Elfelejtett szülinap

24 2 0
                                    

Harry szemszöge:

Ma van a szülinapom de a fiúk mintha elfelejtették volna.

-Boldog szülinapot Haz.-nyitott be Louis a szobába és adott egy hatalmas csokor rózsát.

-Köszönöm.- csókoltam meg. Kicsit még az ágyban maradtunk majd lementünk a többiekhez.

-Srácok, tudjátok milyen nap van ma?- néztem rájuk, reménykedve,hogy esetleg tudják.

-Öm...péntek?- kérdezte Liam.

-Igen de nincs semmi különleges a mai napban?- próbáltam őket rávezetni a dologra.

-A héten nyílik egy étterem a közelben!- mondta Niall.

-Hogyne...- mondtam csalódottan és kimentem felmentem a szobámba. Nem hiszem el,hogy elfelejtették a szülinapomat. Kivéve Louist. Ő legalább emlékezett. Na mindegy, készülök az interjúra ami pár óra múlva lesz.

Az interjún:

-Mi a legfontosabb számotokra?- kérdezte az interjús.

- A család és a barátok. Mindig így volt és mindig így lesz.- mondta Niall.

-Így van és persze a fanok.- egészítette ki Zayn. Jaja. Látom....úgy elfelejtették mint a szülinapomat mint a fene.

-Harry, mi a baj? Nagyon elgondolkodtál.- bökött meg Louis.

-Majd elmondom.- mondtam és alig láthatóan megfogtam a kezét. Miután az interjúnak vége lett hazamentünk.

-És mi a terv így estére?- kérdeztem körbe.

-Alvás?- kérdezte Liam.

-Benne vagyok.- mondták a többiek és felmentek.

-Gyere Haz, feküdjünk le mi is.-Én erre csak bólintottam egyet. Adott egy puszit az arcomra és kézen fogva mentünk fel az emeletre.

-Naa, ne legyél már ennyire szomorú.- ölelt meg, holnap beszélek velük jó?- nézett rám.

-Rendben.- bólintottam. Majd elaludtunk.

Liam szemszöge:

Reggel arra keltem,hogy Louis ront be a szobámba.

-LIAM PAYNE!- kiabálta.

-Louis! Mi van?- kérdeztem álmosan.

-Az van,hogy ti mind elfelejtettétek Harry szülinapját! - kiabálta.

-Az lehetetlen!- mondta majd elgondolkodott. És lefagyott.

-Basszus! Tegnap volt elseje! Azaz Harry szülinapja!- mondta.

-Most azonnal bocsánatot kell kérnünk.- esett kétségbe.

-Nagyon dühös és szomorú.- ültem le az ágyára.

-Van egy ötletem!- mondta.

Egy óra múlva

Harry szemszöge:

-Légyszi Harry, gyere le velem a nappaliba.- könyörgött Louis.

-Nem tudom mit szeretnél  de jó veled megyek. - sóhajtottam és lementem vele a nappaliba. Ahol a fiúk vártak.

-Sajnáljuk!- lépett elő Niall.

-Nagyon nagyon sajnáljuk.- lépett ki Niall háta mögül Liam.

-Sajnáljuuk.- lépett Liam háta mögül Zayn.

-Ha nem esett volna le, nagyon sajnáljuk. Hihetetlen,hogy elfelejtettük a szülinapodat.- mondta Liam.

-Figyelj, nem kell most válaszolnod de egy valamit szeretnénk kérni tőled. Gyere ide olyan 5 óra körül.- nézett rám Niall aztán megöleltek.

-Tudod,hogy szeretünk.- mondta Zayn.

-Tudom.- öleltem vissza őket.

Időugrás

Már javában készülődtem amikor Louis nyitott be a szobába.

-Kész vagy?- jött be.

-Igen.- fontam a nyaka köré a kezem.

-Gyönyörű vagy.- csókolt meg.

-Köszönöm.-öleltem meg.
Aztán bekötötte a szememet és levezett a nappaliba. Amikor levette a kendőt megláttam a fiúkat és egy óriási kivetítőt. Liam bekapcsolta és elindult egy videó a közös emlékeinkkel alatta meg a History ment. A végén ki volt írva,hogy Boldog Szülinapot Harry! .

-Köszönöm!- öleltem meg őket.

-Ennél szebb szülinapi ajándékot nem is kaphattam volna.

Vége

Nagyon boldog szülinapot Harry!🥰
Remélem tetszett nektek ez a kis sztori!❤️

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now