Live

55 5 0
                                    

*Zayn elkezdi a liveot

Zayn: Sziasztok! Fú de rég volt már live. Sajnos elég sűrűek voltak az elmúlt hetek, így nem tudtam liveolni. De most itt vagyok.
Ha valamit hallotok a háttérben, akkor az a mosógép. Ezért előre is bocsi. Na szóval, arról akartam veletek beszélni,hogy *Niall belép a szobába két mosogató kesztyűvel

Niall: Zayn, hallom szoktál mosni. Hoztam neked eszközöket hozzá.

Zayn: De Niall, a mosógép ezt megcsinálja és minden ember szokott. 

Niall: Nem baj, az edényeket ezekkel eltudod mosni. Na megyek és visszajövök ha hallok valami érdekeset.

Zayn nevetve: Rendben.

*Niall elment

Zayn: Niall Horan emberek. Az a baj,hogy Niall szobája mellettem van. Szóval bármikor benézhet. Na mindegy. Szóval, hamarosan megjelenik az új dalunk amin nagyon sokat dolgoztunk. Remélem tetszeni fog majd nektek. Veletek miújság? Jól vagytok?

 
Zayn a kommenteket olvasva: A többiek hol vannak?
Rá pihennek a holnapi koncertre. Mind nagyon várjuk. 

Ó jut eszembe, a fiúk üdvözölnek titeket és hamarosan ők is fognak liveolni. 

*Valaki elkezd kopogni az ajtón

Zayn: Ki lehet az? Gyere be!

*Niall belép a szobába

Niall: Hallom elmondtad, hogy üdvözöljük a fanokat. Ez nagyon rendes tőled Zayn.

Zayn: Köszi Niall.

Niall: Nincs mit, na megyek de majd még jövök.

*Niall kiment az ajtón

Zayn: Szerintem még jönni fog egy párszor. De Niallt így szeretjük. 

Zayn a kommenteket olvasva: Kevin hogy van? Jól van, Louis elhozta mondván, hogy még nem látott világot. Szóval szerintem fogjátok látni egy két liveban.  Jut eszembe, a fiúkkal beszéltük,hogy kéne csináltatni valami egyforma tetkót. Nem kell nagy dologra gondolni. Valami aprót szeretnénk. Tetszik nektek az ötlet?

Zayn a kommenteket olvasva: Niallnél,hogy fogjátok megoldani?

Jogos a kérdés. Szerintem majd csináltatunk egy olyan tetkót amit vízzel kell felrakni. Nem amúgy.  Viccet félre téve még nem tudjuk. De dolgozunk rajta. 

*Valaki kopog

Zayn: Gyere be!

*Nyílik az ajtó és Niall dugja be a fejét

Niall: Hallom,hogy a tetkóról beszélsz. 

Zayn: Ez így van. Arról beszéltem,hogy nálad,hogy fogjuk ezt megoldani. De még nem találtunk megoldást. 

*Kopogás hallatszik

Zayn: Már megint ki az? azt hittem a fiúk alszanak. 

Niall: Megnézem.

*Niall kinyitja az ajtót és Harry lép be rajta

Harry: Mi ez a kupaktanács?

Zayn:Semmi különös nincs itt csak Niall néha benéz hozzám.  Azt hittem alszol. 

Harry: Csak pihentem és aztán jött az értesítés,hogy liveolsz és gondoltam benézek.

Zayn. Ja okés. Köszönj a fanoknak.

*Odafordítja a kamerát Harry felé

Harry: Sziasztok! Miről beszéltél?

Zayn: A közös tetkóról. 

Harry: Az jó. Várjuk az ötleteket,hogy milyen legyen. Louis is lassan benéz meg szerintem Liam is. 

Zayn: Na szerintem lassan megyünk. Próbálunk majd gyakrabban jönni liveolni. 

*Kopogás hallatszik, Harry oda megy és kinyitja az ajtót, amin belép Liam és Louis.

Liam: Mi van itt?

Niall: Semmi csak Zayn elkezdett liveolni és benéztünk.  Épp már leakarta zárni a liveot amikor megjöttetek.

Liam: Értem. 

Zayn: Köszönjetek a fanoknak.

*Oda forditja feléjük a kamerát

Louis és Liam: Sziasztok!

Louis: Miért te kaptad a legnagyobb szobát? Nekem fele ekkora.

Zayn: Nem tudom de nem cserélünk ha erre akartál célozni. 

Louis: Kár.

Niall: Köszönj el a fanoktól és menjünk enni. 

*Erre csak mindenki felnevet

*Harry a kommenteket  olvasva: Menjetek, nehogy Niall éhen haljon.

Niall: Látjátok? Ők törődnek velem. 

Zayn: Na megyünk,mert Niall nyűgös ha éhes. 

Mindenki: Sziasztok, majd jövünk még.

*A livenak vége

Sziasztok!❤
Remélem tetszett nektek ez a rész🥰
Kicsit hosszú lett xd
Szerintetek milyen tetkót találnak ki a fiúk?🤔😄
Írjátok meg kommentben.😊
Hamarosan jövök a következő sztorival.
Szép napot mindenkinek!❤
Puszi!
Kata

One Direction - Rövid történetekWhere stories live. Discover now