Intamplarile cele mai stupide ni se intampla cel mai adesea noua , oamenilor care nu au de gand sa stea tot restul vietii inchisi in casa. Problema mea este alta , eu stau inchis in birou.
Numele meu este Francesco Mocerino si locuiesc de ceva timp in Milano. Am aproape 24 de ani si sunt om de afaceri.
''Povestea mea incepe intr-o vara..''
Neeh , povestea mea incepe intr-o dimineata obisnuita , de fapt parea a fi obisnuita . M-am trezit ca un om normal si am mers in bucatarie sa imi beau cafeaua pe care Tanța mi-o facea in fiecare dimineata. Tanța era femeia care lucra pentru mine. Nu , nu in sensul ala. Era servitoarea mea. Are in jur de 50 de ani , am si eu mandria mea .
Am mers sa imi fac dus , dar nu era apa calda.
-Tanța , de ce nu a venit apa caldă ?
-A venit , șefule , dar e rece.
Lumea a innebunit? M-am imbracat repede intr-un costum - era de la Gucci , eram valoros- si am plecat spre firma. Nu cred ca asteptam sa primesc vreun telefon important ,dar cand am aprins ecranul telefonului am observat 20 de apeluri pierdute de la Roberto. ROB? ? Era un fost coleg de liceu. Eu imi imparteam munca cu facultatea , eram un mic geniu cum ar veni. L-am sunat inapoi , dar nu raspunsese . Imi plateste cu aceeasi moneda,nenorocitul ! Am mai sunat si eu de 30 de ori pana sa raspunda .
-Alooo ? Gâscă , tu ești?ma intreba acesta pe acelasi ton de acum 6 ani.
-Dobitocule , ce dracu nu raspunzi?
-Dar tu ce dracu nu raspunzi?Hai nu te mai plange si zi-mi ca deseara dai o tura pana la club , gagici , bautura , sex , iar gagici , iar sex, iar bautura . Hai da-te-n aia mea ca ai bani de te stergi la cur cu ei.
-Am nevoie de banii aia. Trebuie sa imi scot tatal din inchisoare.
-Da-l dracu sa putrezeasca acolo , tu hai la club. Cine sta acasa sa se imputa , cine vine la club sa se futa.
-Bineee , mă . La 23:00 trimit o masina dupa tine.
-Nu-i nevoie , mi-am luat masina !
-Ce masina? intreb eu putin surprins.
-Dacia 1300 , e beton.
-Du-te dracu, iti trimit un lamborghini.
I-am inchis telefonul si am incercat sa comunic cu un avocat despre situatia tatalui meu. Ah ,da . Va intereseaza ce a facut ? Nu ? Binee !