Karácsonyi készülődés a One Directionnel

93 5 0
                                    


Harry szemszöge:
December 23-a van, ami azt jelenti, hogy holnap karácsony és Louis szülinapja. Nálunk a karácsony elég, hogy is mondjam stresszes. Ott van Liam aki minden évben arra törekszik, hogy a karácsony tökéletes legyen. Nézzük Zaynt, aki minden évben kitalál valami hangulatos karácsonyi dekorációt. Niall,hát...ő szokta ellenőrizni, hogy az ételek jók e. Amin mindig összeveszünk vele, hogy nem eheti meg mindet. Louis maga a "segítség". Ő azt szokta csinálni, hogy leül a kanapéra és tv-t néz. Jó magam csinálom a karácsonyi vacsorát. A fiúk úgy gondolták, hogy mindenki jobban jár ha én főzök. Most a fiúk éppen a fát díszítik.

-Segítsek?- kérdeztem Zayntől aki a csillagot próbálta feltenni a fa tetejére.

-Nem kell, megoldom.- állt lábújj hegyre, hogy elérje a tetejét.

- Megvan!- kiáltott fel.

-Na akkor már csak a csillag szórók hiányoznak.- mondtam.

-Azt majd felteszem én.- mondta Louis de mi ezt nem tartottuk jó ötletnek.

-Ne!- mondtuk egyszerre.

-De miért?- értetlenkedett.

-Nem emlékszel, hogy mi történt tavaly?- emlékeztette Liam.

-Az baleset volt.- emelte fel az ujját. De, hogy mi is történt tavaly karácsonykor. Történt is, hogy éppen díszítettük a fát, amikor is Louis megjött a csillagszórókkal. Próbálta feltenni a fára, aminek az lett a vége, hogy leejtette.  Ami pont a fára esett  és a fa lángra kapott. Szerencsére viszonylag hamar eltudtuk oltani a tüzet. Emlékezetes egy karácsonyunk volt az biztos.
Aztán eszembe jutott valami.

-Louis, tudnál hozni a még díszeket a fára? Ott vannak a szekrényben.- mondtam.

-Persze.- mondta és elindult a díszekért.

-Srácok!- szólaltam meg hirtelen.

-Holnap lesz Louis szülinapja. Valamit kikéne találnunk. Ötlet?- néztem körbe.

-Elénekelhetnénk neki a Boldog szülinapot. - mondta Niall.

-Ez egy jó ötlet. Legyen úgy, hogy amikor bejön akkor elénekeljük.- suttogta Liam.

-Rendben.- mondtuk egyszerre.

-Meghoztam a díszeket.- jött be az ajtón Louis.

-Egy, két,há, négy!- számolt be Niall és elkezdtük neki énekelni a szülinapi dalt.

- Ez a nap más mint a többi, ezt te is jól tudod- kezdte Liam.

- Másként kelt fel reggel a nap és másként járt a hold.- énekelte Zayn.

- Köszöntünk hát téged, ha már így együtt vagyunk.- énekelte Niall.

- S ajándékul fogadd el vidám kis dalunk.- énekeltem én is.

Boldog, boldog, boldog születésnapot
Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod.- énekeltük egyszerre.

- Na? Hogy tetszett?- kérdezte vidáman Niall.

-Köszönöm, ez aztán az ajándék.- nevette el magát Louis. 

Hát barátom, elérted a 30-at. Milyen érzés?- nevetett Liam.

- Semmi különös.-  vonta meg a vállát Louis.

-Emlékeztek amikor összeraktak minket?- nosztalgiázott Niall. Hogy is felejthetném el, akkor ismertem meg ezt a 4 fiút, akiket már a legjobb barátaimnak tekintek.

-Felejthetetlen pillanat volt.- gondolt vissza rá Zayn.

-Akkor még milyen kis fiatalok voltunk. Mielött még azt mondanátok, hogy le öregeztelek titeket, még hozzátenném, hogy nem úgy értettem. Hanem, hogy akkor még gyerekek voltunk. Most meg már kész felnőttek vagyunk.- mondta és ezzel mindnyájan egyetértettünk.

                    

                           Vége

Sziasztook!
Nagyon boldog karácsonyt mindenkinek!
És ma nem csak karácsony van, hanem Louis szülinapja is❤ El se hiszem, hogy már 30 lett🥺
Remélem tetszett ez a kis karácsonyi sztori.🥰
Kellemes ünnepeket mindenkinek!❤❤
Kata

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now