A Harry reakciója a fanfictionökre

51 6 0
                                    

Harry a szobába lépve: Mi az a wattpad?

Liam: Hát...

Louis: Öm...

Zayn: Hát az egy olyan hely ahol sztorik vannak

Niall: Mindenféle sztori. Szó szerint. Rólunk is van meg rólad és Louisról is. Nem is akármilyen.

Harry: Ahha. És jók?

Niall: Nagyoon! Mutatok egy párat.

*megnyitja a wattpadot

Niall: Tehát itt van mondjuk ez a sztori. Ez arról szól, hogy elrablunk egy lányt és hát szépen mondva rajta éljük ki a szexuális vágyainkat vagy hogy mondjam. Ezekben általában maffiák vagyunk de nem mindig.
Aztán ott vannak azok a tipik fanfictionok ahol a véletlen folytán futunk össze egy lánnyal és szeretünk bele. Ennek is különböző változatai vannak. Ott vannak például a Daddys ff-ek ami hasonlít a szürke ötven árnyalatához de van olyan ahol tanárok vagyunk és járunk az egyik diákunkkal. Ebbe tartozik még az is amikor egy rajongóba szeretünk bele vagy a tipik sulis sztorik.

Aztán ott vannak a larry ff-ek. Na hát ott van olyan ahol a sors hoz össze Louisval de van olyan ami olyan amit az elöbbi elején említettem. Aztán ott vannak a fantasy larry ff-ek amiben farkasok de van amiben vámpírok vagyunk. És végül van olyan ahol a szerethető önmagunk vagyunk és úgy jöttök össze Louisval.

*Harry lefagy

Zayn nevetve: Nézzétek az arcát!

Liam: Na erre nem számított

Louis: Kreatívak az biztos

Niall Harryre nézve: Túl sok volt az információ?

Harry: Ezt meg kell emésztenem.

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész❤
Szegény Harry  túl sok információt kapott egyszerre😂❤
Már íródik a kövi sztori🥰
Legyen szép délutánotok!
Puszi❤
Kata

One Direction - Rövid történetekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang