A scos un pistol si l-a indreptat spre mine. Nu am apucat sa zic sau sa fac ceva caci am cazut la pamant. M-a impuscat in picior , s-a apropiat de mine si in momentul in care a vrut sa ma sarute... m-am trezit.
Ce dracu?! Nu inteleg de ce am visat-o. Am vorbit ultima oara cu ea acum 2 ani si atunci tin minte ca imi spusese ca nu vrea sa mai auda vreodata de mine. Mii si mii de ganduri imi inundau creierul , iar piciorul incepuse sa ma doara dintr-odata.
''cioc,cioc!''
-Intră , am strigat eu ridicandu-ma din pat.
-Nea?a,soare. Ce e cu fata asta?
-Anna? Parca te concediasem.
-Exact asta ai facut , dar m-am gandit ca iti era dor de mine , frumosule.
-Am niste cearcane de zici ca m-am culcat machiat , ma doare piciorul si sunt destul de confuz. Tu ai fi ultima persoana de care as avea nevoie.
-Dar,dragule,de cine ai nevoie?
-De ea.
-Si cine e ea , iubitul meu?
-Asta nu mai e problema ta , Anna . Te rog frumos sa iesi din camera mea.
Mi-a facut cu ochiul , s-a intors si a incercat sa isi faca o iesire dramatica,dar a primit o usa in cap si a cazut.
-Lucia?
-Pare rau , cui i-am spart capul? m-a intrebat ea cu un zambet pervers pe fata.
-Eh , nimeni important. Ce cauti aici?
-Voiam sa mai discutam despre tatal tau.
-Sigur , dar asteapa sa ma schimb si ne vedem in 10 minute in biroul meu.
- Ok , sa ridici mortaciunea de aici. *ras malefic*
Avocata e de-a dreptul nebuna. I-am aruncat Annei un pahar cu apa pe fata - doar apa , nu si paharul - si am rugat-o din nou sa paraseasca locuinta.
-Pentru tarfa aia de avocata m-ai lasat?
-Inca nu ai plecat?
Intr-un sfarsit frumos , de data asta putin mai roz , s-a gandit sa plece. Am deschis dulapul si m-am imbracat repede in niste pantaloni negri strampti cu o curea Hugo Boss si o camasa rosie. Am coborat in birou unde Lucia ma astepta. Acum puteam sa observ rujul de un rosu aprins si ochii scosi in evidenta de rimel. Parul era lasat pe spate si ajungea pana la sanii destul de mari. Poate avea silicoane.
-Imi cer scuze ca te-am facut sa astepti , am spus intreptandu-mi privirea spre decolteul generos.
-Nicio problema,credeam ca pentru un om de afaceri esti mai matinal.
-Cred ca ai facut cunostinta deja cu ''problema'' care ma retinuse.
-Iubita ta ?
-Secretara si dama mea de companie si desigur , fosta amanta a tatalui meu.
-Pare un film cu prosti.
-Chiar e.
-Te-ai facut singur prost, dar imi plac barbatii sinceri.
-Hm,hm,hm. Nu ar fi mai indicat sa vorbim despre tatal meu?
-Ah da..despre asta..
-Care este problema? Ti-am spus ca sunt dispus sa platesc oricat.
-Da,dar nu asta este problema.
-Dar?
-Tatal tau a facut infarct aseara.