'Tijd om naar huis te gaan!' Roept Chris rond 1 uur. We lopen met ze naar beneden om ze uit te laten en we doen de deur dicht. We gaan op de bank zitten nadat Daniel had gekeken of de deur naar de trap wel dicht zat, om te voorkomen dat Sietse ons af zou luisteren. Ik ging expres dicht naast hem zitten en hij sloeg weer zijn arm om mij heen. Allerlei dingen schoten door mijn hoofd: is dit gewoon vriendschap, vind hij me leuk, ben ik nu super kinderachtig en dom bezig? Hij had nog chips over dus aten we dat op. Ik wou net een handje chips pakken als hij de bak wegtrekt. Hij begint me te kietelen en na een poosje stoeien met heel vaak een 'ssst!' er tussen door val ik moe met mijn hoofd op zijn schoot. We liggen er een beetje raar bij en zijn een poosje stil terwijl hij me in mijn ogen aan kijkt. Hij volgde met zijn vinger mijn blauwe oog en gaf me weer een kus op mijn wang. Ik ga recht op zitten en leg mijn arm om zijn buik. Hij komt met zijn kusjes steeds dichter bij mijn mond. Dan kust hij me heel zachtjes en wacht heel even voor de volgende. Ik ben zo verbaasd en nu kust hij me voor de tweede keer en alweer heel teder. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen en we kussen. Hij doet zijn mond open en ik volg zijn voorbeeld. Ik stop even en leg mijn hoofd tegen zijn hoofd. Ik kijk naar beneden en fluister dan: 'Ik vind je zo leuk.' 'Je wil niet weten, hoe lang het bij mij al speelt.' Hij legt zijn hand op mijn wang en we kussen steeds wilder. 'Auauau!' 'Wat is er?' vraagt hij geschrokken. 'Mijn neus is halfgekneusd.' Hij knikt en zoend teder verder. You've got a call coming in! 'Shit! Met Lisa.' 'Kom je onderhand naar huis? Het is half drie!' 'Ja ik kom er aan!' Ik zie Daniel duidelijk maken dat hij wel even mee zal lopen voor dat kleine stukje en ik geef dat door aan mijn moeder. Ik sta op en Daniel trekt me terug en hij keert met zijn warme handen mijn gezicht naar zich toe en kust me weer heel zachtjes. Daarna sta ik op en trek ik hem omhoog terwijl ik lachend over een flauw grapje mijn schoenen aantrek. 'Die sweater staat je trouwens wel leuk!' zegt hij sarcastisch. 'Ja duhh, alles staat mij leuk!' en vanaf dat moment wist ik dat we vrienden konden zijn en eventueel vriend en vriendin. We liepen naar buiten en hij pakte mijn hand vast. Een tinteling ging door mijn buik en we stonden alweer voor de deur, en op dit moment haat ik het dat ik naast hem woon. Hij zoent me weer en fluister: 'Je wordt steeds leuker.' ik glimlach, draai de deur open en geef hem nog een snelle kus en doe dan de deur achter me dicht. Ik loop de kamer in en laat me op de bank vallen, wat een avond, wat een avond. Ik voelde mijn broekzak trillen en keek van wie ik een berichtje had gekregen. -Hee :)- Het was Maaike. -Hee mop!- Ik zei dat ik heel veel te vertellen had en ze vroeg me mee om morgen samen met Maaike, Lars en Jesse naar de stad te gaan. Ik stemde toe en ging mijn bed in na mijn moeder gedag te hebben gezegd. Het was ondertussen half vier en viel snel in slaap.
'Hee!' Ik gaf Jesse, Maaike en Lars een knuffel. Ze vroegen naar mijn oog maar ik wimpelde het af. Het was onderhand 12 uur en we begonnen onze middag met eten bij de McDonalds. Maaike en Jesse stonden achter mij in de rij en Lars stond naast me. Maaike en Jesse stonden te flirten wat me aan gisteren deed denken, gisteren... Wat een geweldige avond. Lars keek me aan en rolde met zijn ogen en keek met een flauwe blik terug. We vonden het wel leuk voor Maaike en Jesse. 'Dit is te lang geleden!' hoor ik Lars naast me kreunen als hij zijn eerste friet op heeft. 'Wat is het plan voor vanmiddag?' dit keer Maaike aan het woord die altijd alles regelde: 'Laten we eerst maar eens rustig ons eten op eten en dan richting Lisa's huis gaan.' 'En waarom mijn huis?' 'Ik wil met Daniel praten.' 'Waarom dat zo?' steunde Lars mij. 'Voor jou een vraag en voor mij een weet.' antwoorde ze nonchalant. Na een beetje geshopt te hebben gingen we naar mijn huis en toen we thuis kwamen stond er een aangename verrassing op mij te wachten. Mama was met Eva gaan winkelen vanmiddag, arme Eva. 'Daniel is er over vijf minuten is dat goed?' mijn buik begon wat vlinders uit te laten en ze keken me raar aan terwijl ik voelde dat ik rood werd. 'Voordat hij komt moeten jullie iets weten!' ze keken me nieuwschierig aan en ik vervolgde mijn zin: 'Uhh... We hebben ge... Gezoend, voor het echt!' Er was een stilte en toen opeens een klein gilletje vanuit Maaikes mond. Ze begon om me heen te dansen en mij te knuffelen terwijl ik hulpeloos naar Lars en Jesse keek. Ze keken me lachend aan en precies toen kwam Daniel binnen. En binnen een halve seconde stond Maaike strak naast me stil te staan. 'Wat was hier gaande?' Vroeg Daan lachend aan Lars en Jesse die helemaal stuk gingen. 'Uhm,nou Maaike was helemaal blij omdat Lisa, uhm, weer bij haar komt logeren.' Oh wat een goeie leugenaar is die Lars toch. Daniel keek hem quasi-geloofwaardig aan en de drie gingen in de kamer zitten nadat ze hadden ingedient wat ze wouden drinken. 'Ik help je wel even!' dus Daan en ik bleven alleen over en ik begon met drinken in te schenken terwijl hij heel hard hielp door te staan kijken naar wat ik doe. 'Mag ik je weer kussen?' En toen kwam hij weer naar me toe en zoende mij net als de avond er voor.
We liepen de kamer in en Maaike keek me verwachtings vol aan. Ik knikte en ze kreeg een glimlach op haar gezicht. We gingen die avond weer film kijken en Daniel en ik zaten weer dicht op elkaar. Hij streelde mijn handpalmen en ik zijn onderarm. Oh ik ben zo verliefd op hem! Ik voel dat hij naar me kijkt en ik zit in een tweestrijd of ik moet opkijken of niet. Ik doe het toch en hij kijkt me weer recht in mijn ogen aan en voor de zoveelste keer in de afgelopen 24 uur kust hij mij.
JE LEEST
Love me Back
RomanceLisa gaat naar Spanje met haar moeder om haar broer op te zoeken. Ze heeft hem al 3 jaar niet gezien, hij is ondertussen al getrouwd en zijn zwager Daniël woont bij hun. Als Lisa in Spanje is wordt ze verliefd op Daniël EN volgens haar broer krijgt...