- Salut. Nu crezi ca in ultima vreme ne-ai cam ignorat pe toti ?
- Ce am facut?
- Oh, serios? Acum faci pe prostul ? Esti miliardar , nu iti permiti sa iti mai petreci timpul cu oameni ''săraci'' .
- Am fost foarte ocupat si am avut probleme , nu are nicio legatura.
- Lasa! Poti sa platesti pe cineva sa se dea drept prietenul tau.
- Te-ai gandit mult la asta?
- Extraordinar de mult , la revedere , domnule!
Singurul lucru bun pe care-l pot face e sa dorm. Lucia venise langa mine , isi puse capul pe pieptul meu si ma imbratisa. Mi-am pozitionat si eu mana pe fundul ei si am inceput sa o sarut.
-Cu cine ai vorbit? ma intreba ridicand usor capul.
-Cu nimeni.
-Aha , vrei sa zici ca vorbeai singur , nu ? Francesco!
-Un vechi amic. De ce?
-Amica. Ce anume ati vorbit?
-Am spus amic! Nimic important , afaceri.
-Pari abatut , ce ai ? Si probabil a fost o ''amica'' , zise sarcastic , daca nu vrei sa imi spui despre ce ati vorbit.
-Uite,sunt obosit! Nu am niciun chef sa iti povestesc.
-Nici eu sa mai stau cu tine!
Se ridica din pat , isi lua hainele si pleca. M-am ridicat si eu incet din pat , apoi am inceput sa alerg dupa ea :
-LUCIA !
-Nu am nevoie de oameni ca tine. Esti oribil ! In afara de munca si curvele tale nu vezi altceva.
-Altceva ,ce ?
-O familie , un viitor.
-Viitorul meu este asigurat , scumpo . Si tin sa iti reamintesc ca eu am avut deja o familie. Tatal si sotia mea sunt morti. Ti se pare ca duc o viata buna , nu?
-Dupa cum pare , da !
-O sa vin maine dupa restul hainelor.
M-am oprit in mijlocul holului , iar ea a iesit din casa. Am mers in bucatarie si am luat o sticla de vin. Nu , nu sa sarbatoresc. Daca nu pot fi fericit , ma pot imbata. Cautam telefonul prin camera, eram ametit , am dat si cu capul de noptiera. Am apelat-o pe Vanessa , tipa aceea de doar 19 ani.
-Buna dimi..neat..a !
-Beat?
-Ametit! Ce sti tu ?
-Mai multe ca tine in momentul de fata. De ce ai nevoie ?
-O stii pe tipa cu care am stat ?
-Avocata , sotia sau virgina maritata ? ma intreba Vane incepand sa rada.
-Lucia,avocata.
-Deci ai ramas cu blonda , frumoooos ! Asa , ce e cu ea?
-Pai , vreau sa o urmaresti cateva zile.
-Doar atat? Vrei sa fac pe spionul ?
-Exact!
-Si eu ce primesc?
-Stiam ca ma pot baza pe tine . Pa , Vanessa!
-Staaaaaaaaaaaaai !!
-Pa.
O urmareste cu siguranta. Mai gaseste ea pe cineva si totul e rezolvat. Sunt 100% sigur ca Lucia e cu cineva. E genul de femeie care plange in bratele alteia. Ca majoritatea,de fapt. Adormisem cu sticla de vin in brate. Imi patasem hainele , am fugit repede in dus. Mi-am luat un costum Versace si am urcat in masina. Am condus destul de repede pentru a ajunge la firma. Azi erau acele interviuri pentru post. Ludovica , ca menajera , se descurca doar cu casa , dar si cu biroul si firma , nu merge.
Am intrat repede in birou. Mai multi oameni stateau in ''sala de asteptare'' , adica in holul imens.
-Buna ziua! Numele meu este Rosanna.
-Afara!
-Dar? Ce am spus gresit?
-Nu imi place numele , nu esti angajata.
A iesit , spunandu-le celorlalti ca sunt nebun. Probabil sunt , dar numele nu imi place.
-Buna ziua. Domnule Mocerino , numele meu este Pablo , sunt taximetrist de 4 ani si sunt interesant de postul de sofer.
-Esti angajat!
-Vorbiti serios?
-Acum imi poti spune Francesco. Si ti se pare ca nu sunt serios? Atata timp cat stii orasul si unele zone apropiate.
-Va multumesc!
-Am nevoie de numarul tau si sa fii disponibil la orice ora. Deci,care este varsta ta?
-28 de ani.
-Insurat?
-Da.
-Foarte rau atunci.
-Domnule , eu nu sunt gay, imi pare rau.
-Ma referam la sotia ta , vei fi mai mult plecat.
-A da , corect. Nicio problema , e prea proasta sa inteleaga.
Am inceput sa rad , e prea proasta? Saraca femeie.
-Ok,noteaza-ti numarul. O sa te sun eu daca am nevoie de tine.
M-am ridicat pentru a iesi in hol , erau destul de multe persoane si nu aveam timp. Asa ca o sa aleg doar cateva. Intr-un sfarsit ma hotarasem si pentru o servitoare , Juliana. Am înstiintat-o de faptul ca o sa ii spun Tanța. Desigur ca a fost de acord. Era deja ora 23:45 , iar eu nu mai aveam mult si adormeam cu capul pe birou. M-am ridicat si am rugat-o pe noua Tanța să îmi facă o cafea.
Am băut cafeaua si am continuat cu interviurile. SECRETARĂ!
-Buna seara!
-Buna sear...
Doamne Dumnezeule! In fata mea era o femeie inalta , superba. O rochie neagra mulata si pantofii cu toc de vreo 15 cm , rosii.
-Pe tine...