Sexuálne fantázie

931 37 1
                                    


Jednou z Castielových vlastností, ktorú na ňom Dean najviac miloval, bola jeho slabosť pre kostýmy, prevleky. Cas jednoducho zbožňoval skrz oblečenie meniť svoju osobnosť. Raz keď išli na halloweensku party obliekol sa ako kňaz a celý večer dával nevinné prednášky o smilstve s dvojitým významom. Skončilo to tak, že ak by sa Boh práve pozeral, asi by Deana poslal rovno do pekla zato ako Castielovi v bočnej uličke vykasal jeho kňažský talár a oprel ho o špinavú stenu. Deanovi doteraz pri spomienke na to ako cez zuby Casovi hovoril do ucha všetky tie nemravné veci ako ,,vymrdám ti tú tvoju celibátnu dieru..,, a podobné, stvrdol.

Potom tu bolo jedno vianočné ráno kedy ho Cas prebudil s rukou masírujúcou jeho penis. Na hlave mal takú tú zelenú škriatkovskú čiapku a bolo to jediné oblečenie, ktoré mal na sebe. Vtip bol však v tom, že hruď a panvu dokopy mal obviazané dvoma hrubými červenými stuhami. Jedna mu končila do mašličky previazaná na krku a druhá bola slávnostne obkrútená okolo jeho zjavne vzrušeného ústroja, súdiac podľa napnutej stuhy. Castiel sa ho vtedy sladkým hlasom opýtal, či si chce jeden darček rozbaliť skôr ako ostatné. Deam miloval rozbaľovanie darčekov.

Sám Dean raz skúsil Castiela takto prekvapiť a došiel domov v policajtskej uniforme. Snažil sa hrať a chovať sa podľa role prísneho muža zákona, ale akonáhle bol dnu a tváril sa, že ohmatávaním zisťuje, či Cas nie je ozbrojený, bol stratený. A Cas s ním. Dean musel spätne uznať, že si s tými putami užili naozaj veľa srandy.

Po tomto Deanovom pokuse sa nejako bez slov dohodli, že akcie tohto charakteru budú Casovou doménou. Nie žeby si Dean sťažoval. Veď akoby aj mohol s tým čo mal práve pred sebou.

Bol vonku zariaďovať pár vecí na svadbu a keď sa vrátil domov, hneď ako otvoril dvere vedel, že je niečo vo vzduchu. V byte sa ozývala podmanivá hudba a počul Castiela pospevovať si so speváčkou. Dean si rýchlo spomenul na názov, keď započul refrén. Duffy a jej prespievanie Make the world go away.
S úsmevom sa približoval k miestu odkiaľ počul Casov hlas, keď vtom strnul pri pohľade na výjav pred sebou.

Castiel sa predkláňal a utieral prach. Utieral prach v uniforme slúžky. Predkláňal sa a vyhrňovala sa mu sukňa. To, že jeho telo bolo v pozore je slabo povedané. V priebehu nanosekúnd mu vták stvrdol tak, až ho to bolelo.

,,Casi?" Ozval sa chrapľavým hlasom. Castiel zdvihol zrak od nábytku a tváril sa ako šťastné šteniatko, ktorého pán sa vrátil domov.

,,Pán Winchester! Vitajte doma. Aký ste mali deň, pane?" Na tvári sa odrážala hraná nevinnosť a až keď sa narovnal si ho Dean poriadne prezrel. Čert mu pomáhaj!
Castielov kostým v požičovni asi viedli pod názvom nemravná slúžka. Tak jedine sa dali opísať kratučké čierne šatičky s bielou zásterou, ktoré mal na sebe spolu s nohami v čiernych pančuškách na podväzkovom páse. V ruke držal malú metličku s perím a na hlave mal bielu čelenku. Plus jeho výraz tváre...Dean vedel, že to bude divoká noc.

,,Dobrý, Casi, dobrý som mal deň. A ty? Urobil si všetko čo si mal?" S úškrnom pristúpil na jeho hru pána a sluhu.

,,Prepáčte pane. Nestihol som urobiť všetko. Prepáčte, mrzí ma to, pane." Cas sa skusol do pery a sklopil zrak. Bol rad na Deana.

,,C-c-c. Ty si mi ale sluha. No čo už sa s tebou dá robiť." Povedal, leda-bolo sklamane. Casovi hneď vystrelila hlava hore.

,,Pane nebojte, ja to napravím. Sľubujem! Urobím všetko, upracem celý dom do posledného kúta. Ja.." Dean zdvihol ruku.

,,Stačí Castieli. Pochopil som. Je pekné od teba, že nesplnenie svojich úloh chceš napraviť. Naozaj. Verím ti, že sa polepšíš, avšak..." Nechal svoje slová splynúť so stratenom. Cas sa toho dychtivo chytil.

,,Pán profesor!!"Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora