Cas pomaly precital zo sna a s príjemným pocitom v hrudi si uvedomoval váhu majetnícky prehodenej ruky cez jeho pás. Hrialo ho Deanovo teplo a on sa ešte viac zavŕtal do príjemného objatia. Slastne si vzdychol. Miloval ich spoločnyé rána. Prebúdzanie sa vedľa Deana, jeho hrejivý dych, ktorý Casa šteglil na zátylku, jeho telo obkrútené okolo jeho akoby sa bál pustiť ho. Cas v hĺbke duše dúchal, že sa takýmto spôsobom bude prebúdzať do konca života. Čo viac si predsa človek môže priať, než chodiť spať a zobúdzať sa vedľa milovanej osoby?
Cas si bol tohto šťastia vedomý a preto sa snažil ešte viac pritisnúť k Deanovmu telu. Pritom sa neúmyselne obtrel o Deanovu rannú erekciu. Cítil ako jeho milenec zavzdychal a ruka okolo jeho pásu spevnila svoje objatie.
Dean sa začal prebúdzať a s frustrujúcou lenivosťou posunul svoju ruku z Casových bokov na jeho penis. Pár malých pohladení a po niekoľkých Casových vzdychoch, mu v ruke stála jeho kopia celkom v pozore. Dean zbožňoval ako rýchlo a intenzívne naňho Cas reaguje.
Cas stisol viečka a vypel boky proti Deanovej pumpujúcej ruke. Dean odhrnul prikrývku a vystavil tak Casa chladnému vzduchu, čím mu spôsobil zimomriavky a ešte viac sa z toho vzrušil. Dean palcom prešiel po špičke a prvé kvapky vzrušenia začal rozotierať po celom žaludi.
Cas hlasno vzdychal a prehýbal sa v chrbte tak, že sa zadkom neustále otieral o Deanov plne tvrdý penis. Dean zavrčal, perami sa prisal ku Casovmu krku a zvýšil tempo svojej ruky. Cas to už nevydržal a s výkrikom čistého potešenia sa prehol ako luk a urobil sa do Deanovej ruky. Dean pevne zvieral Casovo telo, otrásajúce sa orgazmom a nežne ho bozkával na krku a rameni.
Až po chvíli sa jeho dych ukludnil a Cas sa tvárou otočil k Deanovi a vtisol mu náruživý bozk na pery. Ležali, tisli sa k sebe a bozkávali sa akoby od toho závisel ich život. Keď to bolo na Deana priveľa, strhol Casa na matrac, roztiahol mu nohy a usadil sa mu medzi ne.
,,Dobré ráno Castieli." Zavrnel mu do ucha a začal prstami prechádzať po celom jeho tele.
,,Dobré ráno Deane." Opätoval mu vrúcny pozdrav Cas, ktorý vzapätí skontroloval čas na budíku. Zobudili sa skôr a do zvonenia ostávalo asi približne 20 minút. Obrátil sa späť k Deanovi, ktorému oči potemneli túžbou. Z nočného stolíka zobral lubrikant a začal ho Casovi rozotierať okolo stiahnutého otvoru. Ten roztiahol stehná, rukami pevne zovrel plachtu a prehol sa v očakávaní. Dean mu uprene hľadel do tváre a pomaly doňho vsúval prsty. Najprv jeden, poton druhý a nakoniec tretí. Cas hlasno vzdychal a mručal z toho ako sa v ňom Deanove prsty pohybovali. Dean to všetko sledoval s neskrývaným potešením. Z ničoho nič prestal a prsty z neho vytiahol. Aj napriek tomu, že Cas vedel čo bude nasledovať, zaklonil hlavu a frustrovane vykríkol nad tou strátou plnosti. Dean si medzitým poroztieral lubrikant po svojom mužstve a trochu ešte raz rozotrel okolo Casovej dierky. Keď zdvyhol zrak stretol sa s modrými očami naplnenými túžbou a zároveň nehou. Dean sa naklonil a jemne ho pobozkal. Nato sa odtiahol, chytil Casa pod kolená a prudko zasunul. Nešiel na to pomaly, či jemne. Na to už bolo neskoro. Vrhol sa vpred neochvejnými výpadmi.
Cas najprv zanariekal nad nečakaným pálením, ale to sa čoskoro premenilo v slasť. Nadvyhol boky a vychádzal Deanovi v ústrety. Prímal každý jeho výpad, prudké zasunutie, ktoré v ňom vyvolávolo tie najlepšie a najsilnejšie pocity.
Hýbali sa spolu v jednom rytme a zvyšovali svoje temto. Dean jednou rukou chytil Casa za penis a začal ho pumpovať čím umocnil Casovu slasť a vyslal ho tým do výšin orgazmu. Cas sa hlasno rozkričal a začal striekať. Svojím spermatom pokropil oboch. Dean ho rýchlo schytil za boky a pustil sa do zbesilého búšenia do Casovho zadku. Casovi sa až skrútili prsty na nohách ako Deanov nový rytmus predĺžil jeho orgazmus a spravil ho silnejším. Pevne zvieral Deanovho vtáka v sebe až nakoniec ucítil ako ho naplňuje vlna Deanovho spermatu. Ten sa so živočíšnym zavytím zhrútil na Casa.
Lapal po dychu a užíval si uspokojenia, ktoré sa mu rozlievalo po tele. Chvíľu s Casom nehybne ležali, zmes posplietaných tiel, až sa nakoniec Dean nadvyhol na lakťoch a zadíval sa do krásnej tváre svôjho milenca. Ten sa naňho usmial, zdvyhol ruky a chytil Deana okolo krku. Opäť si ho pritiahol k sebe, nežne a láskyplne pobozkal. Potom sa silno objali a bez slov spolu ležali. Nič viac im nebolo treba. Stačilo im, že boli spolu.
YOU ARE READING
,,Pán profesor!!"
FanfictionDestiel poviedky zo školského prostredia kde je Dean profesorom geografie a telocviku a Cas teologie a filozofie. Plus majú spoločný kabinet a slabosť jeden pre druhého(ako inak;)