Barátságból szerelem (Larry)

38 6 0
                                    

Harry szemszöge:

Éppen Niall magyaráz valamiről de én most nem igazán figyelek rá. Az eszem kicsit máshol jár. Vagy inkább valakin.

-Ne bámuld már ennyira! - bökött meg Zayn. Ja, igen. Azt a részt kihagytam,hogy az a bizonyos személy Louis. És nem tudja,hogy szeretem. Mármint tudja,hogy szeretem de nem úgy ahogy ő gondolja. Pár hónapja jöttem rá de még nem volt alkalmam elmondani neki. Félek,hogy ezzel tönkreteszem a barátságunkat. A fiúk azt mondják,hogy mondjam el neki. De nem tudom. Ah! Bonyolult dolog ez.

-Harry, mi a véleményed?- fordult felém Niall.

-Ö....hogy bosszantó,hogy zárva volt a kedvenc éttermed.- találtam ki valami frappánsat. De elnézve Niall arcát szerintem kívételesen nem a kajáról volt szó.

-Harry, arról magyaráztam,hogy megtámadtak a galambok!- nézett rám.

-Bocsi csak elgondolkodtam.- vallottam be.

-Megint tudjuk kin?- kérdezte Niall.

-Mintha Voldemortról beszélgetnénk.- nevetett Liam.

-Gondoltam kitalálok neki valami kódnevet.- mondta Niall.

-Niall, neked agyadra ment a Harry Potter.- nevetett Louis aztán felállt a kanapéról.

-Éhes vagyok. Elmegyek kajáért. Ki mit kér?- nézett körbe. Mi meg elmondtuk,hogy mit kérünk. Amint Louis kitette a lábát a házból, a fiúk rögtön nekem estek.

-Harry, mikor fogod már végre elmondani neki?- kérdezte Liam.

-Nem tudom.- mondtam.

-Figyelj, elhiszem,hogy félsz de ha tovább halogatod, akkor csak rosszabb lesz és jobban fogsz szenvedni. Mi a legrosszabb ami történhet?- tette fel a költői kérdést Zayn.

-Örökre megutál és vége lesz a barátságunknak és a bandának.- válaszoltam.

-De ez nem fog megtörténni, mert szeret téged.- mondta Niall.

-Igaza van.- helyeselt Liam.

-Jól van. Megpróbálok vele beszélni majd.- adtam meg magam. Fú! Fogalmam sincs hogy kezdjek hozzá. Közben Louis megjött a kajákkal. Miután ettünk, Louisval filmet néztünk, a többiek meg valami dalon dolgoztak. Kb fél órája néztük a filmet, amikor is Louis felé fordultam.

-Louis, öm...valamit elkell mondanom.- nyögtem ki. Louis kíváncsian felém fordult, nekem szentelve minden figyelmét. Olyan gyönyörűek a szemei.

-Figyelj, lehet,hogy meg fog lepni amit majd mondani fogok és azért vártam eddig, mert nem akarom,hogy a barátságunk rovására menjen. Te vagy a legjobb barátom és nem akarlak elveszíteni de el kell mondanom.-hadartam.

-Harry, bármit is fogsz mondani, nem fogsz elveszíteni.- fogta meg mindkét kezem. 

-Louis, én-már majdnem kimondtam amikor Liam jött le a lépcsőn.

-Srácok, felviszem a maradék kaját, mert Niall megint éhes. Hihetetlen,hogy mennyit tud enni ez a gyerek.- nevetett aztán meglátta a kissé dühös arcomat.

-Megzavartam valamit?- kérdezte.

-Nem, semmit.- mondta Louis. Ja semmit csak éppen bevallottam volna neked,hogy szeretlek de mindegy....

-Asszem én felmegyek Liammel.- álltam fel.

-De nem akarod elmondani amit akartál?- kérdezte Louis.

-Majd késöbb, nem annyira fontos.- mondtam és magammal húzva Liamet mentünk fel.

-Sajnálom Harry,hogy megzavartalak titeket.- mondta miközben beléptünk a szobába.

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now