sanselie | ep 13

342 24 0
                                    

Eda, Pırıl'la yemeğe gitmiş ve dönmüşlerdi. Leyla, Serkan'ın odasına gidip Eda'nın geldiğini haber verdi. Leyla, Eda'nın kapısını tıklatmıştı.
"Gir"
"Serkan bey çağırıyor, ay Eda bence git artık"
"İşlerim var acil bir e posta atmam lazım. Gidemem. Üşendim hem"
Leyla, Serkan'a gitmiş Eda'nın dediklerini ve gelmeyeceğini iletmişti. Serkan artık fazlasıyla kırılmış ve sinirlenmişti. Ciddi bir ifade ve hızlı adımlarla yukarı çıktı. Eda'nın kapısını hiç tıklatmadan içeri girdi. Eda o sırada telefonla konuşuyordu.
"Yaa ben de seni çok özledim ya. Hala gelmiyor musun Türkiye'ye"
*Önümüzdeki ay geleceğim*
"Harikaa çok sevindim"
"Eda!"
"Efendim?"
"Telefon konuşmanı daha sonra yapar mısın"
"Ben seni sonra ararım"
*Tamam görüşürüz*
Eda, telefonu kapadı ve döndü.
"Serkan sakin olmayı denemek ister misin? N'apıyorsun ya! Çat diye odaya dalıyorsun bağırıyorsun?"
"Eda sen benimle oyun mu oynuyorsun? Oyuncak mı bu ilişki!"
"Ne alakası var"
"Sabah hazırlanman çok uzun sürüyor dedim diye saatlerdir sevgili değil de düşmanmışız gibi davranıyorsun! Kaç kere çağırdım seni niye gelmiyorsun Eda? Yine mi off ne lütfen. Bıktın mı benden anlamıyorum ki"
"Serkan sadece saçmalıyorsun şuan"
"Kiminle konuşuyordun"
"Fifi'yle"
"Öğlen kiminle konuşuyordun"
"Ne zaman"
"Odadan çıkarken"
"Ceren'le Serkan"
"Arkadaşlarınla birbirinize aşkım mı diyorsunuz Eda"
"Evet, küçüklüğümüzden beri"
"Garipmiş"
"Sabahla alakası yok Serkan canım istemiyor belki gelmek. Kafana göre ben senin ayağına gelmek zorunda mıyım"
"Bir kere çağırdım Eda gelseydin bir daha çağırmazdım"
"Ne için çağırdın bu kadar"
"Yardım için"
"Ne yardımı"
"Çizim yapıyordum ve tıkandım Eda, bana yardım eder, ilham olursun diye yanımda olmanı istedim ama işin olduğunu söyledi anlayışla karşıladım. Bir süre sonra yeniden çağırdığımda ki bu sefer özlediğim için de çağırmıştım ama canının istemediğini söyleyip offladın ve gelmedin. Sebep? Sabahla alakalı değilse neden? Lütfen söyler misin. Çünkü kendimi çok kötü hissediyorum, bir şey mi yaptım?"
"Hayır yapmadın"
"Ee Eda? Neden? Öğlen yemek söyledim diyorum beraber yiyorum diyorum hayır yani böyle put gibi de yapmıyorum ki bunu güzelim bebeğim diyorum. Asla yemeni istemem çünkü sağlıksız ama seviyorsun diye tatlı söylüyorum. Hep atar yapıyorsun hem de geri çeviriyorsun"
"Sabah, alındım biraz. İstemsiz yaptım, özür dilerim"
"Ya Eda off. Allah cezamı verseydi de demeseydim sabahtan beri kafayı yedim. İşe odaklanamıyorum. Zaten yanıma değil buraya gelmişsin o da var"
"Dedim ya, sabah alındım biraz. O yüzden istemsizce yaptım"
"Yani küs değiliz? Beni seviyorsun"
"Dalga mı geçiyorsun? Her şeyden çok seviyorum seni"
"Yapma o zaman böyle Eda, lütfen. Gerçekten kötü hissediyorum"
Eda, Serkan'a sarılıp başını Serkan'ın göğsüne sürttü ve;
"Özür dilerim sevgilim. Beni affeder misinn"
"Küsmedim ki, hem küssem nasıl dayanayım sana"
"Seni seviyorum"
"Ben de seni, çok!"
...

sanselieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin