Fan üzenetek (Harry)

38 5 0
                                    

Niall: Srácok! Találtam néhány rajongói üzenetet.

Liam: Reagáljunk rá videón keresztül.

Mindenki: Oké!

*A fiúk bekapcsolják a kamerát

Niall: Sziasztok! Most a ti üzeneteitekre fogunk reagálni. Nézzük. Kezdjük Harryvel.

Niall olvasva: Te vagy a leggyönyörűbb férfi az egész világon.

Harry: Köszönöm nagyon aranyos vagy,hogy így gondolod de ti gyönyörűbbek vagytok.

Louis: Valaki azt írta,hogy köszöni,hogy ennyit hozzáteszel az életéhez és köszöni a zenédet, mert nagyon nagyon sokat segített neki.

Harry: Aranyos vagy. Nagyon örülök,hogy a zeném segített neked. Vigyázz magadra!

Zayn: Írta valaki,hogy nagyon tisztel amiért önmagad mersz lenni és ne engedd,hogy ezen bárki bármivel változtasson.

Harry: Köszönöm, sokat jelent,hogy ezt mondod. És nem fogom hagyni,hogy ezen bárki változtasson.
Azt tanácsolom neked és mindenkinek,hogy merjetek önmagatok lenni. Ne érdekeljen mások véleménye.

Liam: Valaki azt írja,hogy hiányzol neki.

Niall: Ahw!

Harry: Ti is nagyon hiányoztok nekem. Ígérem hamarosan találkozni fogunk.

Zayn szipogva: Ez aranyos volt.

*Niall átöleli a szipogó Zaynt

Louis: Az egyik fan azt írta,hogy köszöni,hogy megmentetted az életét.

Harry: Bármikor! Örülök,hogy a zeném segít nektek! Jó hallani.

Zayn: Itt az utolsó üzenet. Te vagy a legcsodálatosabb ember a világon és soha ne változz meg más miatt.

Harry: Köszönöm de szerintem egy kicsit túlóztok. Megígérem,hogy senki miatt nem fogok megváltozni. És köszönöm,hogy ennyien szerettek engem és a zenémet. Szeretlek titeket. Puszi!

Liam: Azta! Harrynek aztán van rajongó tábora!

Louis: De még mennyi!

Harry: Azért nektek is van ám bőven!

Sziasztook! Itt is van az első része.
Mivel egybe elég hosszú lett volna, így minden fiú külön rész lesz. Remélem tetszik nektek!🩷

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now