Mérés

40 1 0
                                    

Liam szemszöge:

Éppen egy dalon dolgoztam amikor is szomjas lettem, ezért lementem a konyhába. Már épp beakartam menni amikor is meghallottam Niall hangját.

-Na akkor mérjük össze.- mondta. Mit akar lemérni és kikkel?

-Tuti az enyém a leghosszabb.- mondta Harry. Jóég! Ugye nem azt akarják lemérni amire én gondolok? Csak nem. Vagy de?

-Álmodban Haz. - az szólalt meg Louis.- Ezek szerint Louis is ott van. Már egy ideje ott állhattam amikor Zayn jött le a lépcsőn.

Liam, te mit csinálsz a konyha ajtó elött?- kérdezte. Már válaszoltam volna amikor Niall hangját hallottuk meg.

-Ha! Nekem hosszabb mint Louisé!- kiáltott fel.

-Ugye nem azt csinálják amire gondolok?- nézett rám.

-Nem tudom. Erre próbálok rájönni.- mondtam.

-Na jó! Én benyitok és lesz ami lesz.- mondta és azzal a lendülettel be is ment. Hát, nem minden napi látvány fogadott minket. Nem nem az amire gondoltok és amire mi gondoltunk, szerencsére. Ugyanis drága bandatársaink mérő szalaggal lemérték a karjukat, imeretlen okok miatt.

-Miért néztek ki úgy mint akik még nem láttak embert?- nevetett Harry.

- Olyan sápadtak vagytok, biztos,hogy jól vagytok?- kérdezte Niall.

-Igen csak....azt hittük,hogy....mást csináltok de szerencsére tévedtünk.- mondtam.

-Mármint mit?- nevetett Louis de aztán pár perc múlva leesett neki a dolog.

-Ó! Ó! -esett le neki.

- Ti komolyan azt hittétek,hogy- kezdte Niall de Zayn közbe vágott.

-Egy kicsit.- nevetett.

-Amúgy úgy is az enyém a legnagyobb.- mondta Louis.

-Lemérjük?- kérdezte Harry.

-Na jó mi ebben nem veszünk részt.- mondtuk egyszerre és kimentünk.

Fú! Ezer éve volt rész.
Sajnálom de ezt kellett😂😂😂
Hamarosan jövök egy újabb résszel.❤


One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now