Miliardar nenorocit

138 4 0
                                    

Nu a apucat să mai spună nimic , căci un glonț i-a pătruns în inimă și s-a prăbușit. M-am aruncat în genunchi lângă ea. Nu dădea niciun semn vital , lacrimile mi se prelungeau pe față. Mi se făcuse frig dintr-odata , nici să clipesc nu am reușit căci s-a auzit un fluierat de la telefon.

*Mesaj nou*

''Ce nu ai inteles din #sper sa nu te mai apropi de ea# ? Acum sunt mai mult ca sigur ca ea nu va mai atinge alt barbat. NICIODATA! ''

Bine,nu a fost o idee bună să ignor acel mesaj. Nu aveam de unde să știu despre cine era vorba. Bănuielile mele erau total greșite. Cineva nu îmi voia răul pentru Lucia , ci pentru Martina. Tipul sigur e un nebun , masochist și frustrat. De ce ai omorî pe cineva doar pentru că nu te iubește? E alegerea sa , dar cu toate astea nu știu cum să fac să iau legătura cu părinții ei. Niciodată nu m-au suportat și mă considerau un copil , dar diferența dintre noi era doar de 2 ani. Am ridicat cadavrul soției mele și m-am îndreptat spre mașină. Am sunat-o pe sora ei , Patrizia care locuia in Sicilia:

-Alo,Patrizia?

-Nu cunosc numarul , cine esti?

-Francesco Mocerino , cumnatul tau.

-Nu esti fostul meu cumnat ? imi spune ea chicotind.

-Din pacate,da.

-Din pacate? Ce naiba vrei sa spui ?

-Sora ta a fost impuscata in urma cu cateva minute.. ii spun si incepe sa urle la mine.

-DOBITOC CE ESTI !

-Nu am putut sa fac nimic. Voia sa imi spuna ceva inainte sa plecam , dar nu a mai apucat.Imi pare rau, nu esti singura dezamagita.

-Sunt furioasa! Pe tine , dobitocule!

-De ce pe mine? Ce am facut eu asa rau? Eu o iubesc pe sora ta si nu pot schimba asta. Nu sunt in Twilight , nu pot s-o transform in vampir, ii zic si o aud cum sufla incet , gen ''mai ai tupeu sa faci glume?''

-Martina voia sa divorteze de tine din cauza unor probleme.

-Ce probleme ? o intreb si simt cum mi se face pielea de gaina.

Stiam despre ce e vorba , dar voiam sa fiu sigur de asta. Incep sa urasc aceste banuieli.

-Nu stii, Mocerino? Numele Di Martino nu iti spune nimic?

-Am inteles. Sa inteleg ca tot ce voia era sa se razbune? Sa se razbune pe mine pentru ce a facut tatal meu , fara intentie ?

-Nu doar tatal tau a facut , Francesco. Tu i-ai furat inima fetei lui. Te-a suportat pana in momentul in care a aflat ca tatal tau este miliardarul ala nenorocit dupa cum spunea el.

-Cum sa fii in stare sa iti omori fiica? PROPRIA FIICA?

-Sunt fel si fel de oameni. Viata nu e un simplu joc si nici o poveste ca Cenusareasa. Aici nimeni nu sfarseste fericit. Scopul lui oricum e atins.

-Scopul?

-Ai dormit in ultimii doi ani ? Normal ca avea un scop. Voia sa te ucida pe tine , apoi s-a gandit ca va suferi Martina. El a vrut sa evite asta. Voia sa o scape pe ea de toate greutatile , iar tu sa fii cel care sufera. Tatal tau e mort , sotia ta e moarta. Asta nu iti spune nimic?

-Ok , am inteles. Probabil asta a vrut sa imi spuna inainte de plecare.

-Probabil , spune ea cu o voce nesigura parca stiind adevarul .

-Stii ceva?

-Ce anume?

-Tu! Ce a vrut sa imi spuna Martina?

The BossUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum