*Duyuru; Okunmalar ve oylamalar çok düştü bir kaç bölüm daha devam ederse ya sezon finali ya da final yapacağım*
Sabah ilk uyanan Serkan olmuştu ama dünün tatlı yorgunluğundan saat geçti. Yani pek değil de Serkan için 10 geç bir saatti... Ondan 2 saat sonra da Eda uyandı Serkan bu sırada spora gitmiş yeni eve geliyor Eda ise kahve alıyordu.
"Oo uyandınız mı anne hanım"
"Spora mı gittin cidden ahaha Serkan şaka gibisin sevgilim cidden takıntılısın"
"Benim de hobim bu ne yapalım"
Gülüştüler.
"Ben bir duş alayım sonra beraber kahvaltı hazırlayalım ya da ben hazırlarım sen yorgunsun"
"Bebeğim değilim, uykumu gayet güzel aldım, normal hayatıma devam edebilirim"
"Emin misin, ama bak zorlamayacaksın kendini çok. Dinleneceksin"
"Tamam bebeğim"
"Söz mü"
"Eda Yıldız sözü"
"Tamam, geliyorum birazdan"
"Tamamm" dedi ve yanağına bir öpücük kondurdu.
"Terliyim, öpmeseydin"
"Ay saçmalama ne olacak, çok takıntılısın ya"
"Ben de böyleyim ne yapalım elimde değil"
"Tamam, tamam. Hadi git gel de çok açııım"
"Tamam güzelim"
Serkan, merdivenlerden çıkarken Eda seslendi;
"Sevgiliim, Defne'yi de kontrol et gelirken"
"Tamam bebeğim"
Eda, aylar sonra içtiği ilk kahvenin tadını çıkarıp bilgisayardan küçük işlerini hallederken Serkan da duşunu almış giyinmiş yanına gelmişti.
"Eda"
"Efendim"
"Ağlıyo"
Serkan, sanki yabancı bir cisim tutar gibi iki eliyle sarmalamış dik bir şekilde Defne'yi tutuyordu.
"Ne ağlıyo?"
"Bu"
"Bu ne Serkan?"
"Bebek"
"Bebeğimiz? Onun bir adı var farkında mısın bilemiyorum ama"
"Hala alışamadım ondan garip oldum bebeğim"
"Hmm, tamam"
"Eda"
"Efendim?"
"Kırılır mı?"
"Ben de kırılır diye korkuyorum ama kırılmaz diyorlar bilmiyorum dikkat edelim biz yine de"
"Bence de, bu arada nasıl ağlamasını durdurabilirim?"
"Acıkmış bence"
"Ha o zaman ben bir şey yapamam"
Eda, Serkan'ın kucağından Defne'yi alıp koltuğa oturup kızını emzirmeye başladı.
"Evet yapamazsın" diyip güldü Eda.
Serkan'da gelip yanlarına oturdu ve;
"Biraz daha büyüsün mama yiyorlar ya o zaman ben doyurabilirim kızımı, büyüsün çok güzel yemekler yaparım ona hatta onunla sana yaparız"
"Çok sevinirim valla"
"Bana gelip deseler Serkan bir kız gelecek ona deli gibi aşık olacaksın aile kuracaksın ve sayre hiç inanmaz dalga geçerdim bir süre öncesine kadar"
"Ve artı olarak ilk baş bana gıcık oluyordun, hatta sevmiyordun"
"Sevmiyordum değil de gıcık oluyordum."
"Ben de inanmazdım, hele seninle asla inanmazdım"
"Çok büyük konuşmamak lazımmış demek ki"
"Evet, kesinlikle. Anladım şimdi bu lafı"
Gülüştüler ve nihayet Defne doymuştu.
"Off zar zor uyuyacak şimdi"
"Ben uyutmayı deneyeyim mi"
"Dene bakalım"
"Denemeyeceğim, uyutacağım"
"Vayy çok iddialı gördüm seni Serkan Bolat"
"Bence kızım beni yormamak için kolayca uyuyacak ver kucağıma"
Serkan yavaşça kızını kucağına aldı.
"Doğru tutuyorum di mi?"
"Evettt doğru tutuyorsun dikkat et sakın başını bırakma"
Serkan bir yandan kızını yavaş yavaş sallıyor bir yandan da Eda ile konuşup bir şeyler öğrenmeye çalışıyordu.
"Niye"
"Boynunu tutmayı bilmiyor, boynu kırılır"
"Nasıl öğreteceğiz"
"O kendisi öğrenecek"
"Her bebek mi böyle yoksa Defne de mi bir şey var"
"Hayır her bebek böyle. Sen de bilmiyordun yani"
"E nasıl öğrenmişim"
"Aa ben ne bileyim Serkan benim kendimden haberim yok. Gerçi büyüdükçe bir şekilde öğreniyorlar kendi kendilerine. Öğretmenin ya da anlatmanın bir yolu yok"
"Hmm anladım"
"Başka sorun var mı?"
"Tabii ki. İlk defa baba oldum ve kızıma elimden geldiğince mükemmel bir baba olmalıyım. Hem sadece senin çocuğun mu ben de bakacağım ona"
"Tamamm, valla çok sevinirim bakarsan"
"Tabii ki bakarım, babasıyım ben. Başka ne yapacağım"
"Çok iyi bir babasın Serkan. Defne çok şanslı"
"Sen de mükemmel bir annesin, senin için daha şanslı"
İkisi de tebessüm etmiş birbirlerinin kalbini eritmişlerdi. Serkan'ın soruları Eda'nın anlatma çabaları derken bir kaç dakika sonra fark etmişlerdi ki Defne mışıl mışıl babasının kucağında uyuyor.
"Aa Eda"
"Ne oldu"
"Uyumuş"
"Yavaşça yerine yatır gel o zaman"
"Tamam"
Serkan, kızını güzelce yerini yatırdı öptü ve aşağı indi. Eda çoktan mutfak tezgahına geçmiş kahvaltı hazırlamaya başlamıştı.
"Yaa Eda daha soru soruyordum ama"
"Notta al Serkan istersen öğrenci gibi"
"Defne kucağımda diye alamadım tabii ki alacağım"
Serkan telefonunun not kısmını açtı ve kocaman kızımla alakalı şeyler diye başlık yazdıktan sonra aklında kalanları tekrar onaylayarak yazdı. Ardından Eda'yla beraber kahvaltı hazırlamaya katıldı, bir yandan da soru yağmuruna tutuyor arada unutabileceği şeyleri not alıyordu. Sonunda kahvaltıyı hazırlamış karınlarını doyurmuş ortalığı toparlamış beraber oturuyorlardı. Serkan yine sorularını sormaya devam ediyor Eda da hiç sıkılmadan devam ediyor Serkan'ın bu ilgisine çok seviniyordu. Çünkü ne de olsa işkolik bir adam çocuklarla alakası yok diye her ne kadar şüphesi olmasa da korkmuştu biraz.
...