plus majú spoločný kabinet a slabosť jeden pre druhého(ako inak;)