Intr-un final fericit fara cai , unicorni si printese casatorite cu feti-frumosi a aparut si doamna avocat. Sau sa zic domnisoara? Uuhhh ! De ce avocatele arata ataaaat de bine? Mi-am dat o palma fara ca ea sa ma observe. M-am ridicat si i-am tras scaunul ca un gentelman ce voiam sa par.
-Buna ziua , domnule Mocerino. Numele meu este Lucia Capasso, cred ca stiti deja asta. Am 23 de ani si am intrat de curand in justitie.
-Buna , va rog sa imi spuneti Francesco. Nu cred ca este acesta un aspect important , doamna.
-Hm , domnisoara, imi spuse aceasta pe un ton destul de autoritar si hotarat.
Aa , da . Era avocata , aproape uitasem. Ceee? Era imbracata intr-o fusta foarte scurta , iar parul blond era prins intr-o coada de cal si ii scotea in evidenta ochii negrii care o faceau sa para atat de rece , rea si misterioasa.
-Imi cer scuze , domnisoara. Sunt doar interesat de cat de bine stiti sa lucrati un caz.
-Cred ca aici vorbim despre experienta. Va deranjeaza faptul ca sunt de doar 2 ani in justitie?
-Chiar deloc.
-Atunci hai sa ne gandim la faptul ca altii sunt de 30-40 de ani , iar acum ei sunt in inchisoare.E normal?
Am vrut sa raspund , dar mi-a taiat rapid vorbele.
-Eu zic ca nu , Francesco. Si daca stai sa te gandesti avocatul tau era deja invechit. Nu mai stie ce inseamna risc si manipulare.
-Ce vreti sa spuneti?
-Vreau sa spun ca locul unui avocat il ocupa cel mai bine o femeie.
-Si de ce?
-De ce nu doriti sa va inchideti gura si sa ma lasati sa imi termin si eu frazele?
Dar domnisoara joaca dur. Ne bagam si noi in jocul ei.
-Si daca nu o fac, ce se intampla?
-O sa va tai ce aveti mai pretios si o sa vi-o bag in gura. Acum, revenind. O femeie poate manipula mai usor un barbat si se poate intelege mult mai bine cu o femeie.
-O sa tai ce si o sa bagi unde?
-Putin respect , va rog frumos .
-Dar .. ati ..
-Ai terminat?
-Aa..
-Exact asa credeam si eu. Din cate am inteles si asa m-a informat secretara , tatal dumneavoastra a fost acuzat de trafic de droguri.
-Ceea ce nu este adevarat.
-Ceea ce este adevarat. Haideti sa fim sincer, domnule.
-Nu a facut trafic cu droguri , a consumat . Si viagra pe langa asta , am incercat eu sa fac o gluma , dar a iesit prost.
-Sa inteleg ca si dumneavoastra aveti probleme cu potenta? mi-a spus aceasta incepand sa rada.
-Vrei sa incerci ?
-Ce gluma buna. Ne jucam mai tarziu cu viermisorul. Revenind , cat esti dispus sa platesti?
-Pentru .. -mi-am indreptat privirea spre partea aia , stiti voi- ?
-Pentru aia ai nevoie doar de mai multa inteligenta si vrajeala , dar la tine nu merge. Pentru caz.
-Oricat.
-Foarte bine , mi-a facut placere.
-Mie inca nu mi-a facut placere.
Am prins-o de mana si am sarutat-o. Am slabit stransoarea, m-a impins si s-a uitat la mine fara sa schiteze macar un zambet. Ma speria un pic. S-a intors si a plecat fara sa mai spuna nimic. Am uitat un detaliu important , poate era maritata. Dar ce conteaza? Se scot usor sotii din peisaj la varsta ei.Ah , a zis ca e domnisoara , m-am salvat!
M-am intors acasa si totul era intors pe dos :-Tanța , ce mama dracului e aici?
-Pai stiti , sefule , am vrut sa ii chem pe cei de la curat-murdar.
-Esti bine? Te-ai lovit la cap? Tanțo , unde îți este capul?
-În cap.
-Capu-i în cap?
-Da,sefu.
-Daca tu zici , Tanțo , așa este. Fă curat !
Am mers pana la Anna pentru ca singurul lucru pe care reusise sa il faca Lucia era sa ma tina in erectie aproximativ 2 ore. Am inceput sa o sarut , am aruncat tot ce aveam pe birou pentru a face loc. Am asezat-o cu fundul pe el si am inceput sa o sarut. M-am pus in genunchi si i-am dat chilotii la o parte. Sa zicem ca am bagat botul la savarina inainte de a ma ''goli'' in ea.
-Iubitule ,vreau sa vorbim si despre un telefon pe care l-ai primit mai devreme.
-De la cine era?
-Lucia Capasso.
Mi-a inghetat sangele in mine.
-Ce a spus?
-A spus ca...