Vampire Direction (2.rész)

58 4 0
                                    

Harry szemszöge:
Miután Louis kikapcsolta, elég nyomott volt a hangulat. Amit meg is értek, tekintve, hogy a szerelememről van szó, akivel szakítottam és most miattam vagyunk ott ahol.

-Az én hibám!- álltam fel hirtelen.

-Miért?- kerdezték a fiúk.

-Miattam lett ilyen.- mondtam szomorúan.

-Harry ez nem a te hibád.- mondta Liam.

-De! Én szerettem bele Louisba és most magamra haragítottam  a tanácsot.-hajtottam le a fejemet.

- A tanácsnak mi köze van ehhez?- vonta fel a szemöldökét Liam.

-Az, hogy Louis más vámpír fajból származik mint én és ugye csak a saját fajunkkal lehetünk  együtt.- mondtam.

- Ez igaz de csak lehet beszélni velük.- vetette fel az ötletet Zayn.

- Hogyne, úgy,hogy a szüleid vezetik a tanácsot. Úgy aztán biztos lehet... - mondtam.  Igen a családom alapította a tanácsot még évszázadokkal ezelött. És a szüleim vezetik most a tanácsot. Éppen ezért távol kell tartanom magam Louistól. Az ő biztonsága érdekében.

- De csak megértik. Harry, nem kell nekik megfelelned. Eddig sem akartál nekik megfelelni, ne most kezd el.- mondta Liam.
Tudtam,hogy igaza van. Mint mindig.

-Tudom és igazad van de először keressük meg Louist. -váltottam gyorsan témát.

-Rendben de erre még visszatérünk.- mondta Liam.

-Niall, gyere! Megkeressük Louist.- kiabált Zayn a konyha felé.

-Mehek!-mondta Niall teli szájjal.

-Niall! Tedd már le azt a szendvicset és gyere, dolog van!-mondta Liam. Miután Niall nagyhezen letette a szendvicset, kiléptünk a házból és Louis elmentünk megkeresni Louist. Miközben Louist kerestük, összetalálkoztunk Lisával. Lisa egy nagyon régi jó barátnőm. Már kiskorom óta. Ő is vámpír akárcsak mi. Csak ő idősebb.  Tudja,hogy Louisval mi van köztünk vagy volt....

-Sziasztok! Hova ez a nagy sietség?- kérdezte miközben barna vállig érő hajának az egyik tincsét tette arréb,hogy ne lógjon a szemébe.

-Louist keressük.- mondtam szomorúan.

-Louis eltünt?- ijedt meg.

-Nem éppen...szakítottunk. Igazság szerint én szakítottam vele.- vallottam be a kegyetlen igazságot.

-Jaj Harry, sajnálom.- ölelt meg.

- De miért? Összevesztetek?- kérdezte.

-Nem, csak a szüleim...- kezdtem de Lisa a szavamba vágott.

-Még mindig itt tartunk Harry?- háborodott fel.

- Mármint? - kérdeztem értetlenül.

-Ott,hogy a szüleid véleménye fontosabb a te boldogságodnál.- sóhajtotta.

-Lisa, te ezt nem érted....ők nem olyanok akik csak úgy elfogadják azt, hogy egy másik fajból származó vámpírral járok. - emeltem fel a hangom.

-Igazad van, nem értem de átérzem. Harry, mikor fogsz végre a szívedre hallgatni?- túrt bele a hajába. Lisának volt egy kapcsolata amit a szülei nem akartak elfogadni, mert a srác egy másik fajból származott. Csak aztán a srác elköltözött és ezzel összetörte Lisa szívét. A lány meg azóta nem látta.

-Igaza van.- mondta Liam.

-De értsétek meg, ez nem olyan egyszerű!-mondtam.

-Mindegy, keressük meg Louist.Mielött ártatlan embereknek lesz bajuk.- mondta Zayn. Erre Lisa olyan arcot vágott mint aki rosszul hall.

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now