Koniec

536 40 1
                                    

Než začnete čítať pustite si k tomu pesničku Take My Breath Away. Viem je to sladké až až, ale urobte to;)

Dean posielal do neba tiché poďakovania za to, čo sa mu dostalo. Za to šťastie, o ktorom si nebol istý, že si zaslúži. No práve v tejto chvíli nechcel rozmýšľať o tom, čo si zaslúži, a čo nie. Ešte silenejšie si privinul k hrudi svojho manžela a spoločne sa húpali v tanci. V ich prvom tanci ako novomanželov. Musel sa zasmiať, keď si uvedomil, že Cas vybral pre ich prvý tanec jeden z tých najväčších slaďákov vôbec. Take My Breath Away. Potešene pokrútil hlavou a pozrel sa Castielovi do tváre. Do jeho nekonečných modrých očí, ktoré sa teraz trblietali, podobne ako Deanove, slzami.

,,Ten dych si mi naozaj vzal, keď som ťa videl ísť uličkou," prezradil mu Dean kúsok od pier.

,,Ty mne tiež, keď som ťa tam videl čakať," obaja sa na seba usmiali a pokračovali v tanci, vymieňajúc si tiché drobnôstky zamilovaných. Mali oči len jeden pre druhého a okolný svet pre nich zanikol. Uvedomovali si, že sú obklopený svojimi príbuznými a rodinou, no nevnímali ich. No všetky oči boli upriamené na nich. Sam pozeral na svojho brata a otvorene plakal. Slzy mu tiekli po tvári, ale usmieval sa. Po boku mal svoju krásnu ženu, ktorú si privinul k sebe a dal jej bozk do vlasov. Sarah sa pousmiala na Sama, vediac ako veľmi preňho znamená Deanovo šťastie. Pohľad na ďalších prítomných ju presvedčil, že takmer všetci sú dojatí až do sĺz. Potom sa pieseň zmenila a teraz sa na parket pridali aj ďalší. Začala hrať jedna z Deanových obľúbených rockových balád a s úškrnom na tvári Castiela zvrtol na nohách. Pridali sa k nim aj Sam so Sarah spolu s Bobbym a Ellen, ktorí priam žiarili pri pohľade na dvoch chlapcov, ktorých videli rásť a dospievať. Jo prekvapivo vyzval do tanca Balthazar a neskôr sa pripojil aj Gabriel s Kali. Postupne všetci tancovali, spievali a zabávali sa. Obrat v kostole bol vydarený a všetci sa zasmiali pri historke ako Dean kvôli Castielovi zbesilo zháňal farára ochotného ich oddať. Nakoniec mali krásny obrat s veľmi milým a prívetivým mužom Boha, pred ktorým si odriekali svoje sľuby, povedali si svoje áno a pobozkali sa. Nebol to žiadny náruživý, vášnivý bozk. Práve naopak. Jemný a milujúci. Všetci prítomní sa postavili a začali im tlieskať a pár z nich aj povzbudivo zapískalo. Odvšadiaľ sa ozývali sa pochvalné výkriky a blahoželania. Dean s Castielom v priliehavých čiernych smokingoch spolu odišli od oltára, ruka v ruke s novými prsteňmi a s úsmevom sa pozerali vpred spoločnej budúcnosti. Nebolo to dlho, čo sa spolu so všetkými hosťmi zapojili do svadobných osláv ako krájanie torty, prvého tanca a hodovania. Castiel sa najviac zasmial, keď vyhodil za seba svoju kyticu a chytila ju Hannah. Strašne sa začervenala, keď sa pozrela na svojho partnera Gadriela, ktorý bol na tom podobne. Cas ju objal a poprial jej veľa šťastia a s mrknutím sa pobral k svojmu manželovi. Manžel! Ako dobre to chutilo na jazyku, keď sa pozeral do tých zelených očí, ktoré sa naňho usmievali.

Všetko išlo ako malo, priam dokonale. Priam. Potom však ku koncu večera k rozjarenému páru podišiel Bobby a poklopal Deanovi po ramene. Niečo mu pošepkal do ucha a Dean hneď strnul. Stisol Casovi ruku a bez slova sa pobral preč s Bobbym. Cas preletel očami sál a nevšimol si žiadneho povyku. Všetci sa zabávali tak ako mali, tak čo sa deje? Castiel sa postavil a nenápadne vyštartoval za Bobbym a Deanom. Mal v sebe už pár pohárikov šampanského preto mu chvíľku trvalo, než mu došlo, čo vidí, keď višiel von na čerstvý vzduch. Bobby stál vedľa dverí a len Casovi naznačil, aby chvíľu počkal pred tým, než vyštartuje vtiahnuť Deana do svojho ochranného objatia. Pred ním totižto stál jeho otec, John Winchester. O niečom sa rozprávali, no nebolo počuť o čom. Dean vyzeral napäto, no počúval každé jedno slovo, ktoré mu otec povedal. Castiel nevedel vyčítať emócie z Johnovej tváre, no nevyzeral naštvane, ani nerobil hluk, čo bolo dobré. Navyše tam bol Bobby, ktorý by inak okamžite zasiahol, keby si myslel, že John chce vyvádzať a robiť scénu. To, čo však Castiela prekvapilo bolo, keď Dean na niečo prikývol, jeho tvár už mierne uvoľnená a John ho na to objal okolo ramien. Castielovi padla sánka a Dean bol na tom ešte horšie. Vyzeral tak vyvedený z mieri, že ani nestihol objatie opätovať pred tým, než sa John odtiahol. Potom sa starší Winchester pozrel Castielovým smerom a vykročil k nemu. Cas nevedel čo robiť, hlavne nie po ich poslednom spoločnom stretnutí. No na to, čo nasledovalo, ani on nevedel reagovať.

,,Stále ťa nemám rád, nemysli si. Ale máš poriadnu chrbticu, len čo povedať. Takže ma teraz veľmi dobre počúvaj mladý. Dal som Deanovi svoje požehnanie. Na čokoľvek v živote, čo ho urobí šťastným. Očividne si to ty takže pokračuj v tom čo robíš. Ale aby bolo jasné, v deň kedy mu zlomíš srdce, ti osobne zakrútim krkom, jasné?" John naňho pozeral chladným pohľadom, no Cas si všimol, že mu v kútikoch hrá malá hrejivá iskra. Bez slova prikývol a John sa zadíval na Deana, ktorý ich pozoroval.

,,Dean je ako ona. Vždy mi ju pripomínal," prezradil mu John, keď Dean urobil prvý krok k nim.

,,Koho?" spýtal sa zvedavo Cas. Mäkký tón jeho slov bol nezvyčajný.

,,Mary. Veľmi sa ponáša na svoju matku," povedal potichu John a Castielovi prvýkrát napadlo, koľká bolesť sa asi stále skrýva v Johnovom vnútri zo straty milovanej. No to už bol Dean pri nich a vymenil si s otcom posledných pár slov na rozlúčku. Keď nakoniec odišiel, Castiel sa pozrel na Deana.

,,Chceš o tom hovoriť?" Dean pokrútil hlavou.

,,Dnes nie. Poď ešte dovnútra. Trochu sa zabaviť pred tým, než odídeme."

,,Hmmm, svadobná noc s Deanom Winchesterom. Som ja ale šťastný chlap!" Obaja sa zasmiali, snažiac sa odľahčiť náladu a spolu s Bobbym, ktorý sa celý čas len potichu prizeral, sa vrátili späť dovnútra.

,,No tak tu sú! A ja, že sa už vybrali plniť manželské povinnosti!!" vykríkol cez celý sál Lucifer, keď ich uvidel prísť, na čo sa skoro celé osadenstvo rozosmialo.

-------------------------------------------------------------------

Bola už hlboká noc, ak nie už veľmi skoré ráno, keď Dean s Castielom ležali poprepletaní v prikrývkach na posteli. Cas z väčšej časti ležal na Deanovej hrudi a cítil ako ho Dean v malých krúžkoch hladí po chrbte. Nohy mali jeden cez druhého a aj keď boli trochu spotení, ani jeden sa neplánoval pohnúť. Najlepšie už nikdy. Castiel si spokojne vzdychol a pozrel sa na ich spojené ruky. Svadobné prstienky sa mäkko skveli v šere izby a Cas na ne rád pozeral. Niečo v hrudi sa mu zdvíhalo hrdosťou a radosťou pri pohľade na ne. Ospalo sa pozrel hore na lásku svojho života a Dean sa naňho jemne usmial. Castiel by odprisahal, že ešte nikdy k nemu nebol tak nežný ako dnes v noci, keď sa milovali a Castiel to zbožňoval. Dean sklonil hlavu a dal Casovi pusu.

,,Milujem ťa." zašepol Dean s perami na Casových.

,,Aj ja teba."


Takže mojí milí čitatelia, vyzerá to tak, že sme u konca. Viem, že táto Destiel story nikdy nemala nijaký veľký dej, no ja som chlapcom chcela dať tú jednoduchosť a krásu života. Chcela som im dať to veľké ,,žili šťastna až do smrti". Upozorňujem, že pridám ešte jeden jediný krátky diel z ich budúcnosti, čiže nebojte. Ešte pár slov si o nich prečítate:)
Zároveň by som sa teraz chcela poďakovať vám, vám všetkým, ktorí ste môj príbeh čítali až sem do konca a podporovali ma v písaní.

Dúfam, že sa vám diel páčil a prajem vám krásny víkend. Užite si ho.

WandaNezmar

(P.S. začnem čoskoro písať novú Destiel story;)


,,Pán profesor!!"Where stories live. Discover now